روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

طبق مطالعه‌ای که توسط محققان خواب دانشگاه علوم بهداشت آریزونا صورت‌گرفته است ، Nighttime میان وعده‌های غذایی و هله‌وهوله می‌تواند به رفتارهای غذایی ناسالم کمک کند و ارتباط بالقوه بین خواب ضعیف و چاقی را نشان دهد .
این مطالعه از طریق یک نظرسنجی در سطح ملی از ۳، ۱۰۵ بزرگ‌سال در ۲۳ منطقه شهری ایالات‌متحده انجام شد . از شرکت کنندگان پرسیده شد که آیا آن‌ها به طور منظم یک اسنک شبانه را مصرف می‌کنند و آیا کمبود خواب آن‌ها را وادار به خوردن غذاهای کم‌ارزش می‌کند . آن‌ها همچنین درباره کیفیت خواب و مشکلات سلامتی موجود پرسیده شدند .
حدود ۶۰ درصد از شرکت کنندگان در میان وعده غذای منظم شبانه گزارش دادند و دو سوم گزارش دادند که فقدان خواب آن‌ها را وادار به خوردن غذاهای کم‌ارزش می‌کند .
محققان دریافتند که نیاز به مواد غذایی بی‌ارزش با دو برابر افزایش در احتمال تولید اسنک در ارتباط بوده که با افزایش ریسک ابتلا به دیابت همراه بوده‌است . آن‌ها همچنین دریافتند که کیفیت خواب ضعیف یک پیش‌بینی‌کننده اصلی از تمایل مواد غذایی ناسالم است و نیاز به مواد غذایی ناسالم با احتمال بیشتری از شرکت کنندگان در گزارش چاقی ، دیابت و دیگر مشکلات سلامتی همراه بوده‌است .
" مطالعات آزمایشگاهی نشان می‌دهند که محرومیت از خواب می‌تواند منجر به مصرف مواد غذایی ناسالم در شب شود که منجر به افزایش تولید اسنک در شب می‌شود که منجر به افزایش وزن می‌شود . مایکل A اشاره کرد که این مطالعه اطلاعات مهمی را در مورد این فرآیند ارایه می‌دهد ، که این یافته‌ها در واقع ممکن است به دنیای واقعی ترجمه شوند . این ارتباط بین خواب ضعیف ، نیاز به غذا خوردن غذاهای کم‌ارزش و تولید غذای ناسالم می‌تواند نشان‌دهنده یک روش مهم برای خوابیدن به متابولیسم باشد ."
کریستوفر سانچز ، متخصص تغذیه لیسانس و دانشجوی کارشناسی‌ارشد در برنامه تحقیقات خواب و سلامت هدایت‌شده توسط دکتر Grandner می‌گوید : " خواب به طور فزاینده‌ای به عنوان یک عامل مهم در سلامت ، در کنار تغذیه ، شناخته می‌شود . این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه الگوهای خواب و غذا با یکدیگر مرتبط هستند و با یکدیگر کار می‌کنند تا سلامتی را ترویج کنند ."
ویلیام د " اسکات " ، دکترای تخصصی روان‌پزشکی ، تصویربرداری پزشکی و روانشناسی ، و مدیر دانشکده اجتماعی ، شناختی و شناختی ( اسکن ) نیز به این مطالعه کمک کرده‌است .
پژوهشگران خواب ، محققان را به عنوان تیم‌های میان رشته‌ای ، انجام تحقیقات و هدایت آزمایش‌ها بالینی برای ارزیابی چگونگی تاثیر خواب بر روی حافظه ، سلامت روانی ، استرس ، هشیاری و تصمیم‌گیری و اینکه چگونه عوامل محیطی بر خواب تاثیر می‌گذارند ، انجام می‌دهند . طبق گزارش وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات‌متحده ، اختلالات خواب و بیداری در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از بزرگسالان آمریکا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
The abstract : شیوع و Associations با خواب ضعیف ، بهداشت ، چاقی ، و دیابت " در SLEEP ۲۰۱۸ ، سی و دومین نشست سالانه انجمن متخصصان خواب حرفه‌ای LLC ، که در ۲ - ۶ ژوئن در بالتیمور آغاز می‌شود ، ارائه خواهد شد . این نشست اولین انجمن نخست‌وزیر برای ارائه و بحث در مورد آخرین پیشرفت‌ها در پزشکی بالینی و خواب و چرخه حدودا ً ۲۴ ساعته ای است که بر فیزیولوژی و رفتار تاثیر می‌گذارد که به عنوان علم شبانه‌روزی شناخته می‌شود .
کرم ضد کرم بینش جدیدی را در علوم اعصاب خواب ارائه می‌دهند .
مبدا :
دانشگاه راکفلر
خلاصه :
دانشمندانی که کرم مطالعه می‌کنند گروهی از سلول‌هایی را کشف کرده‌اند که به انتقال بدن از بیداری به خواب کمک می‌کنند .
یک شب خوب از خواب شامل حدود هشت ساعت سکون شادی‌بخش است - حالت فلج نزدیک که هر چند در شب مورد استقبال قرار می‌گیرد، در طول روز نامناسب خواهد بود . در مقاله اخیر منتشر شده در گزارش‌های سلولی ، دانشمندان راکفلر در گذاره‌ای بین بیداری ، حالت فعال و سکون خواب ، نور جدیدی را روشن می‌کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: