روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در عین حال ، شرکت کنندگان همچنین به سوالاتی در مورد coparenting پاسخ دادند ، به عنوان مثال ، " شریک من و من اهداف یکسانی برای فرزند خود داریم " و اگر آن‌ها علائم افسردگی و اضطراب را تجربه می‌کردند .
بعد از تجزیه و تحلیل داده‌ها ، محققان دریافتند که مادران عموما ً باورهای قوی‌تر نسبت به نحوه واکنش به wakings شب نسبت به پدران دارند ، اگرچه پدر و مادر نسبت به اینکه چطور کودک بزرگ‌تر شود ، کم‌تر نگران می‌شوند . اما هنگامی که مادران باورهای قوی‌تر داشتند ، ادراکات آن‌ها از coparenting کاهش یافت .
ریدر گفت : " در طی این مطالعه ، ما دیدیم که مادران در هنگام شب بسیار فعال‌تر بودند تا پدر .
ریدر گفته‌است که این یافته‌ها که اخیرا ً در ژورنال روان‌شناسی خانواده منتشر شده‌اند بر اهمیت ارتباط زودهنگام و مکرر بین والدین تاکید دارند .
خواننده گفت : " بسیار مهم است که این مکالمات را زود و از پیش برجسته داشته باشیم ، بنابراین هنگامی که ساعت ۳ بامداد و the گریه می‌کنند ، هر دو والدین در همان صفحه هستند که می‌خواهند واکنش نشان دهند .
داگلاس Teti رئیس بخش مطالعات توسعه انسانی و خانواده در دانشکده بهداشت و توسعه انسانی و نیز شرکت کنندگان در این مطالعه اضافه کرد که سلامت و طرز فکر والدین به همان اندازه اهمیت دارد .
Teti گفت : " چیزی که به نظر می‌رسد پیدا کردن آن است این است که آیا کودکان در طول شب می‌خوابند یا اینکه پدر و مادر چگونه به خواب می‌روند ، بلکه بیشتر در مورد این که والدین چطور واکنش می‌دهند و یا هر چیزی که می‌خواهید انجام دهید ، مهم‌تر است . هر چه که شما تصمیم می‌گیرید، فقط مطمئن شوید که شما و شریک تان در یک صفحه هستید ."
Teti به سمت جلو حرکت می‌کند، Teti گفت گام بعدی تحقیق بیشتری در مورد چگونگی توسعه و افزایش رابطه coparenting با توجه به خواب نوزاد است .
Teti گفت : " ما می‌خواهیم بیشتر در مورد نحوه قرار دادن خانواده‌ها در یک موقعیت یاد بگیریم که می‌دانند هر کودکی تا سه ماه دیگر می‌خوابد . تربیت کودک کاره‌ای زیادی برای انجام دادن دارد ."
علی‌رغم این مزایا ، نیمی از والدین در مقابل مدرسه بعدی شروع به کار می‌کنند .
مبدا :
دانشگاه میشیگان - دانشگاه میشیگان
خلاصه :
هدایت کودکان و انجمن‌های خواب بر این عقیده هستند : نوجوانان shouldn't زودتر از موعد مدرسه را شروع می‌کنند . با این حال ، تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که والدین تقریبا ً نیمی از حد خود را کاهش می‌دهند ، این که آیا آن‌ها در آغاز مدرسه از تاخیر حمایت می‌کنند یا خیر ، که ممکن است به بچه‌های ۱۳ تا ۱۷ ساله آن‌ها اجازه دهند که بعدا ً در روزه‌ای مدرسه بخوابند .
هدایت کودکان و انجمن‌های خواب بر این عقیده هستند : نوجوانان shouldn't زودتر از موعد مدرسه را شروع می‌کنند .
با این حال ، تحقیقات دانشگاه میشیگان نشان می‌دهد که والدین تقریبا ً نیمی از حد خود را کاهش می‌دهند ، این که آیا آن‌ها در آغاز مدرسه از تاخیر حمایت می‌کنند یا خیر . این کار ممکن است به بچه‌های ۱۳ تا ۱۷ ساله آن‌ها اجازه دهد بعدا ً در روزه‌ای مدرسه بخوابند .
نتایج حاصل از یک نظرسنجی در سطح ملی از طریق نظرسنجی بیمارستان U موت M موت Children's بر روی سلامت Children's حاصل شده‌است . در آن ، ۵۵۴ پدر و مادری که قبل از ساعت ۸ : ۳۰ صبح به مدرسه نمی‌روند ، نظرات مشترکی درباره اینکه کودکان آن‌ها چقدر نیاز دارند و اینکه آیا زمان آغاز مدرسه ایده خوبی است یا خیر ، به اشتراک گذاشتند. این مطالعه در ژورنال پزشکی بالینی خواب ، مجله آکادمی آمریکایی درمان آمریکا منتشر شد .
دکتر Galit Dunietz ، محقق ارشد دانشگاه عصب‌شناسی در دانشگاه میشیگان ، می‌گوید : " ما دریافتیم که والدین در مورد اینکه فرزندان آن‌ها به خواب نیاز دارند را دست‌کم می‌گیرند و تنها در حدود نیمی از توصیه‌های موجود مبنی بر اینکه زمان شروع مدرسه باید دیرتر باشد ، موافقت کردند . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: