روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این ایده اصلی این است که برای بسیاری از تاریخ بشر ، زندگی و خوابیدن در گروه‌های سنی افراد با عادات خواب متفاوت به اجداد ما کمک کرده‌است که چشم مراقب خود داشته باشند و آن را در طول شب انجام دهند .
Nunn گفت : " هر زمان که جمعیت گروه سنی متفاوتی دارید ، برخی زود به رختخواب می‌روند . اگر کوچک‌تر هستید ، بیشتر از یک جغد شب هستید ."
محققان امیدوارند که یافته‌های ما درک ما از اختلالات خواب مرتبط با سن را تغییر دهد .
Nunn گفت : " بسیاری از افراد مسن به پزشکان شکایت می‌کنند که صبح زود بیدار می‌شوند و can't به خواب برمی گردند . Nunn که مرکز مثلث را برای پزشکی تکاملی و یا TriCEM هدایت می‌کند ، می‌گوید : " شاید برخی از مسائل پزشکی که ما امروزه داریم ممکن است به عنوان نوعی از اختلالات توضیح داده شود ، بلکه به عنوان یادگاری از گذشته تکاملی است که در آن مفید بودند . "
این مطالعه در ۱۲ جولای ۲۰۱۷ در مجموعه مقالات انجمن سلطنتی ب منتشر خواهد شد . نویسندگان دیگر عبارتند از ابراهیم Mabulla و Audax Mabulla از دانشگاه دارالسلام .
هدف از زندگی روزمره با خوابیدن بهتر در شب
افراد بالغی که زندگیشان به معنای لذت بردن از کیفیت خواب بهتر ، گرفتگی تنفس کم‌تر ، سندرم پای بی‌قرار است .
مبدا :
دانشگاه Northwestern
خلاصه :
یک مطالعه جدید گزارش می‌دهد که داشتن هدف در زندگی به این معنی است که شما بیشتر در شب با رکود کم تنفس و سندرم پا ناراحت خواهید خوابید ، یک مطالعه جدید را گزارش کنید . دانشمندان گفتند که پرورش هدف در زندگی می‌تواند استراتژی عاری از مواد مخدر برای بهبود خواب باشد . این مطالعه شرکت کنندگان مسن‌تر بودند - - کسانی که به بی‌خوابی و اختلالات خواب بیشتری تمایل دارند - - اما محققان گفتند که این یافته‌ها احتمالا ً برای عموم مردم نیز قابل‌استفاده هستند .
داشتن یک دلیل خوب برای خارج شدن از رختخواب در صبح به این معنی است که شما بیشتر در شب با تنفس کم تنفس و سندرم پای بی‌قرار بیشتر بخوابید ، یک مطالعه مرکز پزشکی در شمال غربی و مطالعه مرکز پزشکی دانشگاه راش برپایه بزرگسالان مسن را گزارش کنید .
این اولین مطالعه‌ای است که نشان می‌دهد داشتن هدف در زندگی به طور خاص منجر به اختلالات خواب کم‌تر و بهبود کیفیت خواب و مدت‌زمان طولانی می‌شود . تحقیقات قبلی نشان داد که یک هدف در زندگی عموما ً به هنگام اندازه‌گیری در یک نقطه واحد در زمان ، به طور کلی خواب کلی را بهبود می‌بخشد .
اگرچه شرکت کنندگان در این مطالعه مسن‌تر بودند ، محققان گفتند که این یافته‌ها احتمالا ً برای عموم مردم نیز قابل‌استفاده هستند .
جیسون Ong نویسنده ارشد of در دانشکده پزشکی فینبرگ دانشگاه Northwestern گفت : " کمک به افراد برای کشت یک هدف در زندگی می‌تواند یک استراتژی موثر با مواد مخدر برای بهبود کیفیت خواب باشد ، به ویژه برای جمعیتی که با بیخوابی بیشتر مواجه هستند .
این مقاله در ژورنال علمی و روال خواب چاپ خواهد شد .
افراد دچار اختلالات خواب و بی‌خوابی هستند ، زیرا آن‌ها مسن‌تر می‌شوند . Ong گفت که Clinicians ترجیح می‌دهند از مداخلات غیر دارویی برای بهبود خواب بیماران استفاده کنند ، یک مطب که در حال حاضر توسط کالج پزشکان آمریکا به عنوان اولین درمان برای بی‌خوابی توصیه می‌شود .
Arlener ترنر ، اولین نویسنده و محقق سابق postdoctoral در عصب‌شناسی در فینبرگ گفت گام بعدی در این تحقیق ، مطالعه استفاده از درمان‌های مبتنی بر mindfulness برای هدف قرار دادن هدف در زندگی و کیفیت خواب است .
ماکسیمم کنندگان - - افراد غیر عادی ۶۰ تا ۱۰۰ ساله با سن متوسط ۷۹ - - از دو گروه در مرکز پزشکی دانشگاه راش بودند . بیش از نیمی از آن‌ها آمریکایی آفریقایی‌تبار و ۷۷ درصد زن بودند .
افرادی که احساس می‌کردند زندگی شان به معنای ۶۳ درصد کم‌تر است و احتمال کمتری دارد که گرفتگی تنفس داشته باشد و ۵۲ درصد کم‌تر به سندرم پا بی‌قراری دچار هستند . آن‌ها همچنین کیفیت خواب نسبتا ً بهتری داشتند ، یک معیار جهانی اختلال خواب .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: