روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مدرسه طب اطفال آمریکا توصیه‌های زمان خود را آغاز می‌کند و آکادمی پزشکان اطفال آمریکا ریتم شبانه‌روزی نوجوانان را در نظر می‌گیرد . نوجوانان اغلب یک ساعت داخلی روزانه دارند که بیش از ۲۴ ساعت طول می‌کشد .
این باعث می‌شود برای آن‌ها سخت باشد که وقتی بقیه خانواده انجام می‌دهند به خواب بروند . و اغلب آن‌ها را به چالش می‌کشند تا صبح زود بیدار شوند و برای یک روز مدرسه که قبل از ساعت ۸ : ۳۰ صبح شروع می‌شود ، وقت داشته باشند .
دکتر رونالد Chervin ، نویسنده ارشد مطالعه و neurologist ، ، مدیر مرکز اختلالات خواب زیر - M می‌گوید : " اگر آن‌ها بتوانند دیر یا دیر وقت بخوابند ، بسیاری از نوجوانان خوب عمل می‌کنند . اما آن‌ها می‌توانند دیر یا دیر بخوابند و یا به خواب مزمن تبدیل شوند - وقتی کلاس‌های هر روز زودتر شروع می‌شوند ."
نوجوانان تا چه حد به خواب نیاز دارند
اگرچه والدین مورد بررسی فکر می‌کردند که دانش‌آموزان دبیرستانی و دبیرستانی ممکن است به خوبی در هفت ساعت یا کم‌تر از خواب عملکرد داشته باشند، نوجوانان بیشتر به آن نیاز دارند .
آکادمی علوم خواب آمریکا نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ ساله را هر شب ۸ تا ۱۰ ساعت می‌خوابد . بنیاد ملی خواب همچنین هشت تا ۱۰ ساعت برای افراد ۱۴ تا ۱۷ ساله توصیه می‌کند .
Dunietz با مرکز اختلالات خواب زیر می‌گوید : " اگر بدن آن‌ها به آن‌ها بگوید تا ساعت ۱۱ بعد از ظهر یا دیرتر از ساعت ۷ : ۳۰ صبح باید در مدرسه باشند ، بسیاری از این نوجوانان یک بدهی خواب مزمن را تجربه می‌کنند . "
و اثرات بدهی خواب مزمن از احساس خستگی در کلاس فراتر می‌رود ( گرچه that's نیز یک مشکل است ) .
Dunietz می‌گوید که فقدان zzz's می‌تواند به کاهش قدرت ذهنی منجر شود - - یک مساله مهم برای کودکان دبیرستانی که در صبح زود رانندگی می‌کنند - و همچنین شانس افزایش اختلالات روحی ( مانند افسردگی ) ، چاقی و رفتارهای پرخطر .
۵۰ - ۵۰ تقسیم
در این مطالعه ۵۱ درصد والدین از زمان شروع مدرسه حمایت کردند .
Dunietz می‌گوید که در میان کسانی که مخالف این تغییر بودند ، بسیاری از آن‌ها نگرانی‌های لجستیکی با شروع مدرسه بعدی داشتند . پاسخ دهندگان به مسائل حمل و نقل و همچنین نگرانی در مورد تناسب در فعالیت‌های پس از مدرسه و تنظیم زمان‌های غذا اشاره کردند .
او می‌گوید ، اما مدارسی که زمان شروع را هل داده‌اند ناچیز هستند - - اگر هر گونه اثر منفی - - اگر هر گونه اثر منفی باشد .
والدینی که فکر می‌کردند خواب بیشتری به نفع سلامتی و یا عملکرد تحصیلی آن‌ها است ، به احتمال زیاد از این تغییر حمایت خواهند کرد .
نتایج واقعی
برای یافتن حمایت از مدرسه روزه‌ای ۸ : ۳۰ صبح و یا بعد از آن ، Dunietz می‌گوید که بیش از مدارسی که این تغییر را ایجاد کرده‌اند ، نگاه نمی‌کند . این اتفاق در اکثر مناطق رخ داده‌است ، اما نوجوانانی که دیرتر از مدرسه می‌روند زمان شروع مدرسه را طولانی‌تر کرده و در طول روز بیشتر هوشیار هستند . گزارش شده‌است که زمان شروع مدرسه تاثیر مثبتی بر عملکرد ورزشی داشته‌است ، حتی زمانی که زمان تمرین کوتاه‌تر از زمان پایان روز مدرسه باشد .
او می‌گوید : " ما نمی‌توانیم زیست‌شناسی نوجوانان را برای همه تغییر دهیم تا آن‌ها زودتر بخوابند ، بنابراین ما باید زمان شروع مدرسه را با توصیه‌هایی از آکادمی پزشکی آمریکا و آکادمی پزشکان اطفال آمریکا به عقب هل دهیم ."
اختلالات خواب مرتبط با تولد نوزاد در مطالعات بزرگ کالیفرنیا
Insomnia ، گرفتگی تنفس تقریبا ً دو برابر خطر تحویل preterm قبل از ۳۴ هفته است.
مبدا :
دانشگاه کالیفرنیا - سان‌فرانسیسکو
خلاصه :
براساس آنالیز births کالیفرنیا ، زنان باردار مبتلا به اختلالات خواب مانند گرفتگی تنفس و بی‌خوابی به نظر می‌رسد در خطر انتقال نوزادان خود قبل از رسیدن به دوره کامل باشند .
به گفته یک آنالیز از تولد کالیفرنیا توسط محققان در دانشگاه سان‌فرانسیسکو ، زنان باردار مبتلا به اختلالات خواب مانند گرفتگی تنفس و بی‌خوابی به نظر می‌رسد در خطر انتقال نوزادان خود قبل از رسیدن به دوره کامل باشند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: