روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

متخصصان در حال حاضر مشغول آزمایش اولین نمونه اولیه کاری در این آزمایشگاه هستند . نتایج تا به امروز مثبت بوده‌است " مولفه‌های فردی کمک‌های شنوایی همگی توسعه یافته‌اند . گام بعدی بهینه‌سازی و مونتاژ آن‌ها است . " این ایمپلنت باید تا حد زیادی نیاز داشته باشد: مواد باید پوشیده شود تا بدن این کار را تحمل کند و باید در طول مدت طولانی ثابت بماند - - بعد از آن ، رسیدگی به ایمپلنت ‌های کمک‌رسانی باید حداقل ده سال طول بکشد . اجزای بهینه تعیین‌شده باید تا ماه ژوئن امسال آماده باشند ؛ آزمایش سیستم کلی برای سال ۲۰۱۴ برنامه‌ریزی شده‌است .
حفاظت از گوش‌ها از دست دادن شنوایی : نقش اول سیستم olivocochlear کشف شد
مبدا :
Massachusetts چشم و گوش
خلاصه :
تحقیقات جدید ممکن است یک قطعه کلیدی را در این پازل کشف کرده باشند که چگونه با شناسایی نقش سیستم olivocochlear در حفاظت از شنوایی گوش کار می‌کند .
تحقیقات جدید از چشم و گوش ماساچوست ، دانشکده پزشکی هاروارد و برنامه هاروارد در سخنرانی و علوم پزشکی و علوم شنوایی ممکن است یک قطعه کلیدی را در این پازل کشف کرده باشند که چگونه با شناسایی نقش سیستم efferent در حفاظت از شنوایی گوش کار می‌کند . این یافته‌ها در نهایت منجر به غربالگری آزمایش‌ها برای تعیین اینکه چه کسی بیشتر مستعد از دست دادن شنوایی است ، می‌شود .
مقاله آن‌ها امروز در مجله علم اعصاب منتشر می‌شود .
تا همین اواخر ، این دانش رایج بود که قرار گرفتن در معرض یک محیط پر سر و صدا ( کنسرت ، iPod ، ابزارهای مکانیکی ، سلاح گرم و غیره ) می‌تواند منجر به فقدان دائمی یا موقتی شنوایی شود . اکثر audiologists خسارت ناشی از این نوع از نوردهی را با اندازه‌گیری آستانه شنوایی ، پایین‌ترین سطح که در آن شخص شروع به تشخیص / حس یک صدا در یک فرکانس خاص می‌کند ، ارزیابی می‌کند . دکتر شارون Kujawa و دکتر لیبرمن ، هر دو پژوهشگر در مراسم عشای ربانی شرکت کردند. چشم و گوش ، در سال ۲۰۰۹ نشان دادند که نوردهی‌های سر و صداها منجر به از دست رفتن شنوایی موقت در موش‌ها می‌شود ( وقتی که آستانه آستانه شنوایی آن‌ها قبل از افشا شدن است ) در حقیقت می‌تواند با ناخوشی حلزونی مرتبط باشد ، وضعیتی که علی‌رغم داشتن یک آستانه نرمال ، بخشی از رشته‌های عصبی شنیداری گم شده‌است ) .
گوش درونی ، اندامی که صداها را به پیام‌هایی تبدیل می‌کند که توسط مغز منتقل و رمزگشایی می‌شوند ، فیبرهای عصبی را از سیستم عصبی مرکزی دریافت می‌کنند . این فیبرها به سیستم efferent olivocochlear معروف هستند . تا کنون ، دخالت این سیستم efferent در حفاظت از آسیب آکوستیک ( اگر چه به وضوح نشان داده شد - - موضوع بحث بوده‌است زیرا همه آزمایش‌ها قبلی به بررسی تاثیرات حفاظتی خود در پی نوردهی‌های سر و صدا می‌پردازند که بسیار بعید است که در طبیعت یافت شوند .
استفان شش ، دکترا ، محقق در آزمایشگاه Eaton - پی بادی در مراسم عشای ربانی . انسان در حال حاضر در معرض نوع سر و صدایی است که در آن آزمایش‌ها به کار می‌رود اما به سختی می‌توان تصور کرد که برخی مهره‌داران ، هزاران سال پیش ، مشابه آن‌هایی هستند که توسط گویندگان تحویل داده می‌شوند . بنابراین بسیاری از محققان بر این باور بودند که اثرات حفاظتی سیستم efferent یک epiphenomenon بود - نه عملکرد واقعی آن ."
به جای استفاده از نوردهی ‌های بلند با ایجاد تغییر در آستانه شنوایی ، ما از یک مواجهه با نویز متوسط در سطحی مشابه آنچه که در رستوران‌ها ، کنفرانس‌ها ، مراکز خرید ، و همچنین در طبیعت ( برخی قورباغه‌ها vocalizations را در سطوح مشابه یا بالاتر منتشر می‌کنند ) استفاده کردیم و به جای نگاه کردن به آستانه ‌ها به دنبال نشانه‌هایی از ناخوشی حلزونی هستیم .
محققان ثابت کردند که چنین نوردهی متوسط منجر به ناخوشی حلزونی ( از دست دادن رشته‌های عصبی شنوایی ) می‌شود که باعث می‌شود در محیط‌های پر سر و صدایی بشنوید .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: