روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این مطالعه شامل ۲، ۶۷۴ نفر است که بین سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۳ به همراه کنترل ۲۶۷، ۴۰۰ که در سال و مکان در یک مطالعه موردی در هشت سیستم بهداشت روانی در سراسر هشت سیستم بهداشت و درمان ذهنی جان‌باخته اند ، در این مطالعه گنجانده شده‌است . هفده مورد از ۱۹ شرایط پزشکی مورد بررسی قرار گرفتند : آسم ، درد کمر ، آسیب مغزی ، سرطان ، نارسایی احتقانی قلب ، دیابت ، بیماری احتقانی قلب ، دیابت ، بیماری قلبی ، بیماری Parkinson's ، اختلالات خواب ، اختلالات خواب ، اختلالات خواب و سکته .
در حالی که همه این شرایط با ریسک بیشتری همراه بودند ، برخی شرایط یک ارتباط قوی‌تر نسبت به بقیه نشان دادند . برای مثال ، افراد مبتلا به آسیب مغزی ناشی از ضربه نه برابر بیشتر از خودکشی می‌میرند ، در حالی که افراد مبتلا به اختلالات خواب و ویروس اچ آی وی / ایدز در خطر بیش از دو برابر قرار دارند . همراه با نرخ‌های متفاوت در میان شرایط ، داشتن چندین شرایط سلامت فیزیکی ، خطر افزایش قابل‌توجهی را نیز افزایش می‌دهد .
دکتر Ahmedani گزارش داد : " اگرچه به نظر می‌رسد که خطر خودکشی در بیشتر شرایط سلامت فیزیکی فراگیر است ، تلاش‌های پیش‌گیری به ویژه برای بیماران مبتلا به آسیب مغزی ناشی از ضربه افزایش می‌یابد ، حتی پس از تطبیق با confounders بالقوه ، این مطالعه موردی قابل‌توجه و بزرگی بین آسیب مغزی و خودکشی داشته‌است ."
طبق این مطالعه ، مداخلات هدفمند در مراقبت‌های اولیه و مراقبت تخصصی ممکن است کلید جلوگیری از خودکشی باشد . It's گزارش داد که ۸۰ درصد افرادی که با خودکشی جان خود را از دست می‌دهند ، یک بازدید بهداشتی را در سال قبل از مرگ خود انجام می‌دهند و ۵۰ درصد از آن‌ها در عرض چهار هفته با خودکشی به پزشک مراجعه می‌کنند . از آنجا که اغلب این بیماران یک مشکل سلامت روانی تشخیص نمی‌دهند ، محدود کردن تلاش‌های پیش‌گیری از خودکشی به تنظیمات استاندارد مراقبت‌های بهداشتی ممکن است بسیاری از افراد را در معرض خطر قرار دهد .
دکتر Ahmedani نتیجه‌گیری کرد : " شرایط چندی مانند کمردرد ، اختلالات خواب ، و آسیب مغزی ناشی از آسیب مغزی همگی در ارتباط با این شرایط اولیه برای پیش‌گیری از خودکشی هستند .
نیاز به خوابیدن را از بین می‌برد.
تحقیقات جدید گروهی از نورون‌ها را شناسایی می‌کند که می‌توانند به ما کمک کنند بیدار بمانید وقتی که مهم است
مبدا :
موسسه فن‌آوری کالیفرنیا
خلاصه :
کشف نورون‌ها که برانگیختگی را کنترل می‌کنند دارای پیامدهایی برای بی‌خوابی و اختلالات خواب دیگر است .
پژوهشگران Caltech یک مدار عصبی را در مغز شناسایی کرده‌اند که هوشیاری را کنترل می‌کند . یافته‌ها برای درمان بی‌خوابی ، بیخوابی ، و اختلالات خواب که همراه با اختلالات دیگر مانند افسردگی همراه هستند ، پیامدهایی دارد .
کار در آزمایشگاه of Gradinaru ( BS ۰۵ ) ، استادیار زیست‌شناسی و مهندسی زیستی ، موسسه تحقیقات پزشکی میراث ، و مدیر مرکز علوم عصبی و سلولی the چن در Neuroscience انجام شد . این مجله در ۸ ژوئن در نسخه آنلاین مجله Neuron ظاهر شد .
Gradinaru و تیم او می‌خواستند بدانند : چه طور ما خستگی را در صورت یک مهلت مشخص غلبه کنیم یا خودمان را در شب مرده بیدار کنیم تا یک بچه گریان را تغذیه کنیم؟ به عبارت دیگر ، در مواجهه با محرک‌های برجسته برجسته ، چگونه محرک طبیعی برای خواب را نادیده می‌گیریم ؟

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: