روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

The Taenia solium می‌توانند به دو روش افراد را آلوده کنند . عفونت روده‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که فرد گوشت خام یا نپخته را می‌خورد که the کیست را در آن دارد . یک فرد با خوردن غذا و یا آشامیدن آب آلوده به تخم‌مرغ دچار مشکل می‌شود . غذا می‌تواند با مدفوع کسی که عفونت دارد آلوده شود . معمولا ً این امر از بهداشت ضعیف درون یک خانه یا محیط دیگر رخ می‌دهد .
عفونت از این tapeworm قابل پیش‌گیری است . بهداشت فردی خوب برای جلوگیری از انتقال عفونت از فرد به فرد حیاتی است . این شامل شستن دست‌ها به طور کامل بعد از استفاده از حمام است .
این رهنمود به وسیله انجمن صرع آمریکا تایید شد .
تاخیر در رشد در کودکان بعد از توقیف طولانی‌مدت
مبدا :
ویلی
خلاصه :
محققان مشخص کرده‌اند که تاخیرات رشد در کودکان در عرض شش هفته پس از تشنج وضعیت متشنج ( CSE ) - که بیش از سی دقیقه طول می‌کشد ، وجود دارد . این مطالعه نشان می‌دهد که impairments neurodevelopmental یک سال پس از CSE ارایه خواهد شد .
محققان انگلستان مشخص کردند که تاخیرات رشد در کودکان در عرض شش هفته پس از وضعیت متشنج ( CSE ) - - که بیش از سی دقیقه طول می‌کشد ، در کودکان وجود دارد . این مطالعه که امروز در Epilepsia منتشر شد ، سندی است که توسط Wiley از طرف انجمن بین‌المللی مقابله با صرع منتشر شده‌است .
CSE یکی از شایع‌ترین وضعیت اورژانسی عصبی در کودکان است . این حملات طولانی‌مدت می‌تواند بدون تب و یا بدون تب رخ دهد ( تب ) . مطالعات نشان می‌دهد که CSE بیشتر در طول سه سال اول زندگی رخ می‌دهد - - زمانی که رشد و رشد حیاتی در کودکان ایجاد می‌شود. تحقیقات قبلی که در حال تحقیق بر روی CSE بود عمدتا ً بر تشنج ساده و تب آلودی متمرکز بود و سال‌ها بعد از وقوع حادثه انجام شد .
نویسنده اصلی دکتر مارینا Martinos با واحد رشد شناختی رشد در موسسه سلامت کودکان در لندن گفت : " مطالعه ما اولین مورد برای بررسی عملکرد شناختی ، زبان و عملکرد موتور در طی شش هفته آینده برای تعیین مسیر رشد آن‌ها است .
برای مطالعه حاضر ، محققان ۵۴ کودک را بین یک و چهل و دو ماه از سن خود که حداقل یک رویداد CSE داشتند ، استخدام کردند . قسمت‌های CSE به عنوان مصادره طولانی‌مدت تب ( PFS ) یا nonfebrile CSE طبقه‌بندی شدند . تمام شرکت کنندگان کودکان تحت ارزیابی‌های روان‌پزشکی عصبی و تصویربرداری تصویربرداری در عرض شش هفته از رویداد CSE و در یک سال قرار گرفتند . مهارت‌های رشد در کودکانی که دچار صرع شده بودند و در مقایسه با کودکان بدون حمله به رشد طبیعی اندازه‌گیری شده بودند ، اندازه‌گیری شدند .
نیمی از شرکت کنندگان کودکان مبتلا به PFS و نیمه دیگر nonfebrile CSE بودند که ارزیابی‌های انجام‌شده در حدود ۳۸ روز پس از CSE انجام شد . یافته‌ها نشان می‌دهند که CSE در طول شش هفته از وقوع رویداد مرتبط با اختلالات رشدی است و نقص در مدت یک سال پی‌گیری شد . کودکانی که مبتلا به nonfebrile PFS بودند، نسبت به کسانی که مبتلا به اچ آی وی بودند ، رشد بیشتری داشتند ، و کودکان در گروه "PFS " مهارت‌های رشدی poorer نسبت به افراد گروه کنترل داشتند . نویسندگان دریافتند که ویژگی‌های تسخیر ( به عنوان مثال مدت‌زمان ) یک پیش‌بینی‌کننده قابل‌توجه برای عملکرد رشد نبودند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: