روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

با اینکه ارتباط vu's به بخش موقتی و حفظ حافظه هنوز نسبتا ً ناشناخته است ، اما در مورد شرایط صرع لوب گیجگاهی ( شرایطی که در آن فعالیت سلول عصبی در مغز مختل می‌شود ) دچار صرع می‌شود ) . یافته‌ها حاکی از آن است که با نقص الکتریکی در مغز ، برخورد با رویدادها ممکن است ایجاد شود .
توقیف epileptic توسط مغز ناکارآمد ( سلول عصبی ) در سراسر مغز مشخص می‌شود که نورون‌های الکتریکی را بر هم می‌زند که نورون‌های "آتش " را مختل می‌کنند . گزارش‌ها بالینی نشان می‌دهند که برخی از بیمارانی که از گزارش صرع لوب گیجگاهی رنج می‌برند ، قبل از رویداد حمله صرعی ، قبل از وقوع حمله صرع ، تجربه بیشتری را تجربه می‌کردند ."
اما در افراد سالم ، بدون صرع ، چه مبنایی برای deja وجود دارد ؟ برخی از محققان آن را یک " اشکال " در مغز توصیف می‌کنند - - وقتی نورون‌ها برای تشخیص و آشنایی آتش - - به مغز اجازه می‌دهند که زمان حال را اشتباه کند . در حقیقت ، همان جریان‌های الکتریکی غیر عادی که به صرع کمک می‌کنند می‌توانند در افراد سالم وجود داشته باشند . یک مثال از این حرکت یک حرکت نامنظم است ( یک تشنج غیر ارادی که زمانی اتفاق می‌افتد که فرد به خواب می‌رود ) .
مسیرهای عصبی
موارد of در افراد سالم نیز ممکن است به عدم تطابق در مسیرهای عصبی brain's نسبت داده شود . این می‌تواند به این دلیل باشد که مغز به طور مداوم تلاش می‌کند تا کل تصورات جهان پیرامون ما را با ورودی محدود ایجاد کند .
برای مثال ، تنها مقدار کمی از اطلاعات حسی - - مانند یک بوی آشنا - برای مغز برای ایجاد یک حافظه دقیق نیاز دارد . Deja را می ‌توان به اختلافاتی در سیستم‌های حافظه مغز ربط داد و اطلاعات حسی را به حافظه کوتاه‌مدت انتقال داد و به جای آن به حافظه بلند مدت رسید . این ممکن است این احساس نگران‌کننده را ایجاد کند که ما قبلا ً یک لحظه جدید را تجربه کرده‌ایم .
در سیستم بصری ، اطلاعات حسی از طریق مسیرهای چندگانه به مرکز higher مغز منتقل می‌شوند ( مناطقی که نقش کلیدی در حافظه ، توجه ، ادراک ، آگاهی ، تفکر ، زبان و آگاهی ) دارند و تمام اطلاعات به این مراکز در همان زمان می‌رسد .
برخی پیشنهاد می‌کنند که وقتی یک تفاوت در پردازش در امتداد این مسیرها رخ می‌دهد ، درک مختل می‌شود و به عنوان دو پیام جداگانه تجربه می‌شود . همان طور که تجربه ادراکی جداگانه‌ای دارد ، مغز تفسیر دوم را تفسیر می‌کند - - به عنوان یک تجربه ادراکی جداگانه - - و در نتیجه احساس نامناسب آشنایی رخ می‌دهد ."
او گفت : " با توجه به هوک ، هنوز چیزهای زیادی درباره deja و مکانیسم پشت آن وجود دارد " اما با تحقیقات و مطالعات بیشتر ، شواهد قطعی برای این پدیده ممکن است در آینده کشف شود ." مثل این بود که با تجربه بیشتری از این صحنه رو به رو شدی ؟
مطالعات نشان می‌دهد که مواد مخدر صرع ممکن است خطر نقص‌های مادرزادی را افزایش ندهند .
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا
خلاصه :
به گفته یک مطالعه ، نوزادانی که با زنان باردار متولد می‌شوند ممکن است در معرض خطر فزاینده نقص‌های مادرزادی نظیر شکاف لب ، شکاف ذائقه یا clubfoot قرار نگیرند .
طبق مطالعات منتشر شده در ۶ آوریل ۲۰۱۶ ، نشریه پزشکی آکادمی پزشکی مغز و مغز ، نوزادانی که برای زنان باردار متولد می‌شوند ممکن است در معرض خطر ابتلا به نقص‌های مادرزادی نظیر شکاف لب ، شکاف ذائقه یا clubfoot قرار نگیرند .
Lamotrigine یک داروی صرع است که بر روی خود یا ترکیبی با دیگر داروها برای کنترل ضبط به کار می‌رود ؛ همچنین برای جلوگیری از نوسانات روحی برای افرادی که اختلال دو قطبی دارند ، تجویز می‌شود . حفظ درمان موثر صرع در دوران بارداری مهم است زیرا حملات ممکن است منجر به آسیب جنین شود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: