روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محدودیت‌های این مطالعه عبارتند از : جمعیت مورد مطالعه اکثرا ً سفید با تعداد کم‌تر شرکت کنندگان کم‌درآمد می‌باشند . توصیه‌های ممکن است به خانه‌های کم‌درآمد تبدیل نشوند که ممکن است یک اتاق‌خواب مجزا برای نوزاد نداشته باشند .
محققان دیگر در این مطالعه عبارت بودند از : پاتریشیا مک گری , هماهنگ‌کننده محاکمه کلینیکی , کالج پزشکی پن , جنیفر رام , دانشیار و میشل مارینی , مرکز تحقیقات چاقی در دوران کودکی .
موسسه ملی بهداشت , شبکه اعجاز کودکان , usda و اشلی نیکول پول صندوق تحقیقاتی این تحقیق را تامین کردند . معادله ( 18 - 7 )
اثرات طول مدت خواب برای بیماران افسرده با بی‌خوابی
در طول مدت هفت ساعت , طول مدت خواب نیز افزایش یافت .
منبع :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
نتایج اولیه از مطالعه جدید نشان می‌دهد که بیماران افسرده با بی‌خوابی که هفت یا چند ساعت در شب می‌خوابند , بیشتر از درمان شناختی - رفتاری برای بی‌خوابی و رسیدن به بهبود افسردگی استفاده می‌کنند .
نتایج اولیه از مطالعه جدید نشان می‌دهد که بیماران افسرده با بی‌خوابی که هفت یا چند ساعت در شب می‌خوابند نسبت به درمان شناختی - رفتاری برای بی‌خوابی و بهبودی افسردگی کمک می‌کنند .
نتایج نشان می‌دهد که زمانی که بی‌خوابی و افسردگی در بیماران اتفاق می‌افتد , طول مدت خواب , پیش‌بینی‌کننده بهبود هر دو اختلال است .
جک دی . دکترای پزشکی در بخش طب خواب در دنور , کلرادو .
این مطالعه شامل سه نفر از افراد بزرگ‌سال مبتلا به بی‌خوابی بود که در درمان بی‌خوابی و افسردگی ثبت‌نام کرده و یک شب پایه را تکمیل نمودند . شرکت کنندگان به مدت ۱۲ هفته داروهای ضد افسردگی دریافت کردند و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل قرار گرفتند . مقیاس درجه‌بندی همیلتون افسردگی ( حمد ) و شاخص شدت بی‌خوابی در دو هفته قبل و بعد از درمان به مدت دو هفته تحت درمان قرار گرفتند .
این مطالعه بخشی از یک پروژه تحقیقاتی بزرگ‌تر بود که توسط محققان هم‌کار , دنیل براون , md , از دانشگاه پیتسبورگ و دانشگاه کالیفرنیا , سانفرانسیسکو انجام شد .
او گفت : " یافته‌های ما بر اهمیت خواب کافی در ریکاوری از افسردگی و بی‌خوابی تاکید می‌کند . " این داده‌ها نشان می‌دهند که مدت کوتاه خواب ممکن است در معرض افسردگی مقاوم باشد . "
چکیده این پژوهش به تازگی در یک مکمل آنلاین خواب ژورنال منتشر شده‌است و در روز دوشنبه , 21 ژوئن در بوستون , در بوستون , در نشست سالانه شرکت خدمات خواب حرفه‌ای llc , که یک شرکت مشترک آکادمی پزشکی خواب و جامعه پژوهش خواب است , ارائه شده‌است .
نظم خواب برای شادی و رفاه دانشجویان کالج اهمیت دارد .
مطالعه اهمیت الگوهای خواب منظم را نشان می‌دهد
منبع :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
داشتن یک الگوی خواب منظم به شادی و رفاه دانشجویان کالج کمک می‌کند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: