روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

یافته‌های finding می‌تواند به treatment doctor's treatment of epilepsy inform inform epilepsy epilepsy of of of of of of epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy epilepsy در epileptics ، نورون‌های مغز اغلب تحریک بسیار کمی از نورون‌های دیگر دریافت می‌کنند . این نورون‌ها تحت تحریک تحریک آمیزی ممکن است حساسیت داشته باشند و بسیار حساس شوند . سپس ، وقتی که هر کدام از ایمپالس‌ها از نورون‌های دیگر به آن‌ها دست می‌یابند ، این نورون‌ها بیش از حد حساس ممکن است واکنش نشان دهند و باعث یک حمله شوند .
شولتز با Satish nair ، استاد مهندسی برق و رایانه در کالج مهندسی MU's کار می‌کرد . این هم‌کاری به تیم آن‌ها اجازه داد تا رفتار پیل عصبی در شبیه‌سازی کامپیوتری را علاوه بر آزمایش‌های فیزیکی او با استفاده از سیستم‌های عصبی خرچنگ مدل کنند .
مطالعه ، " نورون‌ها با همان شبکه به طور مستقل به خروجی حفاظت‌شده با balancing differentially متغیر رسانایی دست می‌یابند " در مجله علم اعصاب منتشر شده‌است . جوزف آل . Ransdell ، دانشجوی دکترای MU ، محقق اصلی این مطالعه بود .
این تحقیق نمونه‌ای از تحقیقات مشارکتی است که نشانه مزیت Mizzou است . مزیت رقابتی ، برنامه‌ای است که بر روی چهار حوزه از قدرت MU تمرکز دارد : غذا برای آینده ، رسانه آینده ، یک بهداشت ، یک دارو ، و انرژی پایدار . هدف از مزیت Mizzou ، تقویت شبکه‌های کنونی هیات‌علمی ، ایجاد شبکه‌های جدید و سوق دادن تحقیقات ، آموزش و فعالیت‌های دیگر در سطح بعدی است .
درمان جدید درمان برای حملات ناشی از تب کودکان
مبدا :
دانشگاه Northwestern
خلاصه :
حمله به دوران کودکی که به آن تب زده می‌شود می‌تواند برای والدین وحشتناک باشد و خطر بلند مدت برای رشد مغز را به همراه داشته باشد. دانشمندان می‌گویند که چه مکانیسمی این حملات را تحریک می‌کند . اکنون آن‌ها یک عامل کلیدی جدید را شناسایی کرده‌اند که منجر به یک هدف درمانی جدید می‌شود . آن‌ها همچنین nimodipine ، یک مسدود کننده channel از نوع L که معمولا ً در دسترس است را پیدا کردند ، میزان شیوع و مدت‌زمان تصرف تب در حیوانات را به طور چشمگیری کاهش دادند .
تشنج ناشی از تب دوران کودکی که به تشنج تب مشهور است ، می‌تواند برای والدین به عنوان شاهد وحشتناک باشد . تشنج کامل بدن که بیشتر کودکان را شش ماه تا پنج‌سالگی تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، می‌تواند از چند ثانیه تا بیش از ۴۰ دقیقه طول بکشد . در حال حاضر ، کودکان با داروهای anticonvulsant روزانه برای جلوگیری از این حملات درمان نمی‌شوند ، حتی زمانی که بارها تکرار می‌شوند ، زیرا اثرات جانبی سمی از درمان‌های موجود بیشتر از مزایای بالقوه آن است .
در حالی که دانشمندان می‌دانند این حملات معمولا ً زمانی رخ می‌دهند که تب بالاتر از ۱۰۰.۴ درجه فارنهایت ( ۳۸ درجه سانتیگراد ) باشد ، مکانیسم دقیق کار مشخص نیست .
اکنون ، در یک مطالعه جدید که در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ منتشر شد ، مجله علم اعصاب ، یک تیم از پژوهشگران بخش پزشکی ، عامل کلیدی جدیدی را در ایجاد seizures تب شناسایی کرده‌است که منجر به یک هدف درمانی جدید برای انسان‌ها می‌شود . این تیم بعدا ً مشخص کرد که nimodipine ، یک مسدود کننده channel از نوع L که معمولا ً در دسترس است ، میزان شیوع و مدت‌زمان تصرف تب را در حیوانات کاهش داده‌است .
دکتر مارکو مارتینا ، استاد هم‌کار در فیزیولوژی دانشگاه Northwestern Feinberg می‌گوید : " تا کنون ، بسیاری از دانشمندان معتقد بودند که L - نوع کلسیم ، منافذ غشا که به کلسیم نفوذ می‌کند ، در آغاز فعالیت الکتریکی مغز فعال نبوده است ." ما نشان می‌دهیم که فعال‌سازی این کانال‌ها ، که حساسیت دما هستند ، عملا ً فعالیت الکتریکی را تحریک می‌کنند، و نه تنها از آن پیروی می‌کنند. به این ترتیب ، این کانال‌ها ممکن است نقش کلیدی در تسخیر در ارتباط با دمای بالا بدن داشته باشند . در نتیجه ، ما می‌توانیم درمان‌های بهتری برای کودکان نوپا توسعه دهیم و ریسک پیامدهای منفی را کاهش دهیم ."
مصادره املاک حدود پنج درصد از کودکان در آمریکا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و اغلب بی‌خطر است ، اما ریسک عواقب بلندمدتی بر رشد مغز را به همراه دارد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: