روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

حدود ۱۷ میلیون نفر در آلمان از شنوایی آسیب‌دیده رنج می‌برند . برای بسیاری از آن‌ها ، شنوایی آن‌ها بسیار آسیب می‌بیند که یک کمک شنوایی استاندارد دیگر کافی نیست . یک دستگاه جدید شنوایی بیماران را بهبود خواهد داد و می‌تواند در طول جراحی سرپایی کاشته شود .
ببخشید ؟ من این را می‌گیرم . لطفا ً لطفا صحبت کنید ؟ افرادی که مشکل شنوایی دارند می‌توانند به سرعت به انزوای اجتماعی تبدیل شوند. بدتر از آن ، آن‌ها می‌توانند به شرایط خطرناکی دست یابند ، مثلا ً در هنگام رانندگی یا عبور از جاده . پس از آن ، کمک‌های شنوایی برای تقریبا ً یک نفر در هر دو نفر بالای ۶۵ سال در اروپا که شنوایی آن‌ها ضعیف است ، ضروری است . با این حال در مورد بیمارانی که نقص شنوایی شدید دارند، با این حال ، سمعک پشت گوش به حدود کارآیی آن‌ها می‌رسد . این شنوایی بیماران تنها می‌تواند توسط یک ایمپلنت کمک شود ، که بیشتر به طور موثرتر از سیستم‌های مرسوم حمایت می‌کند و به کیفیت صدا بهتری می‌بالد . اما ایجاد مشکل : این ایمپلنت ‌های گوش میانی نیاز به عملیات پیچیده دارند که چند ساعت طول می‌کشد. ریسک بالای و هزینه جراحی به این معنی است که به ندرت انجام می‌شود . اما دانشمندان به زودی بیماران را با امیدواری بیشتری به حال حاضر خواهند کرد ، به لطف کار آن‌ها بر روی یک کمک شنوایی بدیع که به طور قابل‌توجهی برای کاشت بهتر است ، و این کار را برای تعداد زیادی از مردم مقرون‌به‌صرفه می‌سازد .
راه‌حل جدید متشکل از سه بخش است : یک پرونده با یک میکروفون و باتری ؛ بی‌سیم ، سیگنال نوری و انتقال انرژی بین گوش بیرونی و میانی ؛ و یک مبدل حرارتی - - محور و بلندگو قرار دارد . محققان موسسه مهندسی ساخت و اتوماسیون IPA در اشتوتگارت در حال توسعه the صوتی - acoustic هستند که در شکل و اندازه‌گیری تقریبا ً ۱.۲ میلیمتر هستند . شرکای hearing در این پروژه که توسط وزارت آموزش و تحقیقات فدرال تحت حمایت وزارت آموزش و تحقیقات فدرال ( Tubingen ) ، رئیس موسسه علوم طبیعی و پزشکی ( NMI ) در دانشگاه توبینگن هستند ، هدف ما ایجاد یک شکاف کوچک در کنار پرده گوش و سپس به جلو بردن آن است . این کار می‌تواند در بخش جراحی سرپایی انجام شود ."
محرک کوچک بین گوش میانی و داخلی
مبدل فراصوت با استفاده از ارتعاشات مکانیکی تقویت‌شده ، به طور مستقیم در اتصال بین گوش میانی و گوش داخلی به شکل " پنجره گرد " قرار می‌گیرد و در نتیجه ظرفیت شنوایی بیمار را انتقال می‌دهد و شامل یک کامپوزیت bending ساخته‌شده از piezo - سرامیک و سیلیکون می‌شود . اگر ولتاژ اعمال شود ، عناصر به سمت بالا خم می‌شوند و یک ارتعاش مکانیکی ایجاد می‌کنند . این عملکرد عالی برای درک گفتاری بسیار خوب ، به خصوص برای صداهای بلند ، که افرادی که به شدت از شنیدن شنوایی بسیار سخت هستند ، به ویژه برای درک مطلب دشوار است " ، می‌گوید : " این عملکرد عالی برای درک کلام بسیار خوب ، به ویژه برای صداهای بلند ، ضروری است . "

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: