روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

او گفت : " درمان برای رفتارهای خودکشی در مقایسه با نیازهای حاد یک بحران انتحاری ، در مقایسه با سایر عوامل خطر خودکشی ، در مقایسه با سایر عوامل خطر خودکشی ، به طور هشدار دهنده‌ای نادر هستند . از آنجا که خواب چیزی است که ما تجربه می‌کنیم ، و ممکن است تمایل بیشتری به صحبت آزادانه در مورد آن نسبت به سلامت ذهنی خود داشته باشیم ، ما معتقدیم که مطالعه آن می‌تواند یک فرصت مهم برای پیش‌گیری از خودکشی باشد ."
چرا انزوای اجتماعی می‌تواند ریسک بیشتری برای بیماری داشته باشد
مطالعه نشان داد که ایزوله کردن حیوانات منجر به از دست رفتن خواب و در نهایت استرس پس از سلول می‌شود .
مبدا :
دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
انزوای اجتماعی در مگس میوه Drosophila melanogaster منجر به از دست رفتن خواب می‌شود که به نوبه خود منجر به استرس سلولی و فعال‌سازی مکانیزم دفاعی به نام واکنش پروتیین باز شده می‌شود .
انزوای اجتماعی به طیف وسیعی از مشکلات سلامتی و همچنین طول عمر کوتاه‌تر در انسان‌ها و حیوانات دیگر مرتبط بوده‌است . در حقیقت ، در طول جلسه دادرسی سنای آمریکا در بهار امسال ، نماینده‌ای برای انجمن gerontological آمریکا از قانونگذاران خواست تا از برنامه‌هایی حمایت کنند که به بزرگسالان مسن‌تر در ارتباط با جوامع خود کمک می‌کنند و بیان می‌کنند که انزوای اجتماعی یک " قاتل خاموش " است که مردم را در معرض خطر بیشتر پیامدهای سلامتی ضعیف قرار می‌دهد ."
در حال حاضر، محققان دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا توضیح ممکن برای این اتحادیه پیدا کرده‌اند . این تیم مشاهده کرد که در مگس میوه Drosophila melanogaster ، انزوای اجتماعی منجر به کاهش خواب می‌شود که به نوبه خود منجر به استرس سلولی و فعال‌سازی مکانیزم دفاعی به نام واکنش پروتیین باز شده می‌شود ( UPR ) . یافته‌های آن‌ها در مجله journal در این ماه منتشر می‌شود . The در تمام گونه‌های حیوانی یافت می‌شود . اگر چه فعال‌سازی کوتاه‌مدت آن به محافظت از سلول‌ها در مقابل استرس کمک می‌کند ، فعال‌سازی مزمن می‌تواند به سلول‌ها آسیب برساند . فعال‌سازی طولانی‌مدت و مضر of به عنوان یکی از عوامل موثر در فرآیند سالخوردگی و بیماری‌های مربوط به سن خاص نظیر دیابت و دیابت شناخته می‌شود .
مطالعات نشان داده‌اند که انزوای اجتماعی یک مشکل رو به رشد در کشورهای توسعه‌یافته است . برای مثال در ایالات‌متحده ، حدود نیمی از افراد مسن از ۸۵ نفر به تنهایی زندگی می‌کنند و تحرک و یا توانایی رانندگی را کاهش می‌دهند و ممکن است فرصت‌هایی برای روابط اجتماعی دیگر ایجاد کنند .
نویسنده ارشد ، Nirinjini Naidoo ، یک استاد تحقیق در رشته پزشکی خواب ، گفت : " بسیاری از افراد مسن تنها زندگی می‌کنند و بنابراین ما شک داریم که تنش‌های ناشی از ترکیب سالخوردگی و انزوای اجتماعی باعث ایجاد دو برابر آشفتگی‌های خواب شده ، و سپس انزوای اجتماعی را اضافه کنید ، که ممکن است یک کوکتل بسیار ناسالم باشد ."
این خط از تحقیقات ریشه در یافته شگفتی ناشی از یافته‌های جدید study's K دارد . براون ، دکتری که در آن زمان یک پژوهشگر postdoctoral در پن بود . او اکنون مدیر برنامه مرکز ملی تحقیقات اختلالات خواب در موسسه ملی قلب ، ریه و خون است . در حالی که ارزیابی اثرات پیری در the در مگس میوه ، او متوجه شد که مارکرهای مولکولی فعال‌سازی UPR ، در سطوح بالاتر پرواز ، در مقایسه با مگس‌های پیری که در گروه‌ها نگهداری می‌شوند ، در سطوح بالاتر وجود داشت .
Naidoo گفت : " در نهایت ، او متوجه شد که نگه داشتن حیوانات ، واکنش استرسی همراه و سطح بالاتر فعالیت UPR را القا می‌کند ." markers فعال‌سازی UPR شامل the پروتیین ، a مولکولی است که به اطمینان از تاخوردگی پروتیین مناسب در سلول‌ها کمک می‌کند . پروتیین‌ها بعد از سنتز شدن به عنوان زنجیره‌های ساده آمینو اسیدها به شکل اشکال عملکردی که اغلب بسیار پیچیده هستند ، تقسیم می‌شوند . این فرآیند حساس به راحتی زمانی ایجاد می‌شود که سلول‌ها تحت فشار هستند و می‌توانند منجر به clumping مضر و فراری از پروتیین‌های آشکار شده یا misfolded شوند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: