روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Righi و همکاران در مطالعه‌ای که در ژورنال اوتیسم و اختلالات رشد منتشر کردند ، نوشتند : " نتایج ما بر اهمیت یک رویکرد چند رشته‌ای به ارزیابی و درمان کودکان و نوجوانان مبتلا به ASD که به منظور کاهش بحران‌های رفتاری و استفاده از خدمات روان‌پزشکی بالینی می‌پردازد ، تاکید می‌کند . "
این مطالعه کاربرد منحصر به فردی از دو مجموعه داده بزرگ با اطلاعات غنی غیرمعمول درباره بیماران داشت ، Righi گفت : مجموعه اوتیسم اوتیسم ( AIC ) ، که شامل داده‌های حاصل از بیمارستان‌های روانی children's در شش ایالت ، و کنسرسیوم جزایر رود آیلند برای تحقیقات و درمان اوتیسم ( RI ) است . RI در سال ۲۰۱۳ توسط ائتلافی از موسسات محلی از جمله براون ، بیمارستان بردلی و زنان & Infants تاسیس شد .
در این تحقیق ، Righi و همکارانش به سوابق AIC از ۲۱۸ بیمار در ۴ تا ۲۰ سالگی نگاه کردند که در بیمارستان بستری شدند و آن‌ها را با ۲۵۵ عصر مقایسه کردند . محققان با استفاده از تکنیک‌های تجزیه و تحلیل آماری قادر به مجزا کردن فاکتورهای ریسک که به طور مستقل و به طور معنی‌داری با ریسک بستری شدن ارتباط داشتند ، بودند .
قوی‌ترین پیش‌بینی‌کننده حضور یک اختلال خلقی بود ، که با افزایش هفت برابر در شرایط بستری شدن همراه بود . حضور مشکلات خواب ، دومین خطر بزرگ بود ، بیش از دو برابر کردن احتمالات . امتیاز بالایی در یک مقیاس استاندارد از علائم اوتیسم ، کمی اختلاف را کمی بالا برد، هر چند که هنوز به طور قابل‌توجهی قابل‌توجه بود. در عین حال ، داشتن امتیاز بالایی در یک مقیاس استاندارد از " عملکرد انطباقی " ، یا زندگی پایه و مهارت‌های مقابله ، کمی اما به طور قابل‌توجهی شرایط بستری شدن را کاهش داد . در نهایت ، کودکان و نوجوانان در خانواده‌ها با مراقبت کنندگان متاهل ، تنها ۰.۴ برابر شانس بیمارستان در مقایسه با بیماران قابل‌مقایسه با تنها یک پرستار بزرگ‌سال را داشتند .
Righi گفت که در نتیجه به احتمال زیاد در مورد ساختار و ثبات خانوادگی نیست بلکه در مورد منابع موجود برای مقابله با مراقبت از یک کودک با نیازهای بالا است . در همین حال ، ریسک بستری مرتبط با اختلالات خواب و خواب ، به نیاز به درگیر شدن در یک ارزیابی روان‌پزشکی متمرکز و دقیق از بیماران اوتیسم اشاره دارد .
Righi و همکارانش نوشتند : " یافته‌های ما بر کاربرد ارزیابی و درمان و شرایط خواب و خواب برای کاهش احتمال نیاز به بستری شدن روانی تاکید دارد . "
Righi خاطر نشان ساخت که برخی از عواملی که ممکن است فرض کرده باشند ، به طور مستقل قابل‌توجه است ، شامل درجه معلولیت ذهنی یا مشکلات معده و روده نیست .
Righi اذعان کرد که در حالی که تحقیقات عوامل بسیاری را مورد بررسی قرار داده‌اند ، برخی دیگر معتقدند که این اقدام ممکن است مهم باشد . همچنین ، این مطالعه ، ارتباط عوامل خطر با بستری شدن را اندازه‌گیری کرد ، اما ثابت کرد که آن‌ها علت بازدیدهای بیمارستانی هستند .
اما نویسندگان این مطالعه نوشته بودند که عوامل ریسکی که آن‌ها شناسایی کرده‌اند ممکن است ارزش پرداختن به بیماران جوان اوتیسم را داشته باشند تا به نقطه‌ای برسند که در بیمارستان بستری شده‌است .
نویسندگان این مطالعه نتیجه‌گیری کردند : " به رغم محدودیت‌های آن ، یافته‌های حاضر نشان می‌دهند که شاخص‌هایی که ممکن است برای شناسایی کودکان و نوجوانان در معرض خطر بیشتر در بیمارستان روانی و نیز سایر اهداف بالقوه برای مداخله فردی و خانوادگی مفید باشند ."
tweet کردن چند شب از سوی بازیکنان NBA مربوط به عملکرد بد بازی
مبدا :
دانشگاه استونی بروک
خلاصه :
بازیکنان NBA ، آمارهای شخصی بدتر را در بازی‌هایی که پس از یک پیام‌کوتاه در اواخر شب بین ۱۱ تا ۷ صبح ادامه داشتند ، داشتند . m ، داده‌های اولیه از یک مطالعه جدید حاکی از آن است.

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: