روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در طول حملات صرع ، انقباض عضلانی شدید و اغلب اوقات ، از دست دادن آگاهی می‌تواند باعث از دست دادن کنترل ، سقوط و گاهی آسیب جدی به افراد شود . نقص شفاف پشت این اثرات ، استفاده غیر عادی از بسیاری از سلول‌های عصبی برانگیزاننده در مغز همزمان است .
در مطالعه UCSF ، سلول‌های مهاری در حال پیوند ، این دستگاه همگام ، عصب - سیگنال را خاموش کردند و مصادره در نیمی از موش‌های تیمار شده را از بین بردند و تعداد حملات خود به خودی را به طور چشمگیری کاهش دادند . رابرت هانت ، مدرک دکترا ، مدرک دکترا در آزمایشگاه Baraban بسیاری از آزمایش‌ها کلیدی را هدایت کرد .
محققان UCSF در ۲ مه گزارش دادند که در یک گام دلگرم‌کننده دیگر ، آن‌ها راهی پیدا کردند تا به طور قابل‌اطمینان تولید سلول‌های MGE مانند در آزمایشگاه را تولید کنند ، و به این ترتیب هنگامی که به موش‌های سالم پیوند زده شدند ، سلول‌ها به طور مشابه سلول‌های عصبی بازدارنده فعال را دفع کردند . این تحقیق را می‌توان به صورت آنلاین در سلول سلول‌های بنیادی انتشار یافت .
در بسیاری از اشکال صرع ، از دست دادن یا نقص عملکرد سلول‌های عصبی بازدارنده در هیپوکامپ ، نقش مهمی ایفا می‌کند . سلول‌های MGE ، سلول‌های بنیادی هستند که در ابتدا در جنین شکل می‌گیرند و قادر به تولید سلول‌های عصبی بازدارنده بالغ به نام interneurons هستند . در مطالعه UCSF به رهبری Baraban ، سلول‌های MGE transplanted از جنین موش مهاجرت کردند و interneurons تولید کردند که در اثر جایگزین سلول‌هایی که در صرع شکست خوردند. محققان دریافتند که سلول‌های جدید در مدارهای عصبی موجود در موش‌ها ادغام می‌شوند .
Baraban گفت : " این سلول‌ها به طور گسترده مهاجرت می‌کنند و به مغز بزرگسالان به عنوان نورون‌های inhibitory جدید تبدیل می‌شوند .
مدل موشی بیماری که تیم آزمایشگاهی Baraban's با آن کار می‌کرد ، شبیه یک نوع صرع لوب گیجگاهی و نوعی بیماری صرع لوب گیجگاهی است که گمان می‌رود در آن صرع در هیپوکامپ به وجود آید . در مقابل پیوند به هیپوکامپ ، پیوند به بادامه ، یک ناحیه مغزی که در حافظه و احساس درگیر بود ، در توقف فعالیت حمله در این مدل موس شکست خورد .
صرع لوب گیجگاهی می‌تواند در نوجوانی رشد کند ، در برخی موارد پس از یک اپیزود ضبط که در دوران کودکی در اثر تب بالا برانگیخته شد . یک وضعیت مشابه در موش‌ها می‌تواند با یک قرار گرفتن شیمیایی ایجاد شود ، و علاوه بر مصادره ، این مدل موس ویژگی‌های pathological دیگری را با شرایط انسانی ، مانند از دست دادن سلول‌های در هیپوکامپ ، تغییرات رفتاری و حل مساله معیوب ، به اشتراک می‌گذارد .
در مطالعه علوم عصبی طبیعت ، علاوه بر داشتن حمله‌های کم‌تر ، موش‌های تیمار شده کم‌تر به طور غیر عادی پریشان ، بی‌قرار شدند ، و در تست‌های آب - پیچ‌وخم بهتر عمل کردند .
نویسندگان مطالعه دیگر شامل آرتورو Alvarez - Buylla ، PhD ، پروفسور UCSF جراحی نورولوژیکی ، دکتر Rubenstein ،، استادیار روان‌پزشکی ، و کلی Girskis ، دستیار پژوهش کارکنان هستند . این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت و موسسه پزشکی احیا کننده کالیفرنیا تامین شده‌است .
مطالعه اول جهانی پیش‌بینی حمله صرع در انسان‌ها را پیش‌بینی کرد .
مبدا :
دانشگاه ملبورن
خلاصه :
یک دستگاه کوچک که در مغز کار گذاشته شده ، صرع را به درستی پیش‌بینی کرده و به طور دقیق صرع را در انسان‌ها در یک مطالعه در سطح جهانی پیش‌بینی کرده‌است .
یک دستگاه کوچک که در مغز کار گذاشته شده به طور دقیق صرع را در انسان‌ها در اولین مطالعه به رهبری پروفسور مارک کوک ، رئیس پزشکی در دانشگاه ملبورن و رئیس عصب‌شناسی بیمارستان سنت Vincent's پیش‌بینی کرده‌است .
پروفسور کوک که تحقیقات او امروز در مجله پزشکی Lancet عصب‌شناسی منتشر شد ، گفت : " دانستن این که چه زمانی یک حمله ممکن است رخ دهد می‌تواند به طور چشمگیری کیفیت زندگی و استقلال افراد مبتلا به صرع را بهبود بخشد " .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: