روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

آکادمی پزشکان اطفال آمریکا به والدین توصیه می‌کند که کودکان را در همان اتاق نگه دارند تا برای اولین سال برای جلوگیری از سندرم مرگ ناگهانی نوزاد ( SIDS ) بخوابند . اما طبق گفته محققان دانشکده پزشکی پن ، اشتراک اتاق بین نوزادان و مادران در چهار ماه اول همراه با خواب کم‌تر برای کودکان و شیوه‌های خواب ناامن است که آکادمی پزشکی اطفال آمریکا امیدوار است از آن جلوگیری کند.
در حالی که اشتراک اتاق می‌تواند برای شش ماه اول براساس این حقیقت توجیه شود که ۹۰ درصد موارد SIDS در این بازه زمانی اتفاق می‌افتد ، دکتر ایان پاول ، پروفسور طب اطفال ، گفت که شواهد برای توصیه ۶ تا ۱۲ ماه که توسط آکادمی پزشکی اطفال آمریکا تهیه شده‌است وجود ندارد . این فقدان شواهد ، محققان را بر آن داشت تا به سوال تاثیر گذاری اتاق کودک والد در عادات خواب و کیفیت کودکان ۶ تا ۱۲ ماهگی رسیدگی کنند .
پاول گفت : " خواب ناکافی نوزاد می‌تواند به چاقی ، خواب ضعیف بعد از زندگی منجر شود و می‌تواند به طور منفی بر والدین تاثیر منفی بگذارد . انتظار بیش از حد می‌تواند اثرات منفی بر کیفیت خواب هم والدین و هم کودکان در هر دو دوره کوتاه و بلند داشته باشد ."
محققان برای مطالعه رابطه بین نتایج به اشتراک گذاری اتاق و خواب ، از داده‌هایی استفاده کردند که قبلا ً از مطالعه insight جمع‌آوری کرده بودند، که شامل ۲۷۹ مادر بود که در دانشگاه ایالتی پن ، میلتون اس . Center Center و babies . هنگامی که نوزادان آن‌ها ۴ و ۹ ماهه بودند یک پرسشنامه تکمیل‌شده و مدت خواب ، محل خواب ، خواب شبانه ، خواب شبانه ، روتین خواب و رفتارهای خواب ارزیابی شد . مدت خواب ، محل و الگوهای نیز در طول ۱۲ و ۳۰ ماه ارزیابی شدند . پاول و همکارانش یافته‌های خود را در انجمن پزشکان اطفال گزارش می‌دهند .
در عرض ۴ ماه ، کودکانی که به طور مستقل در اتاق خود می‌خوابند نسبت به کسانی که در یک اتاق با پدر یا مادر مشترک هستند ، به طور متوسط ۴۵ دقیقه بیشتر استراحت می‌کنند . در نه ماه ، شکاف بزرگ‌تر شد : کسانی که به طور مستقل ۴ ماه می‌خوابید ، به طور متوسط ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه طولانی‌تر از بچه‌هایی بود که هنوز در اتاق parent's خواب بودند ، ۵۴۲ دقیقه در مقابل . به ترتیب ۴۴۲ دقیقه . کل خواب در طول شب برای بچه‌هایی که در اتاق خودشان بودند بزرگ‌تر بود .
این تصمیمات اولیه توسط والدین اثرات ماندگاری داشتند . در عرض ۳۰ ماه ، کودکانی که در ۹ ماه به اشتراک گذاشته شده بودند، به طور متوسط ۴۵ دقیقه در شب کم‌تر از افرادی بودند که در ۴ و ۹ ماه در خواب بودند .
به اشتراک گذاری اتاق نیز بر ایمنی خواب تاثیر گذاشت . نوزادانی که در عرض ۴ ماه در یک اتاق مشترک بودند به احتمال زیاد یک پتو ، بالش یا دیگر اجسام تایید نشده داشتند که ممکن است باعث افزایش احتمال of در گهواره‌اش نسبت به افرادی شود که در اتاق خود می‌خوابند . علاوه بر این، کودکانی که در یک اتاق مشترک بودند به احتمال زیاد در طول یک شب ۴ و ۹ ماهه به تخت خوابشان برده می‌شدند .
پاول گفت : " شاید most یافته ما این بود که اشتراک اتاق با گذاره‌ای شبانه به اشتراک گذاری رختخواب همراه بود ، که به شدت توسط آکادمی پزشکان اطفال آمریکا دلسرد کننده بود .
پاول گفت که این مطالعه از توصیه انجمن پزشکان اطفال آمریکا به اتاق مشترک برای کل سال اول سوال می‌کند .
یافته‌های ما نشان می‌دهد که خروجی‌های مرتبط با خواب و شیوه‌های خواب unsafe برای نوزادان که فراتر از دوران اولیه کودکی هستند پیشنهاد می‌دهند که آکادمی پزشکان اطفال آمریکا باید در مورد توصیه‌های معوقه برای حمایت از آن تجدید نظر کرده و بازبینی کند .
پل گفت که والدین باید در مورد این مطالعه و راهنمای خواب سالم با پزشک اطفال خود بحث و گفتگو کنند و اشاره کردند که نتایج شیردهی متفاوت بین گروه‌ها در ۴ ماه و فراتر از آن نیست .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: