روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

پروفسور کوک که تحقیقات او امروز در مجله پزشکی Lancet عصب‌شناسی منتشر شد ، گفت : " دانستن این که چه زمانی یک حمله ممکن است رخ دهد می‌تواند به طور چشمگیری کیفیت زندگی و استقلال افراد مبتلا به صرع را بهبود بخشد " .
پروفسور کوک و تیم او ، با پروفسور تری اوبراین و سام Berkovic ، با محققانی در شرکت مستقر در سیاتل ، NeuroVista ، کار کردند که دستگاهی را توسعه داد که می‌توانست بین جمجمه و سطح مغز کار گذاشته شود تا سیگنال‌های الکتریکی طولانی‌مدت در مغز را کنترل کند ( داده‌های EEG ) .
آن‌ها با هم برای ایجاد یک دستگاه دوم کار کردند که در زیر سینه کار گذاشته شده بود ، که الکترودهایی مخصوص به بیماران بالا ( قرمز ) ، متوسط ( سفید ) ، یا کم ( آبی ) را فراهم می‌آورد ، احتمال اینکه یک حمله در ساعات پیش رو داشته باشد .
مطالعه دو ساله شامل ۱۵ نفر از افراد مبتلا به صرع بود که بین ۲۰ تا ۶۲ سال سن داشتند، که بین دو و ۱۲ سال ضبط در هر ماه تجربه داشتند و seizures آن‌ها با درمان‌های موجود کنترل نشده بود .
برای اولین ماه از آزمایش ، سیستم کاملا ً برای ثبت داده‌های EEG ثبت شد ، که به پروفسور کوک و تیم او اجازه ساخت یک الگوریتم ‌های منفرد برای پیش‌بینی حمله برای هر بیمار را داد .
این سیستم به درستی seizures را با هشدار بالا ، ۶۵ درصد از زمان ، پیش‌بینی کرده و در ۱۱ مورد از ۱۵ بیمار در سطح بهتری از ۵۰ درصد کار کرده‌است . هشت نفر از ۱۱ بیمار به طور دقیق بین ۵۶ تا ۱۰۰ درصد زمان را پیش‌بینی کرده بودند .
صرع ، دومین بیماری عصبی بعد از سکته مغزی است که بیش از ۶۰ میلیون انسان در سراسر جهان تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد. تا ۴۰ درصد از مردم قادر به کنترل seizures خود با درمان‌های موجود نیستند .
یکی از دو درصد مردم مبتلا به صرع مزمن بوده و حدود ۱۰ درصد از مردم دچار صرع شده و در برخی از نقاط زندگی خود دچار صرع خواهند شد ، بنابراین بسیار رایج است . این بیماری اغلب بر جوانان تاثیر می‌گذارد و اغلب در طول عمر طول عمر آن‌ها تاثیر می‌گذارد ."
" مشکل این است که افراد مبتلا به صرع ، بیشتر از همه ، در غیر این صورت بسیار خوب هستند . بنابراین فعالیت‌های آن‌ها به طور کامل با این شرایط محدود می‌شود که ممکن است تنها چند دقیقه از هر سال زندگی آن‌ها را تحت‌تاثیر قرار دهد و در عین حال عواقب فاجعه‌بار مانند افتادن ، سوختگی و غرق شدن داشته باشد ."
پروفسور کوک امیدوار است که یافته‌های این مطالعه را در آزمایش‌های بالینی بزرگ‌تر تکرار کند و خوشبین است که این فن‌آوری منجر به استراتژی‌های مدیریت بهبود یافته برای صرع در آینده خواهد شد .
بیمارستان سلطنتی ملبورن و شهر آستین ، استرالیا
توقیف intractable با درمان تجربی برای سندروم pretzel نادر کودکان متوقف شد .
مبدا :
دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
یک مطالعه جدید حاکی از آن است که پنج کودک با موفقیت با دارویی که فرآیند بیماری را اصلاح می‌کند، به حداقل رساندن ضبط و بهبود زبان دریافت‌کننده ، با موفقیت درمان شده‌اند .
یک مطالعه جدید حاکی از آن است که پنج کودک با موفقیت با دارویی که فرآیند بیماری را اصلاح می‌کند، به حداقل رساندن ضبط و بهبود زبان دریافت‌کننده ، با موفقیت درمان شده‌اند .
این مطالعه توسط محققانی از جمله متخصصانی از دانشکده پزشکی Perelman در دانشگاه پنسیلوانیا در ژورنال پزشکی Translational به نمایش درآمد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: