روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به گفته یک دانشگاه در دانشگاه بوفالو به رهبری بوفالو ، افسران پلیس در شیفت عصر دو برابر احتمال خسته شدن دارند .
جان Violanti ، نویسنده اصلی و استاد تحقیقات اپیدمیولوژی و بهداشت محیط در مدرسه بهداشت عمومی و تخصص‌های بهداشت ، گفت : " افسرانی که شیفت عصر را کار می‌کنند ، به احتمال زیاد خسته هستند ، که آن‌ها را در معرض خطر بیشتر تصادفات ، خطاها و استرس قرار می‌دهد ."
مطالعه بر روی کار شیفت و خستگی در بین افسران پلیس بخشی از پروژه تحقیقاتی در حال انجام است که به عنوان مرکز تحقیقات پلیس شغلی بوفالو Cardio شناخته می‌شود که شامل داده‌های مرتبط با شغلی در بیش از ۳۰۰ عضو اداره پلیس بوفالو است .
Violanti و همکارانش ، که شامل محققانی از مراکز کنترل بیماری‌ها و موسسه ملی سلامت شغلی و بهداشت حرفه‌ای ( NIOSH ) بودند ، ابتدا در رقابت پوستر در انجمن سالانه پرستاران بهداشت حرفه‌ای در نیواورلئان ، جایی که یافته‌های خود را نشان دادند ، برنده شدند .
Violanti که بیش از دو دهه قبل از نقل‌مکان به دانشگاه با پلیس ایالتی نیویورک خدمت کرده بود ، توضیح داد که شیفت بعد از ظهر - که معمولا ً از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲ صبح ادامه دارد - - شلوغ‌ترین به خاطر کنترل ترافیک ، تصادفات وسایل نقلیه موتوری ، مشاجرات داخلی و هتک ناموس و قتل است .
برای این مطالعه ، محققان داده‌های shiftwork و خستگی برای ۳۰۸ افسر که ۲۳۰ تن از آن‌ها مرد بودند را بررسی کردند . مطالعه BCOPS شامل یک پایگاه‌داده تاریخ کار ۱۵ ساله است که شامل یک حساب روزانه از زمان شروع و ساعات کار برای افسران شرکت‌کننده است . محققان خستگی را با استفاده از پرسشنامه شامل در مطالعه کلی BCOPS اندازه‌گیری کردند و از افسران پرسید که اغلب آن‌ها اغلب احساس خستگی می‌کنند . از ۳۰۸ افسر ، ۱۱۶ " تا حدی " به " بسیار " به احساس خستگی واکنش نشان داد .
Violanti گزارش داد که نتایج نشان داد که کار کردن شیفت بعد از ظهر به شیوع دو برابر خستگی در میان افسران پلیس مرد در مقایسه با کسانی که در شیفت روز کار می‌کنند ، مرتبط است .
" پژوهش ما مبتنی بر خستگی در کار بود و تنها بر روی خستگی شامل خستگی جسمی ، ذهنی و احساسی تمرکز داشت . Violanti گفت : " ممکن است عوامل دیگری در خستگی کار به علت فقدان خواب مناسب و افزایش فعالیت‌ها و مسئولیت‌های خارج از کار دخیل باشند ." اما این مطالعه خاص این احتمالات را مورد بررسی قرار نداد .
به طور شگفت‌انگیز ، محققان رابطه معنی‌داری بین کار شیفت و خستگی بین ۷۸ زن در این مطالعه مشاهده نکردند و به نظر می‌رسد که افسران زن از انواع موثر تری از مقابله با استرس و خستگی کار شیفت استفاده می‌کنند . تحقیقات پیشین نشان می‌دهد که زنان نسبت به مردان از حمایت از یکدیگر برای کمک به محافظت در برابر استرس کار تغییر استفاده می‌کنند ."
براساس گزارش وب سایت Violanti ، بررسی خستگی در میان افراد حرفه‌ای در حال کار مهم است ، زیرا ساعات بیکاری که اغلب کار می‌کنند می‌توانند طیف وسیعی از اثرات منفی سلامت ، از جمله اختلال در سیستم تنظیم شبانه‌روزی داشته باشند .
Violanti افزود : " تحقیقات ما نیاز به مداخله خواب در خستگی پلیس از جمله آموزش افسران و بخش‌های پلیس درباره بهداشت خواب ، استفاده احتمالی از کافئین ، چرت زدن کنترل‌شده و درمان سبک را نشان می‌دهد ."
مادر و کودک در همان اتاق که همراه با خواب کم‌تر و عادت‌های بد خواب بودند ، می‌خوابیدند
مبدا :
دانشکده پزشکی پن
خلاصه :
به اشتراک گذاشتن اتاق بین نوزادان و مادران در چهار ماه اول مربوط به خواب کم‌تر برای کودکان و شیوه‌های خواب ناامن است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: