روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Meredith Meredith ، استاد روان‌شناسی دانشگاه Binghamton . کول‌ها و دانشجوی سابق فارغ‌التحصیل جسیکا شوبرت ( که در حال حاضر در دانشکده پزشکی میشیگان در دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان حضور دارند ) ، بیست نفر مبتلا به OCD و ده نفر را در طول یک هفته از خواب ، تایید کردند . شرکت کنندگان دفتر خاطرات خواب و درجه نظارت روزانه میزان درک شده بر روی افکار وسواسی و رفتارهای ritualized را تکمیل کردند . محققان دریافتند که خواب قبلی night's به طور قابل‌توجهی توانایی درک شده شرکت کنندگان برای کنترل افکار و رفتار وسواسی آن‌ها در روز بعد را پیش‌بینی کرد .
شوبرت گفت : " ما واقعا ً به این موضوع علاقه‌مند هستیم که چگونه این نوع زمان خواب غیرمعمول بر عملکرد شناختی تاثیر می‌گذارد . ممکن است چیزی در مورد تغییر زمانبندی خواب شما توانایی شما برای کنترل افکار و رفتارهای شما را کاهش دهد، بنابراین ممکن است باعث شود که شما برای کاهش اضطراب ناشی از افکار وسواسی ، زمان سختی را رد کنید .
به طور متوسط ، شرکت کنندگان در این مطالعه حدود ساعت ۱۲ : ۳۰ شب به خواب رفتند . بیمارانی که با معیارهای اختلال در خواب به تاخیر افتاده بودند حدود ۴۰ % از نمونه را تشکیل دادند و حدود ساعت ۳ صبح به خواب رفتند .
کول‌ها گفته بودند : " من همیشه می‌دانستم که شما قرار است هشت ساعت خواب داشته باشید ، اما وقتی این کار را می‌کنید هرگز به آن‌ها نگفتم که این تفاوت به نظر می‌رسد که این تفاوت به جز روال ساعت وقتی است که شما خواب هستید . که ما متوجه می‌شویم که پیامدهای منفی ویژه‌ای برای خوابیدن در زمان‌های نامناسب وجود دارد ، چیزی که باعث آموزش مردم درباره آن می‌شود ."
محققین علاقمند به بررسی این پدیده هستند . Coles در مورد جمع‌آوری داده‌های آزمایشی با استفاده از lightboxes برای تغییر people's bedtimes برنامه‌ریزی می‌کند و می‌گوید : " یکی از اولین تلاش‌های ما برای تغییر در حقیقت علائم OCD خود را کاهش می‌دهد ، و اگر این توانایی آن‌ها را برای مقاومت در برابر این افکار intrusive بهبود بخشد و اجبار در پاسخ به آن‌ها را توسعه ندهد ."
درمان آنلاین رفتاری برای بی‌خوابی برای ارتش موثر است .
مبدا :
دانشگاه تگزاس
خلاصه :
یک مطالعه جدید بر روی سربازان در فورت هود که بی‌خوابی مزمن داشت متمرکز بود . برخی از پزشکان به مدت شش هفته از پزشکان درمان دریافت کردند و برخی از آن‌ها به مدت شش هفته تحت درمان آنلاین قرار گرفتند . برای پرسنل نظامی ، به نظر می‌رسد که روش درمانی شناختی که توسط اینترنت انجام می‌شود ، یک جایگزین موثر برای ملاقات منظم با درمانگر است ، اگر چه این روش تقریبا ً به اندازه روش‌های سنتی موثر است .
درمان رفتاری شناختی ، که به طور سنتی شامل جلسات منظم و اغلب هفتگی ، بازدید از یک متخصص بالینی می‌شود، توسط کالج پزشکان آمریکا و دیگر سازمان‌ها برای درمان بی‌خوابی مزمن توصیه می‌شود .
برای پرسنل نظامی ، به نظر می‌رسد که روش درمانی ادراکی که توسط اینترنت انجام می‌شود ، یک جایگزین موثر برای ملاقات منظم با درمانگر است ، با این حال ، براساس نتایج تحقیقی که توسط دنیل تیلور ، استاد روانشناسی دانشگاه کارولینای شمالی و رئیس آزمایشگاه تحقیقات سلامت UNT's انجام شده‌است.
تیلور مبلغ ۱.۱۶ میلیون دلار کمک به وزارت دفاع آمریکا برای این مطالعه دریافت کرد که وابسته به کنسرسیوم " استار قوی " ، یک شبکه دولتی متشکل از کارشناسان ملی است که به دنبال بهترین روش‌ها برای درمان مشکلات سلامتی رفتاری بر روی کارکنان خدمات پس از ۱۱ سپتامبر و سربازان قدیمی هستند . این مطالعه در SLEEP ، دفتر رسمی انجمن تحقیقات خواب ، منتشر شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: