روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

بنابراین هنگامی که زنگ ساعت زنگدار شما به فردا زنگ می‌زند و شما احساس می‌کنید که از رختخواب بیرون می‌آیید ، سعی کنید options را از نو تغییر دهید . به جای انتخاب بین " از رختخواب بیرون بروید " و " ۲۰ دقیقه دیگر " ، " به فکر انتخاب بیشتر از رختخواب بروید و برای صبحانه وقت داشته باشید " و یا " ۲۰ دقیقه دیگر بخوابید " و ممکن است فقط به شما کمک کند که پوشش‌ها را بردارید و روز خود را پیش ببرید .
اختلالات خواب پیش‌بینی مصرف مواد در میان ورزش‌کاران دانشگاهی را پیش‌بینی می‌کنند
مشکلات خواب به طور مداوم استفاده از موادی مانند الکل ، ماری‌جوانا و کوکائین را پیش‌بینی می‌کند.
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
نتایج اولیه یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اختلال خواب به شدت به مصرف الکل ، تنباکو ، و مواد مخدر غیرقانونی در میان ورزش‌کاران نوجوان در کالج مرتبط است .
نتایج اولیه یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اختلال خواب به شدت به مصرف الکل ، تنباکو ، و مواد مخدر غیرقانونی در میان ورزش‌کاران نوجوان در کالج مرتبط است .
نتایج نشان می‌دهند که ورزش‌کاران دانش‌آموز مبتلا به مشکلات خواب ۱۵۱ درصد بیشتر از سیگار استفاده می‌کنند ، ۳۶ درصد بیشتر به نوشیدن الکل ، و ۶۶ درصد بیشتر به احتمال زیاد ماری‌جوانا هستند . مشکلات خواب نیز افزایش استفاده از مواد کنترل‌شده ، غیر قانونی و ممنوعه را پیش‌بینی می‌کنند . برای مثال ، ورزش‌کاران دانش‌آموز مبتلا به مشکلات خواب ۳۱۷ درصد بیشتر از متامفتامین ، ۳۴۹ درصد بیشتر برای استفاده از کوکائین ، و ۱۷۵ درصد بیشتر از استروئید استفاده می‌کنند .
نویسنده ارشد مایکل grander ، مدیر برنامه تحقیقات خواب و سلامت در دانشگاه آریزونا در توسکان گفت : " شگفت‌انگیزترین چیز ، سازگاری با مشکلات خواب بین ورزش‌کاران دانش‌آموز است ، از جمله موادی که غیرقانونی و ممنوع هستند .
این مطالعه شامل تجزیه و تحلیل داده‌های پژوهشی تکمیل‌شده از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ توسط ۸، ۶۸۳ ورزش‌کار دانش‌آموز در دانشکده‌های ایالات‌متحده و دانشگاه‌ها به عنوان بخشی از ارزیابی سلامت ملی انجام‌شده توسط انجمن بهداشت دانشگاه آمریکایی بود . از شرکت کنندگان پرسیده شد که آیا در ۱۲ ماه گذشته ، " مشکلات خواب " برای شما ضربه روحی و یا بسیار دشوار بوده‌است و از آن‌ها پرسیده شد که آیا آن‌ها در ۳۰ روز گذشته از یک فهرست مواد خاص استفاده کرده‌اند .
تجزیه و تحلیل رگرسیون مورد بررسی قرار گرفت که آیا استفاده از هر یک از این مواد با مشکلات خواب ، تنظیم‌شده برای سن ، جنسیت ، و سال بررسی مرتبط بوده‌است . همچنین ، اختلاف بین استفاده از دانش آموزان و استفاده معمول از خواب و خواب مشاهده شد .
Chloe Warlick ، نویسنده اصلی در برنامه تحقیقات خواب و سلامت ، گفت : " مشکلات خواب بین دانش آموزان و بویژه ورزش‌کاران دانش آموزان عادی است . استفاده از مواد همچنین یک مشکل بزرگ بهداشتی عمومی است . این نتایج نه تنها بر ارتباط مهم بین مشکلات خواب و مصرف مواد تاکید دارند ، بلکه نشان می‌دهند که این رابطه بسیار قوی است ، حتی در میان ورزش‌کاران دانشجو ."
Grandner افزود که یافته‌ها پیامدهای مهمی برای سلامت دانشجویان و عملکرد ورزشی دارند .
او گفت : " آگاهی از این ارتباط بین دشواری خواب و سو استفاده از مواد می‌تواند برای مربیان ، درمانگران فیزیکی و پزشکان مفید باشد .
نویسندگان نتیجه گرفتند که مداخلات متمرکز بر خواب باید برای تعیین اینکه آیا آن‌ها استفاده از مواد روان گردان را کاهش دهند یا خیر ، ارزیابی شوند .
افسران در گزارش شیفت روز بعد از ظهر خسته هستند
مطالعه به بررسی شیوع خستگی از طریق تغییر جنسیت و جنسیت در نمونه‌ای از افسران پلیس شهری می‌پردازد.
مبدا :
دانشگاه بوفالو
خلاصه :
طبق نتایج یک مطالعه جدید ، افسران که بعدازظهرها کار می‌کنند دو برابر احتمال دارد خسته باشند ، که آن‌ها را در معرض خطر بیشتر تصادفات ، خطاها و استرس قرار می‌دهد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: