روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

داده‌های مقدماتی از یک مطالعه جدید حاکی از آن است که بازیکنان NBA آمار شخصی بدتری در بازی‌هایی دارند که پس از یک توئیت دیروقت شب بین ۱۱ تا ۷ صبح به طور میانگین در حدود ۱ نکته در مقایسه با عملکرد آن‌ها در بازی‌هایی که در توئیتر در اواخر شب اتفاق نیفتاد ، به پایان رسید . بعد از یک توئیت دیروقت شبانه ، بازیکنان نیز عکس‌های کمتری گرفتند و پرتاب توپ ، می‌دزدد و مسدود می‌کنند .
این تحقیق به تازگی در یک مکمل آنلاین در ژورنال خواب ژورنال منتشر شده‌است و در ۵ ژوئن در بوستون در SLEEP ۲۰۱۷ ، سی و یکمین نشست سالانه انجمن حرفه‌ای Sleep LLC ( APSS ) ، که یک سرمایه‌گذاری مشترک در آکادمی پزشکی آمریکا و انجمن تحقیقات خواب است ، ارایه خواهد شد .
جیسون جی ، محقق پیشتاز ، گفت : " استفاده از فعالیت تویی‌تر دیروقت به عنوان یک پیشکار برای دیر بالا ، ما این داده‌ها را تفسیر می‌کنیم تا نشان دهیم که مهارت‌های بسکتبال بعد از خواب کم‌تر آسیب می‌بینند ." در حالی که مطالعات تجربی تاثیر محرومیت از خواب بر روی عملکرد را نشان داده‌اند ، این مطالعه از داده‌های بزرگ برای ارائه نتایج قابل تفسیر بر عملکرد دنیای واقعی بازیکنان بسکتبال استفاده می‌کند ."
با توجه به نویسندگان ، اکثر تغییرات آماری بعد از توئیت های دیروقت شب را می‌توان با چند دقیقه نمایش توضیح داد . بازیکنان به طور متوسط ۲ دقیقه کم‌تر بازی خواهند کرد و در ادامه tweet کردن به مدت دو دقیقه کم‌تر بازی می‌کنند .
" یافته‌های ما فراتر از تحقیقات علوم ورزشی مرتبط هستند " .
گروه تحقیقاتی به رهبری جونز و هیل دو منبع عمومی از داده‌ها را برای این مطالعه ادغام نمودند، فعالیت حساب تویی‌تر را از ۱۱۲ بازیکن تایید شده و همچنین آمار بسکتبال از Yahoo ورزشی دریافت کردند . داده‌ها که شامل بیش از ۳۰۰۰۰ توئیت ها بودند ، در طول ۷ فصل بسکتبال از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ گردآوری شدند . برای کاهش اثرات بالقوه عملکرد مناطق زمانی تغییر ، تجزیه و تحلیل تنها شامل بازی‌هایی در همان منطقه زمانی به عنوان خانه player's بود .
جونز گفت : " تویی‌تر در حال حاضر منبع بکر برای داده‌های رفتار شبانه است که می‌توان بعنوان یک پیشکار برای خوابیدن استفاده کرد .
استفاده از داروهای ضد افسردگی در دوران بارداری همراه با مشکلات زایمان در ۲ - ۴ هفته
تولد preterm عامل اصلی در ارتباط با مشکلات تازه متولد شده در این سن بود.
مبدا :
دانشگاه Northwestern
خلاصه :
نوزادانی که در طول زندگی جنینی در معرض افسردگی هستند یا اختلال روحی در طول زندگی جنینی وجود ندارد نشانه‌های بیشتری از عصبانیت ، مشکل تغذیه ، اختلالات خواب و مشکلات تنفسی دو تا چهار هفته بعد از تولد نوزاد ندارند . در عوض ، عامل اصلی مرتبط با مشکلات تازه متولد شده ، تولد preterm بود .
نوزادانی که در طول زندگی جنینی در معرض افسردگی هستند یا اختلال روحی در طول زندگی جنینی وجود ندارد نشانه‌های بیشتری از عصبانیت ، مشکل تغذیه ، اختلالات خواب و مشکلات تنفسی دو تا چهار هفته بعد از تولد نوزاد ندارند . به جای آن ، طبق یک مطالعه جدید پزشکی در شمال غربی ، عامل اصلی مرتبط با مشکلات تازه متولد شده ، تولد preterm بود .
مطالعات مشابهی ، نوزادان را زودتر از دو هفته ارزیابی کرده‌اند - - اما این مطالعه دو تا چهار هفته پس از تولد به کودکان نگاه کرد . زمان اضافی باعث شد که دانشمندان تولد preterm را به عنوان علت اصلی این علائم زایمان ، گریه بیش از حد ، سفتی ، رعشه و بی‌قراری ، به طور معمول سندرم روده اطفال ( مدیریت امنیت ملی ) تعیین کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: