روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در مطالعه اخیر ، ترکیب مصرف الکل متوسط ( در محدوده قانونی رانندگی ) و محدودیت خواب متوسط منجر به drowsiness بیشتر و افزایش کسری در توجه ، در مقایسه با محدودیت خواب و یا مصرف الکل شد .
اثرات synergistic بین ۲ تا ۳ ساعت به طول انجامید . همچنین ، علی‌رغم دریافت فواصل استراحت بین تست ، میزان پیک تا ۶۰ تا ۶۰ دقیقه بعد از مصرف بیش از حد الکل رخ نداد .
یافته‌ها نشان می‌دهند که افرادی که قبلا ً خواب ناکافی داشتند ، باید پس از مصرف الکل از انجام وظایف حیاتی ایمنی خودداری کنند ، حتی زمانی که مقدار الکل آن‌ها کم‌تر از حد مورد نیاز قانون باشد . از آنجا که اختلال عملکرد هنوز هم با وقفه‌های مکرر آشکار است ، وقفه‌های بدون خواب نباید به عنوان معیارهای ایمنی برای کاهش نقص دیده شوند .
" بسیاری از افراد ممکن است تصمیم بگیرند که براساس میزان مصرف الکل و زمان مصرف رانندگی کنند . دکتر Clare اندرسون ، یکی از نویسندگان مطالعات psychopharmacology بشر ، می‌گوید : " داده‌های ما نشان می‌دهند که این نشان‌دهنده یک ریسک از پس خواب ناکافی است ، زیرا اختلال عملکرد چند ساعت پس از مصرف الکل باقی می‌ماند ."
Urbanization ، برق برای از دست دادن خواب مقصر نیستند
مبدا :
دانشگاه ساری
خلاصه :
الگوهای خواب مردم از دو جامعه همسایه در موزامبیک - شهر کوچک شهری Milange و جوامع غیر برقی غیر برقی - - تمرکز یک مطالعه خواب جدید بودند .
در این مطالعه ، محققان دانشگاه ساری با هم‌کاری گروهی در آفریقای جنوبی ، برزیل ، کلمبیا و آمریکا الگوهای خواب مردم از دو جامعه همسایه در موزامبیک را مورد بررسی قرار دادند .
پیش از این پیشنهاد شده بود که جهان پس از بحران ، یک اپیدمی مبتلا به محرومیت از خواب را تجربه کند . دانشمندان پیشنهاد کرده‌اند که افرادی که برق دارند دیرتر از موعد بمانند ، اما الزاما ً بعدا جبران نمی‌شوند . تیم تحقیقاتی به سرپرستی ساری ( ساری ) نشان داد که با وجود اینکه مردم شهر به طور متوسط یک ساعت بعد به خواب رفتند ، کم‌تر از مردم روستا بدون برق می‌خوابند ، چون آن‌ها یک ساعت بعد صبح هم از جا برخاستند .
این مطالعه توسط دکتر اندرو بیل انجام شد که بیش از دو سال پیش از بازگشت به انگلستان برای کار به عنوان هم‌کار تحقیقاتی در دانشگاه ساری به انگلستان بازگشت .
او گفت : " من متوجه شدم که الگوهای خواب بیدار افرادی که در اطرافم بودند خیلی زودتر از آنچه که من از انگلستان استفاده می‌کردم بودند . در حال حاضر بحث‌های شدیدی در مورد نحوه خوابیدن ancestors و اینکه چگونه این چگونه توسط صنعتی‌سازی تغییر کرده‌است وجود دارد . نگاه کردن به تاثیرات شهرنشینی در این جوامع یک راه برای کمک به ما برای درک آنچه که رخ می‌دهد است ."
پروفسور مالکوم ون Schantz از دانشگاه ساری ، نویسنده مربوطه گفت : " آنچه که این یافته‌ها نشان می‌دهند این است که تاخیر در زمان خواب که با دسترسی به برق حاصل می‌شود باعث می‌شود که مردم کم‌تر بخوابند .
او گفت : " به عبارت دیگر ، اگر مردم در کشورهای صنعتی کم‌تر بخوابند ، ما فقط الکتریسیته را سرزنش می‌کنیم . به نظر می‌رسد که این گام از تاخیر به کاهش خواب نیاز به تغییرات بیشتری در رفتار دارد ."
دانشیار Laura Roden از دانشگاه کیپ‌تاون ، نویسنده ارشد در این مطالعه اضافه کرد: " ما احتمالا ً هرگز نمی‌دانیم که اجداد ما چگونه به خواب رفتند . اما همانطور که شهرنشینی در سرتاسر جهان پخش می‌شود ، مطالعه این که چگونه عادت‌های بد خواب تغییر می‌کنند ، مهم است . بعد از اینکه آن‌ها تغییر کردند دیگر خیلی دیر خواهد شد ! "
تو وقتی خواب‌آلود هستی خودت هم نیستی.
خلاصه :
بیش از یک سوم از آمریکایی‌ها خواب کافی دریافت نمی‌کنند و شواهد رو به رشد نشان می‌دهد که این بیماری نه تنها از طریق بیماری قلبی ، دیابت ، سکته ، و / یا شرایط دیگر آسیب می‌بیند ، بلکه سلامت روانی آن‌ها را نیز آسیب می‌رساند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: