روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دکتر آن برگ ، محقق ارشد موسسه تحقیقات Children's Manne در Lurie Children's و استاد طب اطفال و عصب‌شناسی دانشکده طب سوزنی دانشگاه نورث of می‌گوید : " دفعات و شدت حملات ، پیش‌بینی‌های مهمی در مورد این که یک کودک در بزرگسالی چطور انجام می‌دهد ، باقی مانده‌است ، اما تا حدی با تعجب مشاهده کردیم که به هیچ وجه the influencers اجتماعی و آموزشی در بین افراد بزرگ‌سال مبتلا به صرع در دوران کودکی وجود ندارد ."
او می‌گوید : " پزشکانی که مواظب این بیماران هستند نباید فرض کنند که بچه‌ها درست انجام می‌دهند ، چون مصادره آن‌ها تحت کنترل است .
برگ می‌گوید که Pediatricians باید کودکان مبتلا به صرع را برای یادگیری و مشکلات روانی و روانی در نظر بگیرد . در شرایط روان‌پزشکی عصبی ، به طور کلی به عنوان ساقه از صرع در دوران کودکی تلقی نمی‌شود بلکه اغلب می‌تواند با یادگیری و مشکلات رفتاری که در صرع می‌بینید به هم فشرده شوند .
برای این مطالعه ، محققان به دنبال میانگین ۱۲ سال ، ۲۴۱ کودک و نوجوان مبتلا به صرع غیر پیچیده بین سال‌های ۱۹۹۳ و ۱۹۹۷ و در چندین روش عصب‌شناسی در Connecticut تشخیص داده شدند . این تیم همراه با دوره درمان و نتایج درمان ، تحصیلات ، کار ، وضعیت تاهل ، ترتیبات زندگی ، توانایی رانندگی و ثبت سوابق جنایی را هنگامی که به بزرگسالی انتقال یافتند ، پی‌گیری کرد . شرکت کنندگان به چند گروه براساس میزان seizures که پس از تشخیص اولیه صرع تجربه کرده بودند و چگونه به طور موثر seizures با دارو اداره می‌شدند ، تقسیم شدند . تمام شرکت کنندگان مبتلا به صرع بسیار پیچیده بودند و این بدان معنی بود که در آزمون‌های مغزی نرمال و امتحانات ، هیچ ناهنجاری در مورد تست‌های تصویری مغزی و هیچ گونه ناتوانی ذهنی نداشتند .
از ۲۴۱ نفر از شرکت کنندگان ، ۳۹ درصد کنترل seizure عالی داشتند و یک سال پس از تشخیص ، هیچ مدرکی نداشتند . بیست و سه درصد کنترل خوبی داشتند و بهبودی را بین یک و پنج سال پس از تشخیص به دست آوردند . بیست و نه درصد دارای دوره bumpier با seizures بودند که می‌آمدند و می‌رفتند ، اما به طور کلی به دارو واکنش نشان می‌دادند، در حالی که ۸ درصد حملات به دارو و دارو انجام شده‌بود .
چگونه یک مصادره child's کنترل می‌شد ، یک پیش‌بینی‌کننده مهم برای این بود که چگونه ممکن بود کودک یک مدرک دانشگاهی بگیرد و شغل پردرآمد را به عنوان یک فرد بالغ پیدا کند . با این حال ، کنترل تسخیر به تنهایی دستاورد اجتماعی یا دستیابی به تحصیلات را تضمین نکرد . مشکلات یادگیری ، بدون توجه به کنترل توقیف ، بر آموزش تاثیر می‌گذارند . از طرف دیگر ، داشتن مشکلات روانی یا روانی ، بر پیامدهای اجتماعی مانند زندگی مستقل از والدین ، ازدواج یا داشتن رابطه متعهد و یا داشتن مشکلاتی در رابطه با قانون تاثیر می‌گذارد .
در بین افرادی که کنترل بسیار بالایی دارند ، بیش از ۹۰ درصد هم به دنبال مدرک دانشگاهی بوده و یا پاره‌وقت کار تمام‌وقت یا تمام‌وقت دارند ، در حالی که ۶۰ درصد از افراد تحت کنترل ضعیف توقیف هستند . بیش از ۹۰ درصد از افرادی که کنترل مواد مخدر خوب یا عالی داشتند دارای مجوز driver's بودند ، در حالی که این میزان در میان افرادی که دارای کنترل ضعیف بودند ۶۰ درصد بود .
سابقه مشکلات یادگیری ، احتمال بیکاری را تا نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داد و احتمال فارغ‌التحصیل شدن به پایان نزدیک به ۶۰ درصد افزایش یافت . صرف‌نظر از کنترل ضبط ، شرکت کنندگان با سابقه اختلالات عاطفی ، رفتاری یا روانی ، مانند اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، اضطراب ، افسردگی و اختلال دوقطبی ، ۶۰ درصد کم‌تر احتمال داشت که کالج را تکمیل کنند و به احتمال کم‌تر به طور مستقل زندگی کنند . این مطالعه یافته‌است که کنترل صرع در احتمال داشتن دردسر با نیروی انتظامی تفاوتی ایجاد نکرده است . زیرمجموعه‌ای از شرکت کنندگان با اختلالات رفتاری اختلال ، مانند اختلال defiant مخالف ، تقریبا ً سه برابر بیشتر احتمال داشت که با نیروهای انتظامی مشکل داشته باشند، صرف‌نظر از این که چقدر مصادره آن‌ها کنترل شده‌بود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: