روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

قرص‌های کنترل تولد ممکن است خطر مصادره را افزایش دهند
مبدا :
دانشگاه تگزاس در ایالت تگزاس
خلاصه :
آیا انواع خاصی از روش‌های hormonal هورمونی باعث افزایش صرع در زنان با صرع می‌شود ؟ مطالعه اخیر نشان می‌دهد که ethinyl estradiol ، جز اصلی of شفاهی ، می‌تواند برای مغز بیمار زیان‌آور باشد .
آیا انواع خاصی از روش‌های hormonal هورمونی باعث افزایش صرع در زنان با صرع می‌شود ؟ یک مطالعه در مرکز علوم بهداشت و درمان تگزاس نشان می‌دهد که ethinyl estradiol ، جز اصلی of شفاهی ، می‌تواند برای مغز بیمار زیان‌آور باشد . این یافته‌ها به تازگی در مجله تحقیقات صرع منتشر شدند .
د . د . وی گفت : " ما از مطالعه قبلی که زنان را با صرع بررسی کردیم ، الهام‌گرفته بودیم و متوجه شدیم که آن‌هایی که از روش‌های هورمونی " خود " استفاده می‌کنند ۴.۵ بار در مقایسه با آن‌هایی که از روش‌های oral استفاده نمی‌کنند . سامبا ، دکترا ، R . دکتر ،، استاد علوم اعصاب و درمان تجربی در دانشگاه علوم درمانی دانشگاه علوم درمانی دانشگاه تگزاس ، محقق اصلی این تحقیق است.
این مطالعه نشان داد که زمانی که مدل‌های حیوانی بیمار ethinyl estradiol را دریافت کردند ، آن‌ها نه تنها حمله‌های مکرر را انجام دادند ، اما این حملات احتمالا ً کنترل‌نشده بوده‌است . ما به مدت زمانی مشکوک بودیم که کنترل هورمونی باعث افزایش فعالیت مغزی در زنان با صرع شود ، اما اکنون می‌دانیم که چه بخشی از پیش‌گیری از بارداری مشکل‌دار است ."
او می‌گوید : " زنانی که دوران بارداری و بارداری را تحت کنترل دارند ، در هفته پیش از دوره خود به علت تغییر در این هورمون‌ها ، اغلب کشفیات بیشتری را در هفته تجربه می‌کنند .
در حالی که صرع بر مردان بیش از زنان تاثیر می‌گذارد ، زنان مبتلا به صرع معمولا ً حملات بیشتر نسبت به مردان را تجربه می‌کنند و تصرف women's به احتمال زیاد کنترل‌نشده است . توقیف Uncontrolled بیش از ۳۰ تا ۴۰ ثانیه طول کشید و به احتمال زیاد به مغز آسیب خواهد رساند .
ردی می‌گوید که برخی قسمت‌های مغز نسبت به بقیه در برابر آسیب آسیب‌پذیر هستند ، به عنوان مثال ، هیپوکامپ ، که نقشی در تنظیم حافظه و جهت گیری فضایی دارد . اگر آن آسیب ببیند ، فرد می‌تواند اختلالاتی در عملکرد عادی آن‌ها ایجاد کند ."
در نتیجه این مطالعه ، ردی پیشنهاد می‌کند که زنان در سنین باروری با neurologist یا متخصص غدد در مورد استفاده از اشکال غیر هورمونی کنترل تولد مثل یک آی یو دی و یا روش‌های مانع مانند کاندوم ، صحبت کنند .
این تحقیق توسط یک کمک مالی از سوی موسسه ملی بهداشت تاسیس شد .
طراحی مجدد Team ( epilepsy ) باعث افزایش قدرت ، ویژگی ، کاهش اثرات جانبی می‌شود .
مبدا :
دانشکده حقوق سلامت دانشگاه پیتسبورگ
خلاصه :
طبق یک مطالعه ، یک نسخه موثرتر از داروی صرع تایید شده FDA با پتانسیل برای اثرات جانبی کم‌تر طراحی شده‌است . همچنین می‌تواند ثابت کند که یک درمان برای tinnitus و اختلالات دیگر ناشی از سیگنال عصبی متغیر است .
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ و علوم Arts نسخه‌ای موثرتر از داروی صرع تایید شده FDA را با توجه به مطالعه منتشر شده در ۲۲ مارس در Pharmacology مولکولی طراحی کرده‌اند . همچنین می‌تواند ثابت کند که یک درمان برای tinnitus و اختلالات دیگر ناشی از سیگنال عصبی فرار است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: