روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نویسندگان اشاره می‌کنند که تحقیقات دیگر به اثرات مضر والپروات در جنین در حال توسعه اشاره کرده‌است و یافته‌های تحقیق حاضر دیگر تحقیقات مقدماتی را پس می‌دهد . اما قبل از حصول نتیجه‌گیری قطعی باید تحقیقات بیشتری صورت گیرد .
" اگر والپروات سدیم درمان انتخابی باشد , زنان باید اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشند تا آن‌ها بتوانند تصمیم بگیرند " و کودکانی که مادران آن‌ها در طی بارداری مواد مخدر می‌گیرند باید بدقت بررسی شوند .
مولفان اصرار دارند : " اما به هیچ وجه نباید زنان باردار فقط برای ترس از آسیب رساندن به کودکان در حال توسعه , از این دارو استفاده کنند . " *
عصب شناسان روش فیبر نوری برای دستگیری تشنجات صرعی ایجاد می‌کنند.
منبع :
دانشگاه کالیفرنیا - ایروین
خلاصه :
عصب شناسان روشی برای توقف تشنج‌های صرعی با سیگنال‌های نوری فیبر نوری ارائه داده‌اند که از فرصت جدیدی برای درمان شدیدترین نموده‌ای اختلال مغزی خبر می‌دهد .
دانشگاه علوم اعصاب و علوم اعصاب روشی برای توقف تشنج‌های صرعی با سیگنال‌های نوری فیبر نوری ارائه داده‌اند که از فرصت جدیدی برای درمان شدیدترین نموده‌ای اختلال مغزی خبر می‌دهد .
ایوان ایوان , استاد و استاد کالبدشناسی و استاد دانشگاه , با استفاده از مدل موشی صرع لب گیجگاهی , یک سیستم کامپیوتری مبتنی بر eeg را ایجاد کرد که رشته‌های نوری در مغز را فعال می‌کند .
این فیبرها بعدا ً " به ویژه بیان می‌شوند " که پروتئین‌های حساس به نور نامیده می‌شوند که می‌توانند تحریک یا مهار نورون‌های اختصاصی را در انتخاب نواحی مغزی در حین تشنج , بسته به نوع ویروس , تحریک یا مهار کنند.
محققان دریافتند که این فرآیند می‌تواند منجر به توقف فعالیت الکتریکی مداوم و کاهش بروز حوادث تونیک - کلونیک شدید شود .
او گفت : " این رویکرد برای درک اینکه چگونه حملات رخ می‌دهند و چگونه می‌توانند به صورت آزمایشی متوقف شوند , مفید است . " علاوه بر این, تلاش‌های بالینی که حداقل تعداد سلول‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند و تنها در زمان وقوع تشنج ممکن است روزی بر بسیاری از عوارض جانبی و محدودیت‌های گزینه‌های موجود در درمان غلبه کند . "
نتایج مطالعه به صورت آنلاین در ارتباطات طبیعت ظاهر می‌شوند .
بیش از یک میلیون آمریکایی مبتلا به صرع هستند , وضعیتی که به صورت غیرقابل‌پیش‌بینی بروز می‌کند و اغلب باعث تغییر در هوشیاری می‌شود و می‌تواند مانع فعالیت‌های عادی مانند رانندگی و کار شود . در ۳۶ % بیماران , تشنج را نمی‌توان با داروهای موجود کنترل کرد و حتی در مواردی که تشنج آن‌ها بخوبی کنترل می‌شود , درمان می‌تواند عوارض جانبی شناختی مهمی داشته باشد .
اگرچه مطالعه در موش‌ها انجام شد , اما انسان‌ها نه انسان , گفتند که این کار می‌تواند به یک جایگزین بهتر برای دستگاه‌های تحریک الکتریکی موجود منجر شود .
در این مطالعه , استر و کارن ارمسترانگ و کارن ارمسترانگ با گروه " کالبدشناسی و کالبدشناسی " ( آی . اس . بنیاد هویت برای تحقیقات پزشکی .
ویروس ایجاد شده در مغز , ارتباط بالقوه با صرع را نشان می‌دهد .
منبع :
سیستم بهداشت دانشگاه تمپل
خلاصه :
محققان شواهدی در ارتباط با ابتلا به صرع که شایع‌ترین علت سرطان گردن رحم است , دارند. آن‌ها نشان داده‌اند که موش‌های سوری ممکن است در مغز انسان حضور داشته باشند و هنگامی که یک پروتئین ویروسی را به مغز موش‌های سوری اضافه کردند, موش‌ها همان مشکلات تکاملی را در قشر مخ مرتبط با این نوع صرع نشان دادند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: