روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این تنظیم همچنین به یک فرصت نادر برای پرسیدن سوالات اساسی درباره نحوه کارکرد مغز انسان ، مانند نحوه کنترل آن ، اجازه می‌دهد . پایه عصبی کنترل موتور صحبت تا به حال ناشناخته مانده‌است چرا که دانشمندان نمی‌توانند مکانیسم‌های بیان را در حیوانات مطالعه کنند و روش‌های تصویرسازی non توانایی حل مسیر بسیار سریع حرکات articulator را دارند که در صدم ثانیه تغییر می‌کنند .
اما نگاشت مغز جراحی می‌تواند فعالیت عصبی را به طور مستقیم و سریع‌تر از دیگر روش‌ها ضبط کند که نشان‌دهنده تغییرات در فعالیت الکتریکی به ترتیب چند میلی‌ثانیه است .
پیش از این کار ، اکثر آنچه که دانشمندان در مورد این منطقه مغزی می‌دانستند براساس مطالعات from بود که از تحریک الکتریکی نقاط منفرد در مغز استفاده می‌کردند و باعث چرخش عضلات صورت یا گلو می‌شدند . با این حال ، این رویکرد با استفاده از تحریک مرکزی نمی‌تواند یک صدای معنی‌دار بیان داشته باشد .
چانگ و همکارانش از یک روش کاملا ً متفاوت برای مطالعه فعالیت مغزی در طول مغز صحبت کردن طبیعی با استفاده از الکترودهای کاشته‌شده استفاده کردند . بیماران از یک فهرست از هجاهای انگلیسی - - مانند bah ، dee ، مایعی read. محققان فعالیت الکتریکی در حوزه عملکرد خود را ثبت کردند و نشان دادند که چگونه الگویابی خلفی مغز برای مصوت‌های مختلف و حروف صامت در سخنرانی ما حساب می‌کند .
چانگ می‌گوید : " حتی با وجود اینکه ما از زبان انگلیسی استفاده کردیم ، ما الگوهای کلیدی مشاهده‌شده را پیدا کردیم که زبان شناسان در زبان‌ها در سراسر جهان مشاهده کرده‌اند - - شاید نشان دادن اصول جهانی برای صحبت در همه فرهنگ‌ها را نشان دهند . "
این کار توسط موسسه ملی بهداشت از طریق کمک # R۰۰ - NS۰۶۵۱۲۰ ، # DP۲ - OD۰۰۸۶۲ و # R۰۱ - DC۰۱۲۳۷۹ و توسط the A تامین شد . و بنیاد جوزف Klingenstein .
درمان بالقوه از آسیب طولانی‌مدت جلوگیری می‌کند
مبدا :
علوم پزشکی اموری
خلاصه :
محققان یک ترکیب جدید ضد التهاب پیدا کرده‌اند که می‌تواند مرگ و میر در هنگام داده شدن به موش‌ها پس از حملات ناشی از مواد مخدر را کاهش دهد . محققان امیدوارند که این ترکیب با توجه به وضعیت حاد epilepticus برای کاهش آسیب به مغز انجام شود .
نوع جدیدی از درمان prophylactic برای آسیب مغزی پس از صرع طولانی‌مدت توسط دانشکده پزشکی دانشگاه اموری ( Medicine) ایجاد شده‌است .
وضعیت epilepticus ، یک حمله مداوم که بیش از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد ( بررسی کنید ، برخی افراد می‌گویند پنج ) ، به طور بالقوه تهدید کننده است و منجر به مرگ ۵۵، ۰۰۰ مرگ در هر سال در آمریکا می‌شود . این بیماری می‌تواند ناشی از سکته ، تومور مغزی و یا عفونت و همچنین کنترل ناکافی صرع باشد . پزشکان و پیراپزشکان اکنون با دادن یک anticonvulsant یا بی‌هوشی عمومی وضعیت را درمان می‌کنند ، که این حملات را متوقف می‌کند .
محققان در اموری به دنبال چیزی متفاوت هستند : ترکیبات ضد التهاب که می‌توانند بعد از وضعیت حاد epilepticus اداره شوند تا آسیب به مغز کاهش یابد . آن‌ها یک ترکیب احتمالی را کشف کرده‌اند که می‌تواند مرگ و میر را در هنگام داده شدن به موش‌ها پس از حملات ناشی از مواد مخدر کاهش دهد .
این نتایج به تازگی در مقالات آکادمی ملی علوم منتشر شده‌است .
ری Dingledine ، دکترای خود در دانشکده پزشکی دانشگاه اموری می‌گوید : " برای بزرگسالان که دوره زمانی بیش از یک ساعت را تجربه می‌کنند ، بیش از ۳۰ درصد در عرض چهار هفته از این رویداد جان خود را از دست می‌دهند . ما معتقدیم که راه موثری برای به حداقل رساندن آسیب مغزی ناشی از وضعیت کنترل‌نشده epilepticus داریم ."
آزمایشگاه Dingledine's ترکیباتی که اثرات of E۲ را مسدود می‌کنند ، یک هورمون درگیر در فرآیندهایی مثل تب ، زایمان ، گوارش و تنظیم فشار خون را شناسایی کرده‌است . prostaglandin E۲ همچنین در التهاب سمی مغز که پس از epilepticus وضعیت رخ می‌دهد نیز دخیل است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: