روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مطالعات مشابهی ، نوزادان را زودتر از دو هفته ارزیابی کرده‌اند - - اما این مطالعه دو تا چهار هفته پس از تولد به کودکان نگاه کرد . زمان اضافی باعث شد که دانشمندان تولد preterm را به عنوان علت اصلی این علائم زایمان ، گریه بیش از حد ، سفتی ، رعشه و بی‌قراری ، به طور معمول سندرم روده اطفال ( مدیریت امنیت ملی ) تعیین کنند .
بسیاری از زنان نگران استفاده از داروهای ضد افسردگی هستند چون شنیده‌ام که حضور این علائم نوزادان در نوزادان بیشتر از داروهای ضد افسردگی شایع است .
نویسنده ارشد دکتر کاترین wisner ، پروفسور رشته روانشناسی و علوم رفتاری و Obstetrics در دانشکده پزشکی Feinberg University و دانشکده پزشکی Northwestern University در ساعت دوتا چهار هفته پس از زایمان ، می‌گوید : " در دوتا چهار هفته پس از زایمان ، نشانه‌هایی که زنان نسبت به ما گزارش دهی بیشتر مربوط به تولد نوزاد بودند تا اینکه نوزادان آن‌ها در معرض خطر قرار گرفته باشند ."
دو هفته دیگر نیز زمان والدین را برای تطبیق با نوزادان خود در خانه به منظور ارزیابی بهتر در صورتی که رفتار کودکان آن‌ها مربوط به آن‌ها بود ، داد . آن‌ها می‌توانند به دنبال نشانه‌هایی باشند که به آسانی در طی امتحانات پزشکی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای معاینه شوند ، مانند طول خوابیدن بعد از استراحت ، تب ، استفراغ ، استفراغ ، و ویژگی‌های مدفوع .
این مطالعه در ۲۴ ماه مه در نشریه روان‌پزشکی بالینی منتشر شد .
ای می یانگ ، اولین نویسنده این مطالعه ، می‌گوید : " اغلب زنان باردار طبیعتا ً بیشتر نگران سلامت baby's خود هستند و ممکن است از گرفتن یک ضد افسردگی برای جلوگیری از این علائم نوزاد چشم‌پوشی کنند . اما با اطلاعات این مطالعه ، آن‌ها می‌توانند مطمئن باشند که رفتار baby's در دو یا چهار هفته پس از تولد به دلیل قرار گرفتن در معرض دارو یا افسردگی نیست ."
محققان ۲۱۴ مادر را مطالعه کردند که به سه گروه تقسیم شدند : زنانی که دچار اختلال افسردگی شده بودند و ضد افسردگی مصرف نمی‌کردند ؛ زنانی که دچار اختلال خلقی می‌شدند ( SRI ) ؛ زنانی که اختلال خلقی نداشتند و ضد افسردگی در سریلانکا نبودند ( گروه مقایسه ) .
آن‌ها نوزادان را به خاطر نشانه‌ها در مقیاس Finnegan مورد ارزیابی قرار دادند که شامل ۲۱ نشانه است که اغلب در نوزادان مشاهده می‌شوند که در معرض مواد مخدر غیر قانونی یا تجویز دارو قرار دارند . نرخ حضور علامت در سریلانکا ، بی‌نظمی وضعیت و گروه‌های مقایسه مشابه جدول ۳۴.۱ درصد ، ۳۵.۱ درصد و ۳۰.۴ درصد بود .
یانگ ، biostatistician از مرکز مطالعات و درمان اختلالات depressive ، گفت : " ما یک رابطه معنی‌دار بین علایم Finnegan و تولد preterm مستقل از exposure SRI را مشاهده کردیم .
اتصال نقطه‌های میان رویاها و بیماری‌های مغزی
اختلالات خواب REM ممکن است در اوایل زندگی نشانه هشدار زودهنگام برای بیماری‌های عصبی باشند.
مبدا :
انجمن علوم عصبی کانادا
خلاصه :
دانشمندان از ارتباط بین اختلالات خواب و بیماری‌های قلبی مانند بیماری Parkinson's پرده برداشتند . این اثر فاش می‌کند که نورون‌های عناصر نایاب ، مسئول تبدیل رویا و رویا هستند . Dysfunction در این سلول‌ها ، به نام اختلال رفتار خواب REM ، به ۸۰ درصد از موارد اختلالات عصبی کشنده در زندگی مرتبط است .
دکتر جان Peever در دانشگاه تورنتو در حال تلاش برای پاسخ به یکی از بزرگ‌ترین سوال‌ها است : ما چگونه خواب می‌بینیم ؟ او یافته‌است که یک ناحیه خاص از مغز مسئول این پدیده است و مشکلات با خواب معمولی ممکن است نشانه هشدار زودهنگام برای بیماری‌هایی مثل بیماری‌های Parkinson's باشد . نتایج او در جلسه علوم عصبی کانادا ، نشست سالانه انجمن علوم عصبی کانادا ( CAN - ACN ) ارائه شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: