روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

جیمز دبلیو گفت : " مهم‌ترین جنبه مطالعه ما این است که ما این دوک‌ها را به طور منظم - - تقریبا ً هر سه تا شش ثانیه - - و این ریتم به حافظه مربوط می‌شود " . آنتونی ، اولین نویسنده این مطالعه و a در حوزه حافظه محاسباتی Princeton's .
سه آزمایش بررسی کردند که چگونه خاطرات اخیر در طی خواب دوباره فعال می‌شوند . در حالی که داوطلبان یک چرت بعد از ظهر را برداشتند ، نشانه‌های صوتی به طور پنهانی پخش شدند . هر یک با یک خاطره خاص مرتبط بود . آزمایش نهایی محققان نشان داد که اگر نشانه‌ها در زمان‌های مناسب ارایه شوند که دوک‌ها بتوانند از آن‌ها پیروی کنند ، خاطرات مرتبط احتمالا ً حفظ خواهند شد . اگر زمانی که یک دوکی با احتمال زیاد دنبال نشود ، خاطرات مرتبط احتمالا ً فراموش خواهند شد .
کن A می‌گوید : " یکی از جنبه‌های قابل‌توجه این مطالعه این بود که ما توانستیم لحظه‌ای که مردم در خواب بودند ، به لحظه spindles نظارت کنیم . " Paller ، نویسنده ارشد این مطالعه و استاد روانشناسی در کالج واینبرگ و علوم ، " بنابراین ، ما می‌توانیم بدانیم چه زمانی مغز برای ما آماده بود تا از فعال شدن حافظه سریع استفاده کنیم ."
Paller ، مدیر برنامه Neuroscience شناختی Northwestern's ، اضافه کرد که اگر محققان به مردم یک حقیقت دانشمند اخیرا ً یاد آوری کنند، spindle احتمالا ً در پوسته مغزی مشهود خواهد بود و حافظه برای آن اطلاعات بهبود خواهد یافت .
آنتونیوس ، که در آزمایشگاه Paller's در دانشگاه Northwestern به عنوان دانشجوی دکترای کار می‌کرد ، گفت : " در این تحقیق ، ما می‌دانیم که جداسازی تجارب در حالی که بیدار هستید ، مهم است . اگر چنین اتفاقی بیفتد ، ممکن است برای بازیابی اطلاعات مشکل داشته باشید چون بسیاری از چیزها بلافاصله به ذهن خواهند رسید . ما معتقدیم که دوک rhythmicity نشان‌داده‌شده در اینجا ممکن است نقشی در جدا کردن حافظه پی‌درپی از هم داشته باشد، و از همپوشانی که ممکن است باعث تداخل بین خاطرات شود ، جلوگیری کند ."
در نهایت ، هدف محققان این است که درک کنیم که چگونه خواب بر حافظه تحت شرایط طبیعی تاثیر می‌گذارد و اینکه چگونه پیری و یا بیماری می‌تواند بر این عملکردها اثر بگذارد .
آنتونیوس گفت : " با این هدف در ذهن ، ما به روشن کردن اهمیت دوک‌های عسلی به طور کلی کمک کرده‌ایم " .
Paller گفت که آن‌ها در مسیر فیزیولوژی برای فعال شدن مجدد حافظه هستند .
Paller گفت : " کار آینده برای دیدن این که چگونه دوک‌ها با دیگر جنبه‌های فیزیولوژی حافظه با هم تناسب دارند و انواع دیگر تست حافظه و دیگر گونه‌ها را شامل می‌شود ، کار آینده مورد نیاز خواهد بود ."
علاوه بر آنتونیوس و Paller ، همکاران خود لوییس piloto ، مارگارت وانگ ، پایولا Pacheco و کنت آ . نورمن همه اهل پرینستون بود.
استفاده از قرص‌های ساطع کننده نور ممکن است موجب اختلال خواب سالم شود .
مبدا :
ویلی
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که استفاده از قرص‌های ساطع کننده نور می‌تواند باعث تاخیر در bedtimes مطلوب ، کاهش ترشح هورمون ملاتونین ( هورمونی که خواب و بیداری را تنظیم می‌کند ) و به هشیاری صبح روز بعد آسیب برساند .
یک مطالعه گزارش‌های فیزیولوژیکی جدید نشان می‌دهد که استفاده از قرص‌های ساطع کننده نور می‌تواند باعث تاخیر در bedtimes مطلوب ، کاهش ترشح هورمون ملاتونین ( هورمونی که خواب و بیداری را تنظیم می‌کند ) و به هشیاری صبح روز بعد آسیب برساند .
نه بزرگ‌سال سالم در یک مطالعه تصادفی و تصادفی شرکت کردند و پنج عصر متوالی استفاده نامحدود از رایانه‌های لوحی ساطع کننده نور را در مقابل عصر خواندن مطالب چاپ‌شده مقایسه کردند .
عصرها هنگامی که از قرص‌های ساطع کننده نور استفاده می‌کردند ، bedtimes انتخابی شرکت کنندگان نیم ساعت بعد به طور متوسط بودند ، و آن‌ها سطوح ملاتونین ، زمان تاخیر در ترشح هورمون ملاتونین و شروع خواب را نشان دادند . هنگام استفاده از این قرص‌ها ، شرکت کنندگان در ساعات بعد از بیدار شدن در صبح روز بعد ، کم‌تر خواب‌آلود بودند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: