روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نتایج اولیه از " مطالعه SNAPSHOT " ، یک پروژه تحقیقاتی مشترک وابسته به موسسه ملی بهداشت بین بخش اختلالات خواب و روال شبانه‌روزی در بیمارستان Brigham و Women's ، و آزمایشگاه رسانه MIT ، نشان می‌دهد که حفظ الگوی خواب منظم ، به خوشحالی و سلامت دانشجویان کالج کمک می‌کند .
نتایج نشان می‌دهد که نظم خواب بالاتر به میزان قابل‌توجهی به سلامتی و آرامش عصر ، سلامت و آرامش در طول هفته ارتباط دارد . Transitioning از الگوی خواب هفتگی نامنظم تا یک الگوی منظم ، هم در طول هفته خواب منظم و هم در روز بعد از آن ، همراه بود .
نویسنده پیشرو ، Akane sano ، دکترای علوم پژوهشی در گروه تکنولوژی ارتباطات عاطفی در موسسه فن‌آوری ماساچوست در کمبریج ، گفت : " ما دریافتیم که برنامه خواب نامنظم این هفته ، به میزان قابل‌توجهی با ساعات صبح و غروب ، سلامتی و آرامش در طول هفته ، حتی پس از کنترل مدت خواب متوسط هفتگی ، مرتبط است . "
این تجزیه و تحلیل شامل ۲۰۴ دانشجو در سنین بین ۱۸ تا ۲۵ سال بود که در یک مطالعه می‌دانی ۳۰ روزه شرکت کردند . زمان‌بندی و مدت‌زمان خواب با استفاده از actigraphy همراه با diaries روزانه و روزانه اینترنت نظارت می‌شد . گزارش‌های خود درباره رفاه ( شادی ، تندرستی ، و آرامش ) با استفاده از دفتر روزانه جمع‌آوری شدند .
sano گفت : " برنامه خواب نامنظم در جامعه مدرن ما رایج است و نتایج ما نشان‌دهنده اهمیت نظم خواب ، علاوه بر مدت خواب و آن خواب منظم با بهبود رفاه است ."
با توجه به نویسندگان ، این مطالعه بر ضرورت در نظر گرفتن نظم خواب به عنوان یک عامل مهم برای درک رفاه گزارش شده‌است .
این تحقیق به تازگی در یک مکمل آنلاین خواب ژورنال منتشر شده‌است و دوشنبه ، ۵ ژوئن ، در بوستون در SLEEP ۲۰۱۷ ، سی و یکمین نشست سالانه انجمن حرفه‌ای Associated LLC ( APSS ) ، که یک سرمایه‌گذاری مشترک در آکادمی پزشکی آمریکا و انجمن تحقیقات خواب است ، ارایه خواهد شد .
تمدید خواب زمان واکنش را بهبود می‌بخشد و خستگی در بازیکنان حرفه‌ای بیسبال را کاهش می‌دهد.
بارگذاری کوتاه‌مدت خواب می‌تواند باعث بهبود عملکرد ورزشی شود
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
نتایج اولیه از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افزایش کوتاه‌مدت خواب ، زمان واکنش و عملکرد روزمره بازیکنان حرفه‌ای بیسبال را بهبود می‌بخشد .
نتایج اولیه از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افزایش کوتاه‌مدت خواب ، زمان واکنش و عملکرد روزمره بازیکنان حرفه‌ای بیسبال را بهبود می‌بخشد .
نتایج نشان می‌دهد که بعد از پنج شب تمدید خواب ، بازیکنان حرفه‌ای بیسبال از یک سازمان MLB بهبود ۱۳ درصد را در تست سرعت پردازش شناختی با واکنش ۱۲۲ میلی‌ثانیه نشان دادند . آن‌ها همچنین در هنگام مواجهه با distractors به میزان ۶۶ میلی‌ثانیه سریع‌تر پاسخ دادند . طبق گفته نویسندگان ، یک fastball تقریبا ً ۴۰۰ میلی‌ثانیه طول می‌کشد تا به عنوان ( pitcher ) حرکت کند و زنان را وادار می‌سازد تا استراتژی‌های جستجوی بصری بهینه برای تشخیص و واکنش به انواع مختلف گام‌ها داشته باشند .
Cheri د .، نویسنده برجسته ، گفت : " تحقیقات ما نشان می‌دهد که مدت کوتاه‌مدت خواب یک ساعت اضافی برای پنج روز مزایای توانایی جستجوی بصری ورزش‌کاران برای پاسخ سریع هنگام مواجهه با distractors را نشان می‌دهد ." Mah ، MS ، محقق در دانشگاه کالیفرنیا در مرکز عملکرد بشر سان‌فرانسیسکو .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: