روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دکتر Martinos نتیجه‌گیری می‌کند : " ما اختلالات رشدی را در کودکان به دنبال CSE پیدا کردیم ، از جمله آن‌هایی که معمولا ً مشکلات عصبی قبل از حمله را نمایش نمی‌دهند . این حقیقت که impairments neurodevelopmental هنوز در یک سال بعد از این رویداد وجود دارد نشان می‌دهد که رویداد CSE فقط تاثیر گذرا بر توانایی‌های توسعه‌ای ندارد . The ممکن است تاثیر ماندگاری طولانی ‌تری در توسعه آینده از طریق سازماندهی مجدد دائمی شبکه‌های کارکردی مغز داشته باشند - - یک سازماندهی مجدد که ممکن است زمانی که ما برای اولین بار این کودکان را ارزیابی می‌کنیم ، رخ دهد ."
متناوبا ، نویسندگان اظهار نظر می‌کنند ، این داده‌ها نشان می‌دهند که نقص neurodevelopmental مشاهده‌شده در مورد حمله حتی در افرادی که فاقد دستگاه عصبی هستند مشاهده می‌شود . نویسندگان پیشنهاد کرده‌اند که مطالعات بیشتری که شامل روش‌های شناخت عصبی هستند ، برای افزایش درک تاثیرات بلند مدت of بر رشد کودک ضروری هستند .
صرع می‌تواند با استفاده از شبکه‌های کارکردی مغز گسترش پیدا کند .
مبدا :
ماری آن Liebert ، شرکت Publishers ، ناشران
خلاصه :
The که بر افراد مبتلا به صرع لوب گیجگاهی تاثیر می‌گذارند معمولا ً در منطقه‌ای از مغز به نام هیپوکامپ آغاز می‌شوند . اما آن‌ها اغلب می‌توانند مناطق دیگری خارج از لوب گیجگاهی را شامل شوند که از طریق anatomically و شبکه‌های متصل به عملکرد در مغز گسترش پیدا می‌کنند . یافته‌های تحقیق جدید حاکی از کاهش غلظت سلول مغز برای تغییر اتصال کارکردی در صرع لوب گیجگاهی در یک مقاله جدید گزارش شده‌است .
The که بر افراد مبتلا به صرع لوب گیجگاهی تاثیر می‌گذارند معمولا ً در منطقه‌ای از مغز به نام هیپوکامپ آغاز می‌شوند . اما آن‌ها اغلب می‌توانند مناطق دیگری خارج از لوب گیجگاهی را شامل شوند که از طریق anatomically و شبکه‌های متصل به عملکرد در مغز گسترش پیدا می‌کنند . یافته‌های تحقیق جدید که ارتباط سلول مغز را به اختلال کارکردی تغییر یافته در صرع لوب تمپورال نشان می‌دهند ، در مقاله‌ای در مغز Connectivity ، منتشر شده از طرف مری ان Liebert ، شرکت ناشران ، گزارش شده‌است .
مارتا هولمز و همکارانش از دانشگاه Vanderbilt ، نشویل ، TN ، مناطق شناسایی‌شده در مغز بیماران مبتلا به صرع لوب گیجگاهی که تراکم ماده خاکستری را کاهش داده بود. کاهش بیشتر در غلظت ماده خاکستری با کاهش یا افزایش سیگنال دهی و ارتباط بین مناطق مغزی متصل به شبکه‌های کارکردی شناخته‌شده ارتباط دارد .
نویسندگان یافته‌های خود را در مقاله " شبکه‌های کارکردی در صرع به بخش موقتی ( موقتی : A - Wise of Resting ) و تمرکز عملکردی خاکستری - متمرکز ارائه می‌دهند .
کریستوفر Pawela ، مدیر ارشد و دستیار پروفسور ، دانشکده پزشکی ویسکانسین ، می‌گوید : " این یکی از اولین مطالعاتی است که در واقع ، هم عملکرد کارکردی و هم ساختاری مغز در صرع را مرتبط می‌سازد . این یافته هیجان‌انگیز است و ممکن است در اختلالات مغزی دیگری که هم ساختار و هم عملکرد مغز در آن دخیل هستند ، تاثیر بگذارد ."
مطالعه‌ای یافته‌است که electroencephalography ( EEG ) ابزار تحقیقی در بیمارستان‌ها را تامین می‌کند
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
یک مطالعه گذشته‌نگر از بیمارانی که در بیمارستان بستری شدند EEG ( EEG ) ثابت کرده‌است که EEG یک ابزار ارزشمند است که می‌تواند به طور گسترده برای شناسایی علل قابل‌درمان هوشیاری ناقص در محیط بیمارستان مستقر شود .
یک مطالعه گذشته‌نگر از بیمارانی که در بیمارستان بستری شدند EEG ( EEG ) ثابت کرده‌است که EEG یک ابزار ارزشمند است که می‌تواند به طور گسترده برای شناسایی علل قابل‌درمان هوشیاری ناقص در محیط بیمارستان مستقر شود .
این مطالعه در شماره آوریل of کلینیک مایو منتشر شده‌است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: