روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تمرکز مجدد بر شیزوفرنی " prodrome " - - یک دوره اولیه مهم با فرصت‌ها برای تشخیص زودهنگام و مداخله . این خط از تحقیقات ، شناسایی افراد جوان در " خطر بالای بالینی " را به همراه پتانسیل ایجاد مداخلات برای پیش‌گیری یا تاخیر در رشد شیزوفرنی ، به کار برده‌است .
شناسایی خطرات با فرزندان والدینی که شیزوفرنی دارند - - از جمله افزایش میزان نه تنها اختلالات روانی ، بلکه افسردگی / اضطراب و دیگر شرایط سلامت روانی . تحقیقات نشان می‌دهند که کودکان در " ریسک بالای خانوادگی " را می‌توان در ابتدا با پیامدهای مهمی برای پیش‌بینی ریسک بعدی شناسایی کرد .
مقالات دیگر رویکردهای جدیدی را برای درک این که چگونه این شرایط پیچیده و متغیر به مرور زمان آشکار می‌شوند ، نشان می‌دهند :
رویکردهای پیشنهادی برای مطالعه دوره طولانی شیزوفرنی - - از جمله یک آنالیز جدید نشان می‌دهد که نشانه‌ها و تشخیص اختلال ( تفکر ) ممکن است more از آنچه قبلا ً تصور می‌شد ثابت باشد .
پتانسیل for ( EEG ) برای نشان دادن الگوهای واسطه ژنتیکی فعالیت الکتریکی مغز ، یا " electrophysiological endophenotypes " در بیماران مبتلا به شیزوفرنی است .
شواهد به روز شده حاکی از آن است که پردازش صدای ناکارآمد می‌تواند توهمات شنیداری و شنیداری ( " صداهای شنوایی " ) که در شیزوفرنی رخ می‌دهد را توضیح دهد .
این مساله ویژه به روز رسانی ‌های جدید در مورد مسیرهای جدید در زمینه درمان را نشان می‌دهد . یک درمان امیدبخش برای بیمارانی که در اوایل روان‌پریشی درمان می‌شوند ، " ترمیم شناختی " است - - یک درمان روان‌شناختی برای بهبود مهارت‌های تفکر ، که ممکن است در طول دوره prodromal مفید باشد . مقاله دیگر رویکردهای پیشگیرانه و رویکردهای پیشگیرانه را برجسته می‌کند . شواهد اخیر حاکی از مزایای احتمالی برخی از درمان و مکمل‌های غذایی مانند ویتامین‌های B و اسیده‌ای چرب امگا ۳ هستند .
دکتر Roffman از " تاریخچه طبیعی جدید " شیزوفرنی به " نوسازی شکم " استفاده می‌کند - - در حالی که مفاهیم اصلی همان طور باقی می‌مانند ، درک دانشمندان از دوره طولانی بالینی و neurobiology مرتبط دست‌خوش تغییر transformative است . او نتیجه‌گیری می‌کند : " ارزیابی انتقادی تاریخ طبیعی شیزوفرنی ، و نگرش‌های مرتبط با استراتژی‌های مداخله جدید … هر دلیلی برای خوشبین بودن را فراهم می‌کند ."
فرضیه disproving مسیر تحقیق برای گزینه‌های جدید درمان شیزوفرنی را پاک می‌کند .
درمان با agonists گیرنده با دوز پایین ، علائم شیزوفرنی را بهبود نمی‌دهد .
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا
خلاصه :
محققان نتایج منفی را از اولین مطالعه مکرر یک گیرنده دوپامین - ۱ ( D۱R ) برای درمان علایم شناختی و منفی of d در تحقیقات preclinical قبلی گزارش دادند که حاکی از کاهش میزان سیگنال دهی از طریق the ممکن است به این نشانه‌ها کمک کند ، دانشمندان بر این باور بودند که اجرای دوزهای کم - پایین of ممکن است این نشانه‌ها را خنثی کند. برای بیش از یک دهه ، محققان به دنبال تولید نتایج قابل‌مقایسه در مطالعات بالینی ، با یافته‌های ترکیبی و بدون پاسخ قطعی بوده‌اند .
محققان نتایج حاصل از مطالعه چند دوز مکرر یک گیرنده دوپامین - ۱ ( D۱R ) را برای درمان علایم شناختی و منفی شیزوفرنی در ژورنال of گزارش داده‌اند .
علایم شناختی و منفی مثل مشکلات تعاملات اجتماعی ، تاثیر پذیری و پاسخگویی ، کاهش حرکت و گفتار ، و مشکلات حافظه ، ویژگی‌های اصلی شیزوفرنی هستند و باعث محدودیت‌های عمده در ظرفیت عملکردی برای بیماران می‌شوند . این نشانه‌ها حتی قبل از علایم روانی بروز اختلال ، می‌توانند شروع شوند . در حال حاضر ، هیچ درمان موثری برای این نشانه‌ها وجود ندارد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: