روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

کافئین شایع‌ترین محرک برای مقابله با اثرات افت خواب بر روی عملکرد neurobehavioral است . با این حال ، برای ایمن بودن و کارآمدتر بودن ، باید در زمان مناسب و در مقدار مناسب مصرف شود . این مطالعه ، یک الگوریتم بهینه‌سازی خودکار را برای شناسایی استراتژی‌های ایمن و موثر مصرف الکل پیشنهاد کرد که هوشیاری را تحت شرایط از دست رفتن خواب به حداکثر می‌رسانند .
Jaques Reifman ، محقق ارشد و نویسنده ارشد "Jaques Reifman " ، گفت : " ما دریافتیم که با استفاده از الگوریتم ما ، که تعیین می‌کند چه زمانی و چقدر کافیین مصرف شود ، می‌توانیم میزان مصرف کافئین را تا ۶۵ درصد کاهش دهیم و هنوز به بهبود برابری در هشیاری نیاز داریم ."
Reifman یک دانشمند محقق ارشد و مدیر موسسه برنامه‌های کاربردی و مرکز تحقیقاتی فن‌آوری اطلاعات وزارت دفاع و پزشکی از راه دور و مرکز تحقیقاتی فن‌آوری پیشرفته در ایستگاه تحقیقات پزشکی ارتش ایالات‌متحده و در F [t] F [F] F [ F] F [ F] است . Detrick ، مریلند .
این مطالعه از یک مدل ریاضی معتبر استفاده کرده‌است ، که اثرات کاهش خواب و کافئین را در عملکرد مراقبت psychomotor ( PVT ) پیش‌بینی می‌کند و آن را با یک الگوریتم بهینه‌سازی کارآمد محاسباتی ترکیب می‌کند تا مشخص شود چه زمانی و چقدر کافئین مصرف می‌کند تا هوشیاری را به حداکثر برساند . این الگوریتم یک برنامه خواب / خواب اضافی برای کاربر می‌گیرد و حداکثر مجاز کافئین به عنوان ورودی را فراهم می‌کند و یک استراتژی دارو مصرف کافئین را به عنوان خروجی فراهم می‌کند .
الگوریتم با محاسبه و مقایسه استراتژی‌های دارو برای چهار مطالعه آزمایشی قبلی از دست رفتن خواب ارزیابی شد . برای هر مطالعه ، دو استراتژی دارو محاسبه شد - - که عملکرد PVT پیش‌بینی‌شده را با استفاده از مقدار کل کافیین در مطالعات اولیه افزایش داد ، و دیگری که به سطح مشابهی از عملکرد همانند مطالعات اولیه با استفاده از مقدار کمی کافئین دست یافت .
در مقایسه با استراتژی‌های اولیه دارو که در مطالعات مورد استفاده قرار گرفت ، الگوریتم Army's ایالات‌متحده ، استراتژی‌هایی را شناسایی کرد که عملکرد neurobehavioral را تا ۶۴ درصد افزایش داده یا مصرف کافئین را تا ۶۵ درصد کاهش داد. با توجه به نویسندگان ، این نتایج نشان می‌دهد که این الگوریتم می‌تواند زمان‌بندی و مقدار کافئین را به زمانبندی خاص خواب / بیداری هر یک از شرایط مطالعه برای به حداکثر رساندن منافع خود به کار ببرد.
Reifman می‌گوید : " الگوریتم ما اولین ابزار کمی است که دستورالعمل‌های خودکار ، سفارشی برای مصرف ایمن و موثر کافئین را برای به حداکثر رساندن هشیاری در زمان مورد نیاز در طی هر شرایط خواب - از دست دادن فراهم می‌کند ."
خواب ناکافی می‌تواند میلیاردها دلار هزینه داشته باشد.
مبدا :
انتشارات دانشگاه آکسفورد
خلاصه :
خواب ناکافی یک مساله سلامت عمومی است که بیش از یک نفر در سه بزرگ‌سال در سراسر جهان بر آن تاثیر می‌گذارد . یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب ناکافی می‌تواند پیامدهای اقتصادی جدی نیز داشته باشد .
خواب ناکافی یک مساله سلامت عمومی است که بیش از یک نفر در سه بزرگ‌سال در سراسر جهان بر آن تاثیر می‌گذارد . یک مطالعه جدید در ژورنال SLEEP ، منتشر شده توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد ، حاکی از آن است که خواب ناکافی می‌تواند پیامدهای اقتصادی جدی نیز داشته باشد .
بررسی‌های خواب جامعه حاکی از آن است که خواب ناکافی ، قابل‌توجه و فزاینده است . بررسی‌های انجام‌شده چندین سال پیش نشان داد که شکایات مربوط به خواب ناکافی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان از خواب ناکافی به طور منظم در چندین کشور غربی شکایت کرده‌اند . بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که این نسبت رو به افزایش است ؛ بین ۳۳ تا ۴۵ درصد بزرگسالان استرالیایی این شکایت را دارند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: