روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

ژن‌ها را می‌توان در گروه‌هایی با DNA و تشخیص هزاران نفر شناسایی کرد . انگلستان - - گروه بزرگی از انگلستان که DNA را در اختیار دارد - اطلاعات زیادی در مورد تشخیص بی‌خوابی ندارند ، اما از شرکت کنندگان آن‌ها پرسیده بودند که خوابیدن یا خوابیدن در خواب یا خوابیدن مشکل است . با استفاده خوب از اطلاعات از slaapregister.nl ( اداره ثبت خواب هلند ) ، Biobank بریتانیایی برای اولین بار توانست تعیین کند کدام یک از آن‌ها با پروفایل بی‌خوابی آشنا شده‌اند . پیوند دادن دانش از این دو گروه ، چیزی است که باعث ایجاد تفاوت می‌شود .
الگوهای خواب نامنظم مرتبط با عملکرد تحصیلی ضعیف دانشجویان کالج
زمان‌بندی خواب به اندازه ساعات خواب مهم بود .
مبدا :
بیمارستان بریگام و Women's
خلاصه :
محققان به طور عینی میزان خواب و ریتم شبانه‌روزی و ارتباط با عملکرد تحصیلی دانشجویان کالج را به طور عینی ارزیابی کردند و دریافتند که الگوهای نامنظم خواب و بیداری با متوسط درجه پایین ، تاخیر خواب / بیداری را به تاخیر می‌اندازد و انتشار هورمون خواب را به تاخیر می‌اندازد .
تحقیقات قبلی تغییرات در الگوهای خواب شامل ساعات خواب ، کیفیت خواب و بیداری خواب را مورد بررسی قرار داده و انجمنی با نقص شناختی ، سلامتی و عملکرد پیدا کردند ؛ با این حال ، مطالعات کمی در نظر گرفته شده‌اند و یا به طور دقیق اثرات الگوهای خواب منظم را تعیین یا ارزیابی کرده‌اند . در یک مطالعه جدید در بیمارستان Brigham و Women's ، محققان به طور عینی می‌خوابید و ریتم شبانه‌روزی و ارتباط با عملکرد تحصیلی دانشجویان کالج ، پیدا کردن الگوهای نامنظم خواب و بیداری با متوسط درجه پایین ، تاخیر خواب / بیداری خواب ، و تاخیر در انتشار هورمون خواب - بیداری را به تاخیر می‌اندازد . نتایج در گزارش‌های علمی در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۷ منتشر شده‌اند .
محققان ۶۱ دانشجوی دوره کارشناسی دانشگاه هاروارد را به مدت ۳۰ روز با استفاده از دفترچه خاطرات خواب مورد مطالعه قرار دادند . آن‌ها نظم و ترتیب خواب را با استفاده از شاخص روال خواب ( SRI ) ، که یک معیار تازه ابداع شده بود ، تعیین کردند . محققان رابطه بین the ، مدت‌زمان خواب ، توزیع خواب در طول روز و عملکرد تحصیلی در یک ترم را بررسی کردند .
اندرو جی ، اظهار داشت : " نتایج ما نشان می‌دهد که خوابیدن و بیدار شدن در تقریبا ً همان زمان به اندازه ساعات خواب یک ساعت مهم است . " ک . فیلیپس اظهار داشت : " فیلیپس ، دکترا ، biophysicist در بخش اختلالات خواب و روال شبانه‌روزی ، Hospital Brigham Women's و مولف بر روی کاغذ ، " نظم خواب یک عامل بالقوه مهم و مهم مستقل از مدت خواب است " .
دانش آموزان با الگوهای خواب منظم نمرات دبیرستان بهتری داشتند . محققان تفاوت قابل‌توجهی را در طول مدت خواب بین اغلب دانشجویان با الگوهای خواب نامنظم و most خواب معمولی پیدا نکرده اند .
چارلز A اظهار داشت : " ما متوجه شدیم که ساعت بدن تقریبا ً سه ساعت بعد در دانش آموزان با برنامه‌های بی‌قاعده در مقایسه با کسانی که هر شب در زمان‌های بسیار سازگار می‌خوابند ، منتقل شد . " Czeisler ، PhD ، مدیر موسسه سلامت خواب در بیمارستان بریگام و Women's ، و نویسنده ارشد بر روی کاغذ : برای دانشجویانی که ساعات خواب و بیداری با هم ناسازگار بودند ، کلاس ساعت ۶ صبح در ساعت ۶ صبح در زمانی که عملکرد ضعیف است رخ می‌دهند . از قضا ، آن‌ها هر زمانی را پس‌انداز می‌کنند ؛ چون در نهایت آن‌ها به اندازه آن‌ها در یک برنامه منظم می‌خوابیدند ."
با اندازه‌گیری زمان انتشار یافته "ملاتونین " در هنگام خواب ، محققان قادر به ارزیابی زمان ریتم شبانه‌روزی بودند . به طور متوسط ، ملاتونین ۲.۶ ساعت بعد در دانش آموزان با الگوهای خواب نامنظم ، در مقایسه با دانش آموزانی که الگوهای خواب منظمی دارند ، آزاد شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: