روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به گفته Brager ، این تحلیل‌ها از این مشاهده حمایت می‌کنند که سیستم زمان‌بندی شبانه‌روزی تاثیر قابل‌توجهی بر معیارهای عملکرد تیم‌های ورزشی حرفه‌ای مستقل از استعداد ، جغرافیا ، و مزیت میدان خانگی می‌گذارد . به همین دلیل ، Brager پیشنهاد می‌کند که اقدامات متقابل مناسب ممکن است برای خنثی کردن تاثیرات اعمال‌شده از طول شبانه‌روز بر روی آمار روز بازی اجرا شود .
این تحقیق به تازگی در یک مکمل آنلاین خواب ژورنال منتشر شده‌است و در روز یکشنبه ۳ ژوئن در بالتیمور در SLEEP ۲۰۱۸ ، سی و دومین نشست سالانه انجمن متخصصان خواب حرفه‌ای LLC ( APSS ) ، که یک سرمایه‌گذاری مشترک در آکادمی پزشکی آمریکا و انجمن تحقیقات خواب است ، ارایه خواهد شد .
عنوان خلاصه : استفاده از Curves واکنش عملکرد انسانی برای نمایش دادن مزایا در شبانه‌روزی برای تیم‌هایی که در سراسر فصل لیگ ملی فوتبال بازی می‌کنند .
مدت‌زمان خواب کوتاه و کوتاه lnked با سن زیاد
طول عمر و سن قلب ممکن است یک روش ساده شده برای بیان خطر بیماری‌های قلبی و عروقی باشد.
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
نتایج اولیه از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سن excess ( EHA ) در میان بزرگسالان که هفت ساعت در هر ۲۴ ساعت خواب را گزارش کرده‌اند ، در پایین‌ترین سطح قرار دارد .
نتایج اولیه از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سن excess ( EHA ) در میان بزرگسالان که هفت ساعت در هر ۲۴ ساعت خواب را گزارش کرده‌اند ، در پایین‌ترین سطح قرار دارد .
نتایج نشان می‌دهد که میانگین تنظیم‌شده در میان بزرگسالان که هفت ساعت در هر ۲۴ ساعت می‌خوابید ، پایین‌ترین بوده‌است . ساعات خواب کم‌تر یا بزرگ‌تر از هفت ساعت با افزایش سن افزوده همراه بود و بلندترین ارتفاعات در EHA به طور متوسط مورد توجه قرار گرفت . مدت خواب همراه با EHA ممکن است برای ارتباط با خطرات قلبی و عروقی مرتبط با مدت‌زمان خواب مفید واقع شود .
این نتایج مهم هستند زیرا روش کمی را برای گنجاندن طول مدت خواب در ایجاد و ارتباط ریسک قلبی و عروقی برای افراد نشان می‌دهند . این امر می‌تواند در مراقبت بالینی بیماران با ریسک قلبی عروقی ، و برای محققان بهداشت عمومی علاقه‌مند به افزودن یک معیار خواب برای مطالعات آینده باشد . "
این مطالعه شامل ۱۲، ۷۷۵ بزرگ‌سال در محدوده سنی ۳۰ تا ۷۴ سال بود که به بررسی ملی بهداشت و درمان ملی ۲۰۰۷ - ۲۰۱۴ پاسخ دادند . مدت خواب گزارش‌شده به پنج دسته تقسیم شد ( ۵ یا کم‌تر ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، و ۹ یا چند ساعت خواب در شب ) . آن‌ها از الگوریتم سن قلب ویژه sex برای محاسبه هر عصر قلبی individual's استفاده کردند و از رگرسیون خطی یا منطقی چند متغیره برای بررسی رابطه بین مدت خواب و EHA یا ریسک EHA ۱۰ سال یا بیشتر استفاده کردند .
این تحقیق به تازگی در یک مکمل آنلاین خواب ژورنال منتشر شده‌است و دوشنبه ، ۴ ژوئن ، در بالتیمور در SLEEP ۲۰۱۸ ، سی و دومین نشست سالانه انجمن حرفه‌ای Associated LLC ( APSS ) ، که یک سرمایه‌گذاری مشترک در آکادمی پزشکی آمریکا و انجمن تحقیقات خواب است ، ارایه خواهد شد .
الگوریتم جدید میزان مصرف کافئین ایده‌آل و زمان‌بندی برای هوشیاری را تعیین می‌کند .
استراتژی مصرف کافئین مبتنی بر الگوریتم راهنمایی سفارشی را برای مقابله با کاهش خواب فراهم می‌کند
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
با توجه به مطالعه اخیر ، یک الگوریتم تازه توسعه‌یافته می‌تواند کلید بهینه‌سازی هوشیاری با کافئین باشد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: