روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

این موضوع توسط تیمی به رهبری الیزابت Stogmann در هم‌کاری با دانشگاه عین شمس قاهره و مرکز Helmholtz مونیخ با اشاره به یک خانواده خاص مصری مورد بررسی قرار گرفت که در طی آن پنج کودک بیمار از ازدواج یک پسر عموی سالم به پسر عموی او ، پسر عموی healthy ، حاصل شدند . کودکانی که مبتلا به سندروم epilepsy هستند ، مبتلا به سندروم حاد صرع ، هستند که در آن‌ها انواع مختلفی از حملات صرعی رخ می‌دهد . طبق گفته Stogmann ، این صورت فلکی " مزیت " دارد ، که هر دو الل ژن را دارند ، که چگونه یکی از گونه‌های مختلف ژن را تعیین می‌کند، این عیب را نشان می‌دهد : " در نتیجه نقص نشانه‌های نشانه و قابل‌شناسایی است .
" ۲۰۰۰۰ تا ۲۵، ۰۰۰ ژن ، از جمله همه " کد کننده پروتیین " ، برای این ژن‌ها تعیین شد . هنگامی که این کار انجام شد ، در ژن CNTN۲ جهش یافت شد . CNTN۲ یک تابع مهم در تکیه‌گاه کانال‌های پتاسیم به سیناپس‌ها را بر عهده دارد . جهش ، دیگر تولید این پروتئین را ممکن نمی‌کند و در نتیجه ، کانال‌های پتاسیم دیگر به سیناپس‌ها متصل نمی‌شوند . محققان مظنون هستند که صرع در این خانواده توسط تابع تغییر کانال‌های پتاسیم ایجاد می‌شود .
این کشف که در حال حاضر در ژورنال ارشد مغز منتشر شده‌است ، انگیزه‌ای برای تحقیقات بیشتر برای تحقیق بیشتر در مورد این ژن خاص در دیگر بیماران صرعی ارائه می‌دهد . تقریبا ً یک درصد از جمعیت از صرع فعال رنج می‌برند که در آن حمله‌های عصبی به صورت منظم رخ می‌دهد . خطر ابتلا به بیماری مبتلا به صرع در زندگی شما در حدود ۴ تا ۵ درصد است . عوامل ژنتیکی نقش عمده‌ای در وقوع of ایفا می‌کنند .
راهنمای جدید ، درمان‌های دارویی را توصیه می‌کند که در ایالات‌متحده در حال افزایش است .
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا ( aan )
خلاصه :
آکادمی عصب‌شناسی آمریکا یک راهنمای مبتنی بر شواهد برای درمان neurocysticercosis ، عفونت tapeworm که در کشورهای در حال توسعه رایج است و هم اکنون در حال افزایش در کشورهای توسعه‌یافته از جمله ایالات‌متحده است ، منتشر کرده‌است .
آکادمی عصب‌شناسی آمریکا یک راهنمای مبتنی بر شواهد برای درمان neurocysticercosis ، عفونت tapeworm که در کشورهای در حال توسعه رایج است و هم اکنون در حال افزایش در کشورهای توسعه‌یافته از جمله ایالات‌متحده است ، منتشر کرده‌است . این رهنمود در ۹ آوریل ۲۰۱۳ منتشر شد ، منتشر شده در نشریه عصب‌شناسی آکادمی پزشکی مغز و اعصاب آمریکا .
کارن L ، نویسنده این رهنمود ، می‌گوید : " برای متخصصان اعصاب و دیگر ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای تشخیص این عفونت حیاتی است . " Roos ، MD ، دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا در ایندیاناپولیس و یکی از اعضای آکادمی عصب‌شناسی دانشگاه ایندیانا گفت: " این بیماری که قبلا ً نادر بود ، به طور فزاینده‌ای رایج است و عفونت و صرع ناشی از این عفونت قابل پیش‌گیری هستند ."
Neurocysticercosis عفونت مغز یا نخاع است که توسط the Taenia solium ایجاد شده‌است . The نیز می‌تواند منجر به عفونت روده و عفونت روده‌ها شود . اگر عفونت به مغز یا نخاع سرایت کند می‌تواند منجر به صرع ، ورم مغز و علائم دیگر شود . به گفته سازمان بهداشت جهانی ، حدود دو میلیون نفر در سراسر جهان صرع را از این tapeworm دارند که طبق گفته سازمان بهداشت جهانی شایع‌ترین نوع صرع قابل پیش‌گیری در جهان در حال توسعه است .
این رهنمود ، که با مرور همه مدارک موجود گسترش یافت ، مشخص کرد که ترکیبی از مواد مخدر و یک corticosteroid می‌تواند به طور موثر با neurocysticercosis رفتار کند . albendazole برای کشتن انگل به کار می‌رود . یا dexamethasone یا prednisolone برای درمان التهاب مورد استفاده قرار می‌گیرد که به عنوان انگل در حال مرگ است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: