روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

" ما احساس می‌کنیم که این کار دره‌ای جدیدی را به میزبان سوالات مهمی باز می‌کند که تا حد زیادی نادیده گرفته شده‌اند . "
کارلوس دل ریو , محقق فول برایت که برای مطالعات دکترا به آزمایشگاه او پیوست , می‌گوید از این یافته‌ها شگفت‌زده شده‌است .
ریو ریو می‌گوید : " اگر چه مقدار زیادی در مورد ریتم تتا در هیپوکامپ و دیگر ساختارهای مغز قدامی وجود دارد , هیچ‌کس گمان نمی‌برد که ممکن است درگیر ارتباط بین هیپوکامپ و ساختار مغز - ساقه مانند هسته قرمز باشد . "
این کشف از این ایده حمایت می‌کند که خواب rem برای رشد اولیه مغز مهم است و ریتم آن نقش مهمی در این فرآیند ایفا می‌کند .
محققان اشاره می‌کنند که هسته قرمز و دیگر ساختارهای مشابه به شدت به کنترل موتور در زمانی در توسعه کمک می‌کنند که دیگر ساختارهای مغز شامل پوسته موتور هنوز در حال توسعه هستند .
او می‌گوید : " با توجه به شباهت‌های بسیاری که در مغز و رفتار موش‌های نوزاد و انسان وجود دارد , " اگر اتفاقات مشابهی در ما رخ ندهد , فوق‌العاده خواهد بود . "
درمان‌های جایگزین برای سندروم ترک نوزاد ممکن است اقامت بیمارستانی را کوتاه کند.
منبع :
آکادمی پزشکی اطفال آمریکا
خلاصه :
تحقیقات جدید یک رویکرد " حس مشترک " برای درمان نوزادان مبتلا به خروج مواد مخدر را پیشنهاد می‌کند - - اندازه‌گیری اینکه آیا کودک می‌تواند غذا بخورد , بخوابد و قبل از اینکه داروهایی را برای منصرف کردن آن‌ها از تماس باز کند , تسکین یابد .
تحقیقات جدید حاکی از " حس مشترک " برای درمان نوزادان مبتلا به خروج مواد مخدر است - - اندازه‌گیری این که آیا کودک می‌تواند غذا بخورد , بخوابد و قبل از اینکه داروهایی را برای منصرف کردن آن‌ها از تماس باز کند , تسکین یابد .
چکیده هدف از این مطالعه , ارائه رویکردی نوین برای ارزیابی و درمان نوزادان با سندروم پرهیز از پرهیز از دوران نوزادی است که در روز یکشنبه در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد .
یافته‌ها : نتایج نشان داد که بین دو گروه تفاوت معنی‌داری وجود دارد ( p < 0.05 ) . اینها عبارتند از : لرزه‌ها , تشنج , گریه بیش از حد , اسهال , استفراغ , ازدحام , عطسه و سایر علائمی که برای نوزاد مشکل است . نوزادان با علایم شدید در درمان دارویی , نوعا ً با استفاده از مورفین و یا متادون , شروع می‌شوند .
محققان در بیمارستان کودکان ییل - نیوزیلند بررسی کردند که آیا مداخلات غیر دارویی برای نواحی شمالی در یک رویکرد تغییر یافته به نام غذا , خواب , تسکین ( گریز ) , مانند ارائه محیطی با تحریک پایین , داشتن اتاق مادران و تغذیه آن‌ها , می‌تواند به نوزادان کمک کند زودتر به خانه برگردند .
در این مطالعه پنجاه نوزاد در بین ماه‌های فروردین تا مرداد ماه بررسی شدند . مواد و روش‌ها : این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی تصادفی شده بود . با این حال , با استفاده از دستورالعمل‌های مربوط به گریز از مرکز درمان , مورفین تنها در ۹ مورد از بیماران شروع شد .
این مطالعه همچنین نشان داد که در سه روز بعد از درمان , نمره درد در یک چهارم روز توصیه می‌شود . در عوض , پس از مدل گریز از مرکز درمان , مورفین در ۲۰ % از روزها شروع یا افزایش یافت .
متیو گراسمن , استادیار پزشکی اطفال در دانشکده پزشکی و کیفیت و ایمنی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه ییل , گفت که استفاده از رویکرد جایگزین به کاهش طول مدت بستری برای نوزادان با نواحی شمالی بدون افزایش بستری مجدد کمک کرد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: