روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دکتر Crino قصد دارد در مورد اشکال دیگر of cortical تحقیق کند تا ببیند که آیا HPV و یا پروتیین‌های ویروسی مربوطه را می‌توان یافت . او و تیمش اطمینان دارند که چطور این ویروس وارد مغز می‌شود ، اما نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که عفونت HPV در جفت می‌تواند یک مسیر ممکن باشد . مکانیسم دقیقی که HPV۱۶ ممکن است باعث ایجاد یک ناهنجاری و صرع شود همچنان باید تعیین شود . او چندین مفهوم بالقوه از یافته‌های خود را تایید کرد .
" ما باید در مورد این بیماری به عنوان یک بیماری عفونی فکر کنیم ، نه اختلال ژنتیکی . وی گفت : " علاوه بر این ، اگر در حقیقت این نوع صرع ، اختلال علامت دهی potentially را نشان می‌دهد ، آنگاه یک استراتژی می‌تواند به جای درمان بیماران مبتلا به داروهای anti ، به جای درمان بیماران مبتلا به صرع باشد .
دکتر Crino گفت : " نتیجه میلیون دلار نشان می‌دهد که این امکان وجود دارد که یک ناهنجاری از نوع ناهنجاری را با عفونت E۶ القا کند و حیوان صرع را توسعه دهد .
سایر محققانی که در این تحقیق نقش دارند عبارتند از جولی چن ، ویکتوریا Tsai ، ویتنی E . Parker ، و ماریانا Baybis ، دانشگاه پنسیلوانیا ؛ و Eleonora Aronica ، دانشگاه آمستردام ، هلند .
این تحقیق توسط شهروندان سازمان ملل متحد برای تحقیق در صرع و صرع ( Epilepsy Epilepsy) انجام شد .
تاو کم‌تر موجب کاهش ناگهانی صرع و مرگ ناگهانی در صرع شدید می‌شود.
مبدا :
دانشکده پزشکی Baylor
خلاصه :
پژوهشگران اظهار داشتند که حذف یا کاهش بیان ژنی که کد را برای تاو در نظر می‌گیرد ، پروتیین مربوط به بیماری Alzheimer's می‌تواند از صرع در نوع شدید صرع در ارتباط با مرگ ناگهانی جلوگیری کند .
محققان در کالج پزشکی Baylor و کلینیک مایو در Jacksonville ، Fla ، گفتند که حذف یا کاهش بیان ژنی که کد را برای تاو در نظر می‌گیرد می‌تواند از صرع در نوع شدید صرع مرتبط با مرگ ناگهانی جلوگیری کند . در گزارش اخیر مجله علم اعصاب .
دکتر جفری Noebels ، استاد عصب‌شناسی در ماژول کنترل بدنه ، و رئیس آزمایشگاه آنالیز پیشرفته توسعه حلقه پرندگان آبی ، گفت که درک فزاینده‌ای از ارتباط بین صرع و برخی اشکال بیماری ارثی به ارث برده شده منجر به کشف این یافته می‌شود که می‌تواند راه را به سوی داروهای جدید برای اختلالات دچار حمله نشان دهد .
در پژوهش خود ، Jerrah Holth ، دانشجوی کارشناسی‌ارشد در ژنتیک مولکولی و انسانی در ماژول کنترل بدنه، که با موش‌های مبتلا به صرع در آزمایشگاه Noebel's کار می‌کرد ، ژن تاو را برای تاو حذف کرد . او دریافت که کاهش یا حذف تاو باعث جلوگیری از حملات به شکل شدید صرع شده‌است که همراه با مرگ ناگهانی و کاهش مرگ و میر در حیوانات بوده‌است .
در یک آزمایش قبلی ، Noebels ، با هم‌کاری دکتر Lennart Mucke در آزمایشگاه تحقیقات Gladstone در دانشگاه کالیفرنیا ، کشف کرد که موش حامل یک ژن انسانی که منجر به تجمع پروتیین‌ها با بیماری Alzheimer's می‌شود ، هم چنین صرع داشت که در هیپوکامپ ، منطقه مغز مرتبط با ذخیره‌سازی و بازیابی حافظه ایجاد شده بود .
" این منجر به فرضیه تغییر الگو که فعالیت شبکه عصبی بیش از حد کم است منجر به عملکرد شناختی پایین‌تر و جنون در برخی از اشکال بیماری Alzheimer's می‌شود . وقتی این اتفاق می‌افتد ، پیشرفت از دست دادن حافظه ممکن است تسریع شود .
این یافته‌ها همچنین نشان دادند که این دو اختلال ممکن است نقص در سیگنال دهی در مدارهای حافظه مغز را به اشتراک بگذارند .
این دو آزمایشگاه ادامه دادند تا نشان دهند که حذف دومین ژن برای تاو هم ضرر شناختی و هم حمله در موش‌هایی که اختلال ارثی آن‌ها در انسان‌ها یافت می‌شود را تکرار می‌کنند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: