روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به گفته لیو و همکاران او ( Xiaopeng Ji ، Guanghai وانگ ، Yuli لی و جنیفر پینتو - مارتین ) این نتایج قابل‌توجه هستند زیرا اهمیت سلامت عاطفی دوران بارداری و تاثیر آن بر نتایج خواب کودک را برجسته می‌کنند .
این نتایج رشد سلامت مادران و شادی مادران در دوران بارداری را ترویج می‌کند و نقش‌های حمایت خانوادگی و اجتماعی در کمک به مادران را مورد تشویق قرار می‌دهد . او گفت : " این نه تنها از سلامت مادران بهره‌مند خواهد شد بلکه سلامتی طولانی‌مدت و سلامت کوتاه‌مدت فرزند آن‌ها نیز خواهد بود ."
این تحقیق به تازگی در یک مکمل آنلاین خواب ژورنال منتشر شده‌است و سه‌شنبه ، ۵ ژوئن ، در بالتیمور در SLEEP ۲۰۱۸ ، سی و دومین نشست سالانه انجمن متخصصان خواب حرفه‌ای LLC ( APSS ) ، که یک سرمایه‌گذاری مشترک در آکادمی پزشکی آمریکا و انجمن تحقیقات خواب است ، ارایه خواهد شد.
تیم‌های لیگ ملی فوتبال در طی بازی‌های شبانه ، به لطف روال شبانه‌روزی ، بازی می‌کنند.
آنالیز داده‌های جدید در مقایسه با بازی‌های بعد از ظهر ، خطاهای ذهنی کمتری را نشان می‌دهد .
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
داده‌های آزمایشی حاصل از مطالعه اخیر نشان می‌دهد که تیم‌های لیگ ملی فوتبال در طی بازی‌های شبانه در مقابل بازی‌های بعد از ظهر به دلیل مزایای ریتم شبانه‌روزی عملکرد بهتری دارند .
داده‌های آزمایشی حاصل از مطالعه اخیر نشان می‌دهد که تیم‌های لیگ ملی فوتبال در طی بازی‌های شبانه در مقابل بازی‌های بعد از ظهر به دلیل مزایای ریتم شبانه‌روزی عملکرد بهتری دارند .
خوب است که تیم‌های NFL در ساحل غربی بازی‌های شبانه بیشتری را به دست آوردند و به دهه ۱۹۷۰ برمی گردند . داده‌های اخیر نتیجه می‌گیرند که مزیت بازی شبانه برای تیم‌های ساحل غربی به دلیل صدمات فصلی کم‌تر به linemen است . این مطالعه بر روی این مجموعه داده‌های تاریخی گسترش یافت تا عوامل اضافی تولید شده در روال شبانه‌روزی در عملکرد ناشی از برنامه فصل را مشخص کند .
نتایج نشان می‌دهد که برد تیم‌ها یک مزیت وابسته به شبانه‌روزی از گردش کم‌تر دارد . تیم‌های برنده از ساعت ۸ بعد از ظهر یا ساعت ۹ بعد از ظهر وقت شرقی دارند که نشان‌دهنده افزایش هشیاری مداوم در طول روز در مقایسه با بازی‌های بعد از ظهر در ساعت ۱ بعد از ظهر یا ۴ بعد از ظهر شرقی است.
آلیسون Brager ، محقق ارشد و محقق ارشد در موسسه تحقیقاتی والتر رید در مریلند ، گفت : " براساس آنچه که ما از ده‌ها سال تحقیق در زمینه ریتم شبانه‌روزی و عملکرد می‌شناسیم ، انتظار داشتیم که چرا تیم‌های NFL در شب بازی‌های بیشتری را برنده شوند " .
Brager افزود : " ما انتظار نداشتیم که بزرگ‌ترین تاثیر بر نتایج بازی در شب در مقایسه با بعد از ظهر از اشتباه‌ات ذهنی در بازی و جراحت ناشی شود .
منحنی‌های پاسخ عملکرد انسانی براساس زمان بیولوژیک برای امتیاز گرفتن ، یارد به دست آوردن و تعداد گردش برای هر یک از ۳۲ تیم لیگ ملی فوتبال در فصل عادی ۲۰۱۳ تولید شدند . منحنی‌های واکنش نسبت به تغییرات در معیارهای عملکرد نسبت به زمان زیستی ( نرمال شده به زمان شرقی ) مقایسه می‌شوند . یک تحلیل ساده از آمار عملکرد در طول زمان بیولوژیکی individual's ( یا team's ) ، ریتم‌های روزمره قابلیت‌های فیزیکی ، خطرات برای آسیب ، و لغزش‌های ذهنی در عملکرد دنیای واقعی ترسیم شده‌است .
زمان بازی ، میزان امتیاز و یارد کسب‌شده برای برنده شدن و یا از دست دادن تیم را تغییر نداد . همانطور که Brager پیش‌بینی کرد ، تیم برنده امتیاز بیشتری ( ۱۱.۳ + ۱ ) بدست آورد و yards ( ۴۰.۷ yd + ۰.۲ ) بدست آورد تا از دست دادن تیم .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: