روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

برای این مطالعه ، شرکت کنندگان یک نظرسنجی ۱۰ سوالی را در مورد هدف در زندگی و یک بررسی ۳۲ سوال در مورد خواب پاسخ دادند . از آن‌ها خواسته شد تا پاسخ خود را به این بیانیه‌ها اعلام کنند : " وقتی به آنچه در گذشته انجام دادم فکر می‌کنم و آنچه که من امیدوارم در آینده انجام دهم ، احساس خوبی دارم ."
ترنر می‌گوید گام بعدی در این تحقیق ، مطالعه استفاده از درمان‌های مبتنی بر mindfulness برای هدف قرار دادن هدف در زندگی و کیفیت خواب است .
کیفیت خواب ضعیف مربوط به داشتن مشکل در خواب و خوابیدن و خوابیدن در طول روز است . گرفتگی تنفس یک اختلال عمومی است که با سنی افزایش می‌یابد که در آن فرد تنفس سطحی دارد و یا در هنگام خواب چند بار در ساعت تنفس می‌کند . این اختلال اغلب باعث می‌شود فرد احساس خفگی کند و در طول روز احساس خواب‌آلودگی کند .
سندروم روده باعث ایجاد احساسات ناخوشایند در پاها می‌شود و یک تمایل غیرقابل مقاومت می‌تواند آن‌ها را حرکت دهد. علائمی که معمولا ً در اواخر بعد از ظهر و یا ساعات شب رخ می‌دهند و اغلب در هنگام استراحت در هنگام استراحت ، مانند نشستن یا دراز کشیدن در تخت‌خواب اغلب شدید هستند .
برای این مطالعه ، شرکت کنندگان یک نظرسنجی ۱۰ سوالی را در مورد هدف در زندگی و یک بررسی ۳۲ سوال در مورد خواب پاسخ دادند . از آن‌ها خواسته شد تا پاسخ خود را به این بیانیه‌ها اعلام کنند : " وقتی به آنچه در گذشته انجام دادم فکر می‌کنم و آنچه که من امیدوارم در آینده انجام دهم ، احساس خوبی دارم ."
کنترل حافظه با راه‌اندازی امواج مغزی خاص در طول خواب
مبدا :
موسسه علوم پایه
خلاصه :
برهم زدن نبض فعالیت الکتریکی در تالاموس در طول خواب عمیق عناصر نایاب باعث می‌شود که موش‌ها به یاد داشته باشند یا فراموش کنند .
آیا تا به حال سعی کرده‌اید که چیزی درست قبل از رفتن به خواب به یاد آورید و سپس با خاطره تازه در ذهن خود بیدار شوید ؟ در حالی که ما اطلاعات بسیار زیادی را در طول روز به طور آگاهانه یا ناخودآگاه جذب می‌کنیم ، در طول چشم بسته می‌شود که بسیاری از حقایق به سوی فراموشی سپرده شوند و یا به فراموشی سپرده شوند . یک خواب خوب کیفیت بهترین راه برای احساس طراوت و به خاطر سپردن اطلاعات جدید است ، اما مغز چگونه در حین خواب کار می‌کند ؟ آیا ما می‌توانیم چنین روندی را بهبود بخشیم تا بیشتر به یاد بیاوریم ، و یا حتی از آن برای فراموش کردن خاطرات ناخواسته استفاده کنیم ؟
دانشمندان در مرکز for و sociality ، در موسسه علوم پایه ( IBS ) ، مهارت‌های حفظ کردن موس را با تغییر دادن امواج مغزی هماهنگ در طول خواب عمیق ارتقا یا کاهش دادند . این اولین مطالعه‌ای است که نشان می‌دهد تغییر شکل دوکی خواب در زمان مناسب بر حافظه تاثیر می‌گذارد . شرح کامل آزمایش‌ها موس ، که با هم‌کاری دانشگاه of انجام شد، در ژورنال Neuron منتشر شده‌است .
تیم تحقیقاتی بر روی یک مرحله خواب عمیق REM تمرکز می‌کند که به طور کلی در طول شب ، در عوض فاز REM رخ می‌دهد . آن به اصطلاح خواب آهسته موج نامیده می‌شود و به نظر می‌رسد که به جای خواب ، درگیر شکل‌گیری حافظه است .
در طول خواب آرام موج ، گروه‌هایی از نورون‌ها در همان زمان شروع به ایجاد امواج مغزی با ریتم‌های سه‌گانه می‌کنند: نوسانات آهسته ، دوک‌ها و موج . نوسانات آهسته از نورون‌ها در پوسته مغزی سرچشمه می‌گیرند . دوک‌ها از ساختار مغز به نام هسته thalamic و افزایش ۷ - ۱۵ در ثانیه به دست می‌آیند . در نهایت ، امواج تیز و سریع انرژی الکتریکی هستند که در هیپوکامپ ، جز مغز با نقش مهم در حافظه فضایی ایجاد می‌شوند .
" اغلب در طول شب یک الگوی منظم نشان داده می‌شود ، که در آن یک نوسان کند از پوسته به سرعت توسط دوکی thalamic دنبال می‌شود و در حالی که این اتفاق می‌افتد ، موج hippocampal به صورت موازی ظاهر می‌شود . ما معتقدیم که زمان‌بندی صحیح این سه ریتم‌های مانند یک کانال ارتباطی بین بخش‌های مختلف مغز است که تحکیم حافظه را تسهیل می‌کند . " Latchoumane ، اولین نویسنده این مطالعه .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: