روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

علایم شناختی و منفی مثل مشکلات تعاملات اجتماعی ، تاثیر پذیری و پاسخگویی ، کاهش حرکت و گفتار ، و مشکلات حافظه ، ویژگی‌های اصلی شیزوفرنی هستند و باعث محدودیت‌های عمده در ظرفیت عملکردی برای بیماران می‌شوند . این نشانه‌ها حتی قبل از علایم روانی بروز اختلال ، می‌توانند شروع شوند . در حال حاضر ، هیچ درمان موثری برای این نشانه‌ها وجود ندارد .
براساس تحقیقات preclinical که در سال ۲۰۰۰ منتشر شد ، که نشان داد کاهش سیگنال دهی از طریق the ممکن است به علایم شناختی و منفی کمک کند ، دانشمندان بر این باور هستند که دادن دوزهای کم - پایین of ممکن است به مقابله با این علائم در بیماران مبتلا به شیزوفرنی کمک کند . برای بیش از یک دهه ، محققان به دنبال تولید نتایج قابل‌مقایسه در مطالعات بالینی ، با یافته‌های ترکیبی و بدون پاسخ قطعی بوده‌اند .
در این مطالعه ، محققان از ۴۹ شرکت‌کننده برای دریافت دوز متناوب کم of یا دارونما در طول سه هفته استفاده کردند . تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی برای ارزیابی اثرات اعتیاد بر فعالیت مغزی در طول یک کار حافظه کاری مورد استفاده قرار گرفت . هیچ اثری از درمان مشاهده نشد .
جفری ای . لیبرمن ، MD ، لارنس سی . استاد Kolb و رئیس روان‌پزشکی در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا ( CUMC ) ، مدیر موسسه روانشناسی ایالتی نیویورک ( NYSPI ) ، و نویسنده ارشد این مطالعه ، با این حال ، یافته‌های ما این احتمال را که یک داروی D۱R تجویز شده در دوزهای بالاتر ممکن است درمانی باشد ، ندارد .
Ragy lead ، استادیار روان‌پزشکی بالینی در CUMC و مدیر کلینیک COPE در NYSPI ، می‌گوید : " منابع باید به دنبال داروهای جدید باشند که the را در سطوح بالاتر تحریک می‌کنند و مدت‌زمان طولانی عمل و قرار گرفتن را امتحان می‌کنند .
Cannabis در بیماران روانی به میزان ۵۰ درصد در معرض خطر پذیرش بیمارستان قرار دارند .
و ممکن است به عدم موفقیت درمان داروی ضدروان پریشی نیز کمک کند .
مبدا :
BMJ
خلاصه :
استفاده از Cannabis در میان افرادی که اولین اپیزود از بیماری روانی را تجربه می‌کنند ، با افزایش ۵۰ درصد در خطر پذیرش بیمارستان مرتبط است - - از جمله بازداشت اجباری ( sectioning ) - - و همچنین اقامت موقت ، بزرگ‌ترین مطالعه از نوع خود را نشان می‌دهد .
استفاده از مواد مخدر در میان افرادی که اولین اپیزود از بیماری روانی را تجربه می‌کنند ، با افزایش ۵۰ درصد در خطر پذیرش بیمارستان مرتبط است - - شامل بازداشت اجباری ( sectioning ) - - و همچنین اقامت موقت ، بزرگ‌ترین مطالعه از نوع خود را که در نشریه آنلاین BMJ منتشر شده‌است را نشان می‌دهد .
محققان می‌گویند که استفاده از Cannabis نیز با تعداد بالاتر نسخه داروهای ضدروان پریشی متفاوت مرتبط بوده و نشان می‌دهد که ممکن است به شکست در درمان کمک کند .
استفاده از مواد روان ، پیش از این ، به خطر افزایش‌یافته مشکلات روانی پیش از آن ، به ویژه اگر در طول سال‌های نوجوانی استفاده می‌شد ، ارتباط داشته‌است ، اما مشخص نیست که آیا این بیماری دارای تاثیری بر روی خطر بازگشت افراد مبتلا به روان‌پریشی طولانی‌مدت دارد .
بنابراین محققان سوابق سلامت الکترونیکی سال ۲۰۲۶ را که برای اولین اپیزود از جنون در یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات بهداشت روانی در اروپا بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ مورد درمان قرار گرفتند استخراج کرده‌اند .
آن‌ها این کار را انجام دادند تا شیوع استفاده از گیاه شاهدانه در طی یک ماه از اولین دیدار برای درمان اولیه درمان و پی‌گیری درمان و پیامدهای بعدی برای پنج سال بعد را پیدا کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: