روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

با استفاده از یک مدل موشی ، تحقیقات Thakkar's کشف کردند که ملاتونین در مغز در تاریکی القا شده - - وقتی موش‌ها بیدار و فعال هستند - خواب افزایش‌یافته و بیداری را با سرکوب کردن نورون‌های خاصی که مغز را تحریک می‌کنند تا بیدار شوند ، کاهش می‌دهند . Thakkar همچنین کشف کردند که مسدود کردن گیرنده‌های ملاتونین در مغز در زمان خواب به طور قابل‌توجهی هوشیاری را افزایش می‌دهد. این آزمایش‌ها یک گیرنده ، MT۱ را به عنوان مکانیزم از طریق آن برای مهار نورون‌های orexin خاص که شما را بیدار می‌کنند ، انتخاب کردند . این کشف می‌تواند منجر به داروهایی شود که فقط گیرنده MT۱ را به جای گیرنده‌های چندگانه هدف قرار می‌دهند ، که می‌تواند منجر به اثرات جانبی کمتری برای کسانی شود که مواد مخدر را مصرف می‌کنند .
Thakkar گفت : " ملاتونین به عنوان داروی خواب برای سال‌ها استفاده شده‌است ، اما مردم نمی‌دانند که چگونه کار می‌کند .
علاوه بر Thakkar ، نویسندگان مطالعه شامل Pradeep K . Sahota ، MD ، رئیس of در دانشکده پزشکی MU ؛ و Rishi شارما ، استادیار تحقیقات مغز در دانشکده پزشکی MU . مطالعه آن‌ها ، " ملاتونین در موش‌ها به وسیله نورون‌های Orexin Orexin در Perifornical Lateral هیپوتالاموس " ، به تازگی توسط مجله تحقیقات غده پینه آل ، منتشر شد . تحقیقات گزارش‌شده در این نشریه توسط هری اس تایید شد . " بیمارستان سربازان قدیمی " ترومن " و " اداره امور سربازان قدیمی " ( number I۰۱BX۰۰۲۶۶۱ ) ، " I۰۱BX۰۰۲۶۶۱ Research" ( number I۰۱BX۰۰۲۶۶۱ )
خواب REM و خواب REM ممکن است برای کمک به حل مشکلات به ما کمک کند
مبدا :
انتشارات سلول
خلاصه :
خواب برای تفکر خلاقانه مهم است ، اما دقیقا ً چطور کمک می‌کند و چه نقشی در هر مرحله خواب - - عناصر نایاب و غیر عناصر نایاب - - هنوز نامشخص است . یک تیم از پژوهشگران در حال حاضر یک نظریه برای توضیح این که چگونه the سازی خواب REM و خواب REM ممکن است باعث تسهیل حل مساله خلاقانه در روش‌های متفاوت اما مکمل شوند ، ایجاد کرده‌اند .
خواب برای تفکر خلاقانه مهم است ، اما دقیقا ً چطور کمک می‌کند و چه نقشی در هر مرحله خواب - - عناصر نایاب و غیر عناصر نایاب - - هنوز نامشخص است . یک تیم از پژوهشگران در حال حاضر یک نظریه را توسعه داده‌اند که در یک نظر منتشر شده‌است که در ۱۵ ماه مه در گرایش‌های مجله در علوم شناختی منتشر شده‌است تا توضیح دهد که چگونه برگ برگ سازی خواب REM و عدم خواب REM ممکن است باعث تسهیل حل مساله خلاقانه به روش‌های متفاوت اما مکمل شود.
نویسنده اول پنی لویس ، استاد دانشکده روانشناسی دانشگاه کاردیف می‌گوید : " فرض کنید که شما همه اطلاعات لازم برای حل آن را دارید ، می‌توانید به آن فکر کنید ، چون شما همه خاطراتی را که به آن نیاز دارید را دارید ، اما باید آن‌ها را بازسازی کنید - - ارتباط بین خاطراتی را ایجاد کنید که شما به آن‌ها لینک می‌دهید و چیزهایی را که از آن‌ها خوشتان می‌آید ، ادغام کنید ."
مطالعات نشان می‌دهد که این نوع بازسازی اغلب در حالی رخ می‌دهد که ما در خواب هستیم ، بنابراین لوئیس و همکاران او در این زمینه ، همچنین داده‌های فیزیولوژیکی و رفتاری ، برای ایجاد یک مدل از آنچه ممکن است در طول هر مرحله اتفاق بیافتد ، تاکید کردند . مدل آن‌ها پیشنهاد می‌کند که خواب REM به ما کمک می‌کند تا اطلاعات را به دسته‌های مفید سازمان‌دهی کنیم، در حالی که عناصر نایاب به ما کمک می‌کنند تا فراتر از این مقولات را ببینیم تا ارتباطات غیرمنتظره را کشف کنند.
با توجه به تحقیقات قبلی ، خاطراتی که توسط هیپوکامپ گرفته شد ، در حین خواب REM ، تکرار می‌شوند ، و همانطور که شباهت‌های بین آن‌ها را تشخیص می‌دهیم ، این اطلاعات در قشر مخ ذخیره می‌شوند . از آنجا که هیپوکامپ و cortex در طول این مرحله ، در ارتباط نزدیکی قرار دارند ، لوئیس و همکارانش پیشنهاد می‌کنند که هیپوکامپ به گونه‌ای کنترل آن را کنترل می‌کند . از آنجا که ترجیح می‌دهد چیزهایی را که مشابه یا thematically هستند را بازپخش کند ، ما را تشویق می‌کند تا آن پیوندها را پیدا کنیم و از آن‌ها برای تشکیل schemas ، یا سازماندهی چارچوب‌ها استفاده کنیم .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: