روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دکتر جین دافی ، از بیمارستان Brigham و Women's و دانشکده پزشکی هاروارد ، گفت : " این یافته‌ها ، شواهد بیشتری را نشان می‌دهند که دستگاه‌های الکترونیکی ساطع کننده، اثرات بیولوژیکی دارند و استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی ساطع کننده نور در اواخر عصر می‌تواند تصمیم ما را به خوابیدن به تعویق اندازد و صبح روز بعد ما را خواب‌آلود کند ."
آیا تعطیلات آخر هفته می‌تواند جبران محرومیت از خواب در طول هفته را داشته باشد ؟
مبدا :
ویلی
خلاصه :
در مطالعه اخیر ، کوتاه اما نه دراز مدت ، خواب آخر هفته با افزایش خطر مرگ زودرس در افراد زیر ۶۵ سال در ارتباط بود .
در مطالعه اخیر تحقیقات خواب ، کوتاه ، اما دراز مدت ، خواب آخر هفته با افزایش خطر مرگ زودرس در افراد زیر ۶۵ سال در ارتباط بود . در همان گروه سنی ، یا خواب کوتاه یا خواب طولانی در روزه‌ای هفته و آخر هفته ، مرگ و میر افزایش‌یافته را در مقایسه با خوابیدن مداوم ۶ تا ۷ ساعت در روز نشان داد .
نویسندگان خاطرنشان کردند که به نظر می‌رسد ارتباط بین مدت خواب و مرگ و میر در هنگام در نظر گرفتن تحلیل اثرات مشترک این هفته و خواب آخر هفته ، آسان‌تر باشد .
آن‌ها نوشتند : " نتایج نشان می‌دهند که خواب کوتاه ( روز هفته ) یک عامل خطر مرگ و میر در صورتی نیست که با یک خواب متوسط یا طولانی‌مدت ترکیب شود .
خواب بهتر ، پدر و مادر بهتر : مطالعه ارتباط بین خواب مادران و فرزندپروری را نشان می‌دهد .
مبدا :
دانشگاه علوم کشاورزی ، مصرف‌کننده و علوم محیطی
خلاصه :
یک مطالعه جدید به ارتباط بین خواب مادران و فرزندپروری permissive در طول دوران نوجوانی می‌رسد. یافته‌ها نشان می‌دهند که مادرانی که خواب کافی به دست می‌آورند و یا خواب به خواب نمی‌روند ، تمایل بیشتری برای وارد شدن به فرزندپروری را دارند - والدینی که با نظم محدود یا ناسازگار علامت‌گذاری شده‌اند .
تحقیقات نشان داده‌است که به طور مداوم خواب کافی ، یا خواب کیفیت ضعیف ، شما را در معرض خطر تعدادی از شرایط سلامتی قرار می‌دهد . اما چگونه خواب ، یا فقدان آن ، بر چگونگی پدر و مادر شما تاثیر می‌گذارد ؟
یک مطالعه جدید از کلی Tu ، محقق علوم انسانی و محقق مطالعات خانواده در دانشگاه ایلینویز ، و همکاران ، به ارتباط بین خواب مادران و فرزندپروری permissive در طول دوران نوجوانی نگاه می‌کند . یافته‌ها نشان می‌دهند که مادرانی که خواب کافی به دست می‌آورند و یا خواب به خواب نمی‌روند ، تمایل بیشتری برای وارد شدن به فرزندپروری را دارند - والدینی که با نظم محدود یا ناسازگار علامت‌گذاری شده‌اند .
نتایج همچنین نشان می‌دهد که کیفیت خواب ممکن است برای مادران و مادران آمریکایی - آمریکایی و مادران محروم از خانواده‌های محروم مهم باشد .
Tu ، استادیار دپارتمان مطالعات توسعه انسانی و خانواده در یو یو من ، توضیح می‌دهد : " توسعه این کار در بین والدین ، به ویژه والدین کودکان ، رایج است و می‌تواند بر سلامت روانی و فیزیکی آن‌ها تاثیر بگذارد .
در طول دوران نوجوانی - - ۱۱ تا ۱۸ سال سن - - مشارکت والدین هنوز یک عامل مهم در این زمینه است که چگونه کودکان به لحاظ عاطفی ، عاطفی ، و روانی در حال تطبیق هستند . Tu توضیح می‌دهد که تحقیقات ارتباط بین والدین permissive و نوجوانان را به رفتارهای مشکل‌ساز یا پرخطر تبدیل کرده‌است .
Tu توضیح می‌دهد : " با توجه به این که parenting مجاز ممکن است خطر رفتارهای پرخطر نوجوانان را تشدید کنند ، ما می‌خواهیم یک گام به عقب بر کنیم تا از what's بخواهیم این رفتارهای والدین permissive را طی کنند و ببینند که آیا خواب می‌تواند یک عامل موثر باشد یا خیر .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: