روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تیم تحقیقاتی به رهبری من در طی یک اردوی تمرینی ۴ هفته‌ای یک محاکمه تصادفی و کنترل‌شده اجرا کرد . هفده بازیکن حرفه‌ای بیسبال از یک سازمان MLB یک اساس دو روزه از خواب عادی را به پایان رساندند . ورزش‌کاران سپس در پنج شب از خواب و یا پنج شب خواب عادی تصادفی بودند . تست‌های پیش و پس از cognitive شامل the نماد Substitution Task و یک وظیفه جستجوی دیداری تطبیقی است . خواب‌آلودگی و خواب‌آلودگی روز با مجموعه تنظیمات آمریکا ( poms ) و مقیاس Epworth Sleepiness ارزیابی شدند .
در گروه افزوده خواب ، طول مدت خواب تخمین زده‌شده توسط actigraphy تا ۰.۶ ساعت در شب از ۶.۳ به ۶.۹ ساعت افزایش یافت . ارزیابی خستگی ، تنش و خواب‌آلودگی روز همه با بیش از یک سوم پس از تمدید خواب کاهش یافت .
این یافته‌ها حاکی از آن است که " خستگی در یک فصل می‌تواند تاثیر منفی بر عملکرد و احتمالا ً به رسمیت شناختن زمین داشته باشد " .
این تحقیق به تازگی در یک مکمل آنلاین خواب ژورنال منتشر شده‌است و دوشنبه ، ۵ ژوئن ، در بوستون در SLEEP ۲۰۱۷ ، سی و یکمین نشست سالانه انجمن حرفه‌ای Associated LLC ( APSS ) ، که یک سرمایه‌گذاری مشترک در آکادمی پزشکی آمریکا و انجمن تحقیقات خواب است ، ارایه خواهد شد .
در مطالعه قبلی که در خواب ژورنال منتشر شد، من دریافتم که دوره ۵ - ۷ هفته استراحت مربوط به بهبود در معیارهای خاص عملکرد بسکتبال در میان ورزش‌کاران دانشگاهی است .
تاخیر ناشی از جت اجتماعی با حالت بدتر ، بهداشت ضعیف و بیماری‌های قلبی همراه است .
به تاخیر اندازی برنامه خواب در تعطیلات آخر هفته دارای پیامدهای سلامتی است
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
نتایج اولیه یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تاخیر جت اجتماعی به عنوان یک شاخص شبانه‌روزی مهم برای پیامدهای سلامتی مطرح شده‌است .
نتایج اولیه یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تاخیر جت اجتماعی به عنوان یک شاخص شبانه‌روزی مهم برای پیامدهای سلامتی مطرح شده‌است .
نتایج نشان می‌دهند که تاخیر جت اجتماعی ، که زمانی اتفاق می‌افتد که شما به رختخواب بروید و دیرتر از هفته دیرتر بیدار شوید ، با سلامتی فقیرتر ، حالت بدتر ، و خواب‌آلودگی و خستگی همراه است . هر ساعت تاخیر جت اجتماعی نیز با افزایش ۱۱ درصدی در احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی همراه است . این اثرات مستقل از مدت خواب و علائم بی‌خوابی ناشی از بی‌خوابی و سلامت اجتماعی هستند .
نویسنده اصلی سیرا ب می‌گوید : " این نتایج نشان می‌دهد که نظم و ترتیب خواب ، فراتر از مدت‌زمان خواب ، نقش مهمی در سلامت ما بازی می‌کند . " Forbush ، دستیار محقق دوره کارشناسی در برنامه تحقیقات خواب و سلامت در دانشگاه آریزونا در توسکان ، می‌گوید : " این نشان می‌دهد که یک برنامه خواب معمولی می‌تواند یک درمان پیشگیرانه موثر ، نسبتا ً ساده و کم‌هزینه برای بیماری‌های قلبی و نیز بسیاری از مشکلات بهداشتی باشد ."
این تیم تحقیقاتی به سرپرستی نویسنده ارشد مایکل ای . Grandner ، دکترا ، MTR ، رئیس برنامه تحقیقات سلامت و سلامت . آن‌ها از داده‌های یک مطالعه مبتنی بر جامعه و فعالیت سالم ، رژیم ، محیط‌زیست و Socialization ( SHADES ) استفاده کردند و پاسخ‌های نظرسنجی را از ۹۸۴ فرد بزرگ‌سال بین سنین ۲۲ تا ۶۰ سال بررسی کردند .
تاخیر جت اجتماعی با استفاده از زمانبندی زمانبندی خواب ارزیابی شد و با کم کردن روز هفته از نقطه میانی خواب هفته محاسبه شد . سلامت کلی با استفاده از مقیاس استاندارد گزارش داده شد ، و سوالات نظرسنجی نیز مدت خواب ، بی‌خوابی ، بیماری‌های قلبی عروقی ، خستگی و خواب‌آلودگی را ارزیابی کردند .
آکادمی پزشکی آمریکا توصیه می‌کند که بزرگسالان باید ۷ یا چند ساعت در شب به طور منظم بخوابند تا سلامت بهینه را ارتقا دهند. علاوه بر مدت مناسب ، خواب سالم نیازمند کیفیت خوب ، زمان‌بندی مناسب و نظم مناسب است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: