روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

سپس چن با اشکال تغییر یافته Prok۲ و گیرنده آن zebrafish ایجاد کرد و نقص‌های خواب وابسته به نور را در این حیوانات مشاهده کرد . به عنوان مثال ، چن دریافت که zebrafish با یک گیرنده Prok۲ mutated وقتی که چراغ‌ها خاموش و کم‌تر فعال بودند ، عکس آن چیزی بود که در حیوانات مشاهده کرده بود که overexpressed Prok۲ و گیرنده‌های Prok۲ عملکردی داشت .
Prober می‌گوید : " اگر چه حیوانات diurnal مثل zebrafish بیشتر وقت خود را در طول روز می‌خوابند و در طول روز بیدار می‌شوند، آن‌ها نیز در طول روز چرت می‌زنند و گاهی شب‌ها بیدار می‌شوند ، شبیه به بسیاری از انسان‌ها هستند .
سپس ، محققین می‌خواستند بدانند که چگونه Prok۲ تاثیرات منفی بر روی خواب را تعدیل می‌کند . برای پاسخ به این سوال ، آن‌ها تصمیم گرفتند که آیا پروتئین‌های دیگر در مغز که بر خواب تاثیر می‌گذارند ، برای اثرات of بر روی رفتار خواب مورد نیاز است . آن‌ها دریافتند که اثر sedating of در حضور نور نیاز به galanin دارد که یک پروتیین معروف به خواب است . آن‌ها همچنین دریافتند که Prok۲ overexpression سطح بیان galanin در هیپوتالاموس پیشین ، یک مرکز خواب کلیدی در مغز را افزایش داده‌است . اما در حیواناتی که مهندسی شده بودند، overexpression ، نتوانستند بخوابند .
این یافته‌ها اولین دیدگاهی را ارایه می‌دهند که چگونه نور می‌تواند با مغز تعامل داشته باشد تا بر خواب تاثیر بگذارد و مبنایی برای دانشمندان فراهم کند تا به بررسی ژن‌ها و نورون‌هایی که زمینه‌ساز پدیده هستند ، بپردازند . با این حال ، لازم است تا به طور کامل توضیح دهیم که چگونه نور و تاریکی به طور مستقیم بر خوابیدن و بیدار شدن تاثیر می‌گذارد و تعیین می‌کند که آیا Prok۲ کارکرد مشابهی در انسان‌ها دارد یا نه. اگر این کار انجام شود، این کار ممکن است در نهایت منجر به خواب جدید و ترویج داروهای خواب شده شود .
مطالعه الگوهای خواب با تداوم درد پس از جراحی کودکان
مبدا :
انجمن درد آمریکا
خلاصه :
حدود ۲۰ درصد از کودکان پس از جراحی درده‌ای مداوم را توسعه دادند و یک مطالعه جدید نشان داد که کیفیت خواب شبانه در شب بعد از جراحی به میزان قابل‌توجهی با شدت درد روز بعد همراه بوده‌است .
حدود ۲۰ درصد از کودکان پس از جراحی درده‌ای مداوم را توسعه دادند و یک مطالعه جدید که در ژورنال of منتشر شد نشان داد که کیفیت خواب شبانه در شب بعد از جراحی به میزان قابل‌توجهی با شدت درد روز بعد همراه بوده‌است . مجله " درد " توسط انجمن درد آمریکا به نام www.americanpainsociety.org منتشر می‌شود .
محققان از دانشگاه واشنگتن و " سیاتل کودکان " ۶۶ کودک که جراحی مهمی داشتند را مورد مطالعه قرار دادند و الگوهای خواب طولی را در طول چهار ماه بررسی کردند تا رابطه بین خواب روزانه و درد را ارزیابی کنند. آن‌ها فرض کردند که کیفیت خواب شبانه poorer با شدت درد بیشتر مرتبط است .
در بزرگسالان ، نقش اختلال خواب ، یک پیش‌بینی‌کننده مرتبط از درد حاد و مزمن نیز تلقی می‌شود . با این حال ، الگوهای خواب روزانه perioperative در کودکان ارزیابی نشده اند و نقش خواب در تداوم درد کودکان بعد از جراحی بررسی نشده است .
نتایج این مطالعه نشان داد که به طور متوسط ، مدت خواب کودکان و کیفیت به چهار ماه پس از عمل جراحی برمی گردد . اما در سطح فردی ، روابط زمانی قابل‌توجهی بین خواب روزانه و درد پیدا شد .
جنیفر خرگوش‌ها ، MB ، chb ، اداره of در بیمارستان کودکان سیاتل گفت : " کیفیت خواب ضعیف روز بعد شدت درد بعدی را پیش‌بینی کرد و یافته‌های ما نشان می‌دهد که کیفیت خواب ضعیف ممکن است به تاثیر درد جراحی در کودکان حتی چهار ماه بعد از عمل ادامه دهد ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: