روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

وضعیت روانی Altered ( ای ام اس ای) و paroxysmal ( paroxysmal ) از منشا نامشخص در بین بیماران بستری شایع هستند . آگاهی ناقص می‌تواند گاهی به دلایل متابولیک یا قلبی مرتبط باشد ، اما برخی از این طلسم‌ها ممکن است نشان‌دهنده صرع یا صرع عصبی باشند ، که تنها می‌تواند توسط electroencephalography ( EEG ) تشخیص داده شود . اگرچه EEG تست کلیدی در ایجاد این تشخیص‌ها است ، اما در محیط بیمارستانی ، به دلیل عدم وجود در دسترس بودن و مشاوره عصبی در بسیاری از بیمارستان‌ها در ایالات‌متحده ، نسبتا ً underused است .
در یک آنالیز منحصر به فرد از بیماران non در یک بیمارستان عمومی ، بازرسان دانشکده عصب‌شناسی بیمارستان سن فرانسیسکو در سن ۱۸ سالگی بیماران بیمارستان را مورد مطالعه قرار دادند و مسن‌تر که EEG را برای نشانه‌ای از طلسم یا تغییر وضعیت ذهنی در طول یک دوره شش‌ساله از ژانویه ۲۰۰۵ بستری کرده بودند . هدف آن‌ها تعیین فرکانس توقیف و markers فعالیت صرع بود که توسط EEG ردیابی شد .
The و گزارش‌ها برای فعالیت ictal ( seizures electrographic ) ، interictal epileptiform غیر عادی ( فعالیت غیر عادی EEG ) مرتبط با یک حمله بالینی ) و nonepileptiform غیر عادی ( نه مختص یک علت خاص ) مورد بررسی قرار گرفتند .
داده‌های دموگرافیک و بالینی از سوابق پزشکی الکترونیکی برای تعیین predictors توقیف جمع‌آوری شدند . از میان بیمارانی که بیمار مورد بررسی قرار گرفتند ، نزدیک به ۸۰ درصد یک یافته EEG غیر عادی داشت ، با the غیرعادی being ، در بیماران ۷۰۶ مشاهده شد ( ۶۷.۴ % ) . Seizures ( از یک توقیف واحد تا وضعیت epilepticus ) در ۷۸ بیمار ( ۷.۴ % ) ذکر شدند . نشانگرهای بالقوه کشف در ۱۹۴ بیمار ( ۱۸.۵ % ) یافت شدند . دبی تخلیه در ۱۳۰ نفر از ۹۷۰ بیمار ( ۱۳.۴ % ) یافت شد که در آن‌ها هیچ توقیف electrographic ثبت نشد و این یافته حاکی از آن است که این بیماران در خطر افزایش حملات هستند .
محقق پیشرو ، جان پی پی "، اظهار داشت : " یافته‌های کنونی بر تعداد نسبتا ً بالای توقیف بیماران در بیمارستان بستری در بیمارستان با طلسم‌ها یا AMS کلی تاکید دارند ، یک یافته که به ظاهر توسط متخصصان عصب شناسان و non به طور یک‌سان مورد استفاده قرار گرفته‌است . " او گفت : " چون اختلالات ictal قابل‌درمان هستند ، داشتن یک آستانه نسبتا ً پایین برای بدست آوردن یک EEG ممکن است حیاتی باشد ."
EEG همچنین به دنبال شناسایی متغیرهای بالینی است که با یافته‌های EEG مثبت مرتبط هستند تا به پزشکان در تعیین زمانی که این آزمایش باید سفارش داده شود و برای هدایت سیستم‌های مراقبت بهداشتی در رابطه با نیاز به دسترسی به "EEG " کمک کند .
با این حال ، بسیاری از بیمارستان‌ها به فن‌آوری EEG دسترسی ندارند " یک مانع اصلی فقدان متخصصان آموزش‌دیده و epileptologists برای انجام و تفسیر مطالعات EEG توسعه‌یافته ( ۲۴ ساعته ) است . … این مطالعه نشان می‌دهد که بیمارستان‌ها با منابع محدود می‌توانند کاره‌ای نسبتا ً کوتاهی را انجام دهند ( ۱ تا ۶ ساعت ) و هنوز هم بیشتر seizures در این بیماران non را شناسایی می‌کنند ."
در سرمقاله همراه ویلیام او . Tatum ، DO ، Jacksonville ، FL ، و جوزف I . Sirven ، MD ، کلینیک مایو ، Scottsdale ، اظهار نظر ، " … اهمیت مقاله توسط Betjemann و همکاران در ارائه معیارهای پیامد با استفاده از EEG در تنظیمات بیمارستان عمومی است . این نوع از اطلاعات بر مراقبت از neurologists و neurohospitalists تاثیر می‌گذارد و به آن‌ها کمک می‌کند تا تشخیص و درمان مبتنی بر شواهد را طراحی کنند ( برای مثال ، تشخیص ضبط همراه با درمان ) ، و بهبود حاصل در نتایج بیمار ، در واقع پیشنهاد می‌کند که cEEG می‌تواند یک پنجره با ارزش برای بیماران مبتلا به EEG فراهم کند ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: