روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مطالعه قبلی کانادا نشان داد که هیچ ارتباط مستقیمی بین فاصله ساکنین از توربین‌های بادی و اختلالات خواب ( همان طور که توسط ارزیابی خواب و شاخص کیفیت خواب پیتزبورگ سنجیده می‌شود ) ، فشار خون ، یا استرس ( یا خود - گزارش‌شده یا اندازه‌گیری شده از طریق کورتیزول مو ) پیدا نکرد . با این حال ، مطالعه اخیر نشان داد که بررسی کنندگان نظرسنجی نسبت به توربین‌های بادی درجه‌بندی پایینی را برای کیفیت زیستمحیطی خود گزارش دادند . بری و همکارانش متوجه شدند که مطالعه مقطعی آن‌ها نمی‌تواند تشخیص دهد که آیا این پاسخ دهندگان قبل از نصب توربین‌های بادی ناراضی بودند .
ساندرا Sulsky ، محقق from ، گفت : " توربین‌های بادی ممکن است در مکان‌هایی قرار داده شوند که ساکنان از قبل در مورد کیفیت محیطی زندگی خود نگران بودند . پاسخ دهندگان در نظرسنجی ممکن است دقیقا ً برای بیان نارضایتی خود شرکت کرده باشند ، در حالی که آن‌هایی که مشارکت نمی‌کنند ممکن است نگران این توربین‌ها نباشند .
Sulsky گفت که مطالعه اخیر team's به صراحت شواهدی را پیدا می‌کند که قرار گرفتن در معرض توربین‌های بادی در واقع بر سلامت انسان تاثیر می‌گذارد، اما در آینده ، " اندازه‌گیری برداشت population's و نگرانی‌ها قبل و بعد از نصب توربین ممکن است به روشن‌شدن این اثرات کمک کند - اگر هر گونه قرار گیری در معرض توربین‌های بادی ممکن است کیفیت زندگی داشته باشد ."
اختلال افسردگی روحی در ارتباط با مشکلات خواب children's
مطالعه نشان می‌دهد که شادی افزایش‌یافته در دوران بارداری باعث کاهش اختلالات خواب برای کودکان می‌شود
مبدا :
آکادمی پزشکی آمریکا
خلاصه :
با توجه به داده‌های آزمایشی اخیر از یک مطالعه گروهی طولی در کودکان مهد کودک ، وضعیت افسردگی مادران در دوران بارداری و پس از زایمان ، مربوط به اختلالات خواب کودک است .
با توجه به داده‌های آزمایشی اخیر از یک مطالعه گروهی طولی در کودکان مهد کودک ، وضعیت افسردگی مادران در دوران بارداری و پس از زایمان ، مربوط به اختلالات خواب کودک است .
Jianghong لیو ، محقق اصلی دانشکده پرستاری و پرستاری دانشگاه پنسیلوانیا گفت : " شگفت‌انگیزترین چیز در مورد نتایج ما نقش میانجی گری رفتار کودک در رابطه با کیفیت خواب مادران است ، این نشان می‌دهد که احساسات در دوران بارداری بر رفتار کودک تاثیر می‌گذارد که بر خواب کودک تاثیر می‌گذارد و شادی در طول سه‌ماهه دوم و سوم در برابر مشکلات خواب کودک محافظت می‌شود ."
۸۳۳ kindergarteners با سن متوسط حدود ۶ سال از جمله شرکت کنندگان بودند . وضعیت احساسی Women's ، از جمله احساس افسردگی قبل از تولد و پس از تولد ، توسط یک مجموعه از سوالات با مقیاس ۵ نمره‌ای برای شادی و مقیاس ۳ نمره‌ای برای افسردگی ارزیابی شد . مشکلات خواب با استفاده از خواب subdomain از چک لیست رفتار کودک ارزیابی شدند . مشکلات رفتاری کودک با استفاده از امتیاز کلی CBCL اندازه‌گیری شدند . مدل‌های خطی عمومی برای بررسی رابطه‌های تنظیم‌شده بین مشکلات خواب دوران کودکی و وضعیت احساسی مادرانه انجام شدند .
مدل Adjusted نشان داد که کودکان زنانی که در دوران پس از زایمان احساس افسردگی می‌کنند ( ؟ = ۳.۱۳ ، p = ۰.۰۰۳ ) یا در طول دوره‌های قبل از تولد و پس از زایمان ( ؟ = ، p = ۰.۰۴ ) محتمل‌تر است که اختلالات خواب را از خود نشان دهد . به طور مشابه ، افزایش سطح شادی در سه‌ماهه دوم و سوم به طور قابل‌توجهی با کاهش خطر برای مشکلات خواب children's همراه بود . نتایج اثر واسطه‌ای معنی‌داری بر رفتار child's در رابطه مادر و رابطه خواب کودک نشان می‌دهند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: