روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

برای اجتناب از تداخل با مکانیسم‌های تحریک به صرع ، ما صبر کردیم تا همه حیوانات مرحله اولیه صرع را توسعه دهند . در این مدل ، بیماری عمر طولانی است : حملات به صورت مکرر و با زمان بدتر می‌شوند . دکتر Boison ادامه داد : " بنا بر این ، ما خود را به مبارزه در مرحله‌ای که صرع پیش از این تاسیس شده‌بود ، به چالش کشیدیم ."
یافته‌ها نشان می‌دهند که استفاده از implants برای استفاده در موش‌های آزمایشگاهی ایمن است و پیشنهاد می‌کند که ممکن است یک روز در کلینیک مورد استفاده قرار گیرد ." آزاد شدن adenosine به مدت ۱۰ روز رخ می‌دهد و سپس ابریشم به طور کامل حل می‌شود . دکتر Boison می‌گوید : " این یک مجموعه ایده‌آل برای درمان پیشگیرانه زودگذر است . " کاربردهای بالینی می‌تواند پیش‌گیری از صرع در پی ضربه سر و یا جلوگیری از تشنج باشد که اغلب در حدود ۵۰ درصد از بیماران از جراحی صرع معمولی پیروی می‌کنند . در این مورد ، ابریشم تولید کننده adenosine ممکن است در حفره resection به منظور جلوگیری از مصادره آینده قرار داده شود ."
با این حال ، قبل از این که ایمپلانت های ابریشمی برای نزدیک شدن خود آماده شوند ، مطالعات آتی باید استفاده بهینه از آن‌ها و امنیت در انسان‌ها را تعیین کنند . به گفته دکتر Boison ، " ما باید به کارآیی بخش‌های مختلف of ، مدت‌زمان آزادسازی adenosine و نقاط مختلف مداخله نگاه کنیم ."
مطالعات آینده نیز باید نشان دهند که تا چه مدت تاثیرات ایمپلنت ‌های ابریشم adenosine تا چه حد طول خواهد کشید .
" این کار مهم است زیرا ۲۵ تا ۳۰ درصد افراد مبتلا به صرع بر درمان‌های موثر مبتلا نمی‌شوند . دکتر Whittemore می‌گوید : " این تحقیق می‌تواند به ما کمک کند تا از حمله صرع در افرادی که در معرض خطر اختلال هستند ، مانند افرادی که آسیب‌های سر را تجربه کرده‌اند ، جلوگیری کنیم . "
این مطالعه توسط کمک‌های مالی از NINDS ( NS۰۶۱۸۴۴ ، NS۰۷۰۳۵۹ ) ، NIBIB ( EB۰۰۲۵۲۰ ) ، و وزارت دفاع ایالات‌متحده ( W۸۱XWH - ۱۲ - ۱ - ۰۲۸۳ ) حمایت شد .
برای اطلاعات بیشتر در مورد صرع ، لطفا ً از سایت: دیدن کنید: http: / /www.ninds.nih.gov / disorders / epilepsy / epilepsy.htm
صرع در یک بشقاب : تحقیقات سلول بنیادی نشان می‌دهد که نشانه‌هایی در مورد منشا disease's وجود دارد و ممکن است به جستجوی داروهای بهتر کمک کند .
مبدا :
سامانه بهداشت دانشگاه میشیگان
خلاصه :
یک رویکرد مبتنی بر سلول بنیادی برای مطالعه صرع ، کشف عجیبی را در مورد علت بیماری یکی از بیماری‌ها به دست آورده‌است و ممکن است در جستجوی داروهای بهتر برای درمان انواع اختلالات تشنج کمک کند .
یک رویکرد مبتنی بر سلول بنیادی برای مطالعه صرع ، کشف عجیبی را در مورد علت بیماری یکی از بیماری‌ها به دست آورده‌است و ممکن است در جستجوی داروهای بهتر برای درمان انواع اختلالات تشنج کمک کند .
این یافته‌ها که توسط گروهی از دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان گزارش‌شده و از تکنیکی استفاده می‌کنند که می‌توان آن را " صرع در ظرف " نامید .
با تبدیل سلول‌های سرطانی به سلول‌های بنیادی به سلول‌های بنیادی و سپس تبدیل کردن سلول‌های بنیادی به نورون‌ها ، یا سلول‌های عصبی مغز ، این تیم یک زمین آزمایش کوچک برای صرع تشکیل داد . آن‌ها حتی می‌توانستند علائمی را که سلول‌ها به یکدیگر می‌فرستادند ، از طریق portals کوچک به نام کانال‌های سدیم ، اندازه‌گیری کنند .
در نورون‌ها ، از سلول‌های کودکانی که مبتلا به صرع شدید ، نادر و نادر به نام سندرم Dravet هستند ، مشتق شده‌اند ، محققان میزان بالایی از فعالیت فعلی سدیم را گزارش می‌دهند . آن‌ها انفجارهای خود به خود و " hyperexcitability " را می‌دیدند که می‌توانست به طور بالقوه حملات را خنثی کند . نورون‌ها از سلول‌های پوست افراد بدون صرع ، هیچ یک از این فعالیت غیر عادی را نشان ندادند .
آن‌ها نتایج خود را به صورت آنلاین در کتاب Annals مغز و مغز گزارش می‌دهند و در حال پیشرفت برای ایجاد خطوط سلول‌های بنیادی چند جهته از سلول‌های بیمار با دیگر اشکال ژنتیکی صرع هستند . این اثر توسط موسسه ملی بهداشت ، جامعه صرع آمریکا ، بنیاد صرع و U - M تامین می‌شود .

منبع سات علم روز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: