روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

او می‌گوید : " داشتن یک تیم U - M که شامل متخصصانی در زمینه زیست‌شناسی سلول بنیادی چند جهته ، فیزیولوژی کانال سدیم و متخصص ژنتیک صرع است ، به پیشرفت تحقیق کمک می‌کند .
بیماران به عنوان بخشی از تیم تحقیق
تحقیقات U - M بدون حضور بیماران مبتلا به سندرم Dravet و دیگر اشکال ژنتیکی صرع ، و پدر و مادرشان امکان پذیر است .
بیش از ۱۰۰ نفر از آن‌ها به ثبت بیمار تحت فشار کانال یونی بین‌المللی پیوسته‌اند ، که در بیمارستان U - M و میامی Children's قرار دارد و با بنیاد سندرم Dravet و اتحاد صرع یخ ( ICE ) تامین مالی می‌شود . محققان امیدوارند که بتوانند آزمایش‌های بالینی داروهای بالقوه را با مشارکت این بیماران و دیگران انجام دهند .
در همین حال ، بیمارانی با سایر بیماری‌های عصبی مبتنی بر ژنتیک می‌توانند به دانشمندان U - M کمک کنند تا در مورد شرایط خود ، با انجام بخشی در تلاش‌های دیگر برای ایجاد نورون‌های القا شده از سلول‌های پوستی ، اطلاعات بیشتری را کشف کنند. والدین و تیم او برای ایجاد خطوط سلول‌های بنیادی از سلول‌های پوستی از طریق بیمارانی که مبتلا به بیماری‌های دیگر از جمله انواع بیماری‌های ataxia و lysosmal هستند ، کار کرده‌اند .
بیماری روانی مرتبط با مرگ زودرس افراد مبتلا به صرع
مبدا :
اعتماد به اعتماد
خلاصه :
طبق یک مطالعه ۴۱ ساله ، احتمال مرگ افراد مبتلا به صرع در اوایل دهه پنجاه و در مقایسه با جمعیت عمومی ، ۱۰ برابر بیشتر است .
طبق یک مطالعه ۴۱ ساله در سوئد که امروز در the منتشر شد و بودجه آن از سوی بنیاد Wellcome تامین شد ، افراد مبتلا به صرع در اوایل دهه ۵۰ ، در مقایسه با جمعیت عمومی ، به احتمال بیشتری کشته می‌شوند .
یافته‌ها حاکی از یک همبستگی قابل‌توجه بین مرگ زودرس و بیماری روانی در این بیماران و بیماران مبتلا به صرع چهار برابر بیشتر در طول عمر خود در مقایسه با جمعیت عمومی بود .
این ارقام به طور قابل‌توجهی بیشتر از آنچه که قبلا ً تصور می‌شد و مفاهیم مهمی برای مدیریت صرع بود .
محققان دانشگاه آکسفورد و Karolinska Institutet افراد مبتلا به صرع در سوئد بین سال‌های ۱۹۵۴ تا ۲۰۰۹ را مورد مطالعه قرار دادند و بعد از ۴۱ سال ، بین سال‌های ۱۹۶۹ تا ۲۰۰۹ ، به تحصیل پرداختند . آن‌ها مرگ و میر و علت مرگ و میر ناشی از این بیماران را با سن ۶۶۰، ۸۶۹ و افراد مبتلا به جنسیت از جمعیت عمومی مقایسه کردند . این مطالعه همچنین به خواهر و برادرهای unaffected که مبتلا به صرع هستند نگاه کرد تا تاثیر عوامل پس‌زمینه مانند عوامل خطر ژنتیکی و تربیت را مشخص کند .
در طول مدت مطالعه ، تقریبا ً ۹ درصد ( ۶، ۱۵۵ ) از افراد مبتلا به صرع در مقایسه با یک درصد ( ۴، ۸۹۲ ) مردم از جمعیت عمومی کشته شدند .
مهم‌ترین علت مرگ افراد مبتلا به صرع که به وضوح به فرآیند بیماری اساسی مربوط نبود ، مرگ ناشی از عوامل خارجی ، مانند تصادف و یا خودکشی ، و تقریبا ً ۱۶ درصد مرگ بود . سه چهارم این افراد در میان بیمارانی بودند که تشخیص روانی داشتند .
اگرچه خودکشی و مرگ ناشی از حوادث نسبتا ً نادر بود ، احتمال خودکشی یک فرد مبتلا به صرع در طول این مطالعه چهار برابر بیشتر از جمعیت عمومی بود و همبستگی قوی با بیماری‌های روانی و سو مصرف مواد وجود داشت .
دکتر محمد فاضل فاضل ، هم‌کار ارشد تحقیقات بالینی در دانشگاه آکسفورد و نویسنده اصلی این مطالعه ، گفت : " این بزرگ‌ترین گزارش برای نگاه به انجمن‌های روانی در صرع و نقش آن‌ها در مرگ و میر زود هنگام است. یافته‌های ما حاکی از آن است که سه چهارم مرگ و میر ناشی از تصادفات در صرع نیز تشخیص بیماری روانی را به شدت شناسایی کرده و این امر را به عنوان یک جمعیت ریسک بالا شناسایی می‌کند تا استراتژی‌های پیش‌گیری و درمان فشرده ‌تری را مورد توجه قرار دهد.

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: