روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دکتر جنیفر Gelinas ، نویسنده اصلی مطالعه و متخصص اعصاب کودکان دانشگاه نیویورک ، می‌گوید : " مطالعه ما اولین روشنایی را بر روی مکانیسم‌هایی که برای ایجاد حافظه نیاز به ایجاد حافظه دارند ، ایجاد می‌کند . " بسیاری از بیماران من احساس می‌کنند که مشکلات شناختی حداقل تاثیر زیادی بر زندگی آن‌ها دارند ، اما ما هیچ چیزی برای ارائه آن‌ها فراتر از درمان‌های کنترل از دست دادن نداریم . ما امیدواریم که آن را تغییر دهیم ."
نتایج این مطالعه حول دو ناحیه مغز ، هیپوکامپ و قشر مخ ، نشان داده شد که توسط مطالعات گذشته برای تبادل سیگنال‌های دقیق نشان‌داده شده‌است . نویسندگان این مطالعه دریافت که سیگنال‌های مغزی ناشی از هیپوکامپ ، نه به عنوان بخشی از ادغام حافظه نرمال ، بلکه به جای دستور بی‌معنی مبنی بر اینکه قشر مخ باید مانند خاطرات عمل کند ، ظاهر شدند .
مطالعه موش‌هایی که چنین علایم غیر عادی را تجربه می‌کنند ، مشکلات قابل‌توجهی را برای هدایت مکان‌هایی که قبلا ً آب را پیدا کرده بودند ، داشتند . علاوه بر این ، میزان سیگنال دهی غیر عادی cortical در حیوانات در مطالعه ، با سطح اختلال حافظه ، پی‌گیری می‌شود .
این مطالعه همچنین به داده‌های بیماران مبتلا به صرع که سیگنال‌های مغزی آن‌ها به عنوان بخشی از آماده‌سازی جراحی مورد نظارت قرار گرفته بودند، نگاه کرد . محققان دریافتند که موش‌ها و انسان‌ها با صرع تجربه مشابهی را تجربه کرده‌اند ، تخلیه غیر عادی و غیر عادی بین تشنج که شبیه به غیر عادی هستند - برقراری ارتباط عادی حافظه میان مناطق مغز .
با توجه به تاخیر ده‌ها میلی‌ثانیه بین سیگنال شاهد و پاسخ قشر مخ ، محققان یک پنجره زمانی را مشاهده می‌کنند که در طی آن یک دستگاه کاشته‌شده ممکن است سیگنال‌های مربوط به بیماری را قطع کند و یک تلاش طراحی مرتبط را آغاز کند .
بنیاد ساخت دهه‌های گذشته را ساخته‌است
مولف ارشد مطالعه پزشکی طبیعت و دانشگاه NYU neuroscientist Gyorgy Buzsaki ، دکترای خود را در سال ۱۹۸۹ تاسیس کرده ، این تئوری که خاطرات در دو مرحله شکل می‌گیرند : یکی در هنگام بیداری و دیگری که در آن رویداده‌ای day's را در طول خواب تکرار می‌کنیم .
Buzsaki ، به عنوان آخرین گام در این کار ، مطالعه‌ای را در مجله ژورنال در ماه گذشته به چاپ رساند که مکانیسم‌های کلیدی را در ورای تثبیت حافظه hippocampal - قشری ، توضیح داد .
با مقابله با این ایده اغلب نورون‌ها ( سلول‌های عصبی ) به همان اندازه حافظه را تشکیل می‌دهند، تیم او متوجه شد که تعداد اندکی از نورون‌ها با شدت فعال مشابه قبل و بعد از تجربه عمل می‌کنند ؛ در حالی که یک مجموعه دوم از نورون‌ها به ندرت در قبل و بعد از فرصت‌ها برای تحکیم حافظه عمل می‌کنند .
Buzsaki می‌گوید : " به نظر می‌رسد که ما هم با یک الگوی پایدار از نورون‌ها ، تکامل پیدا کرده‌ایم که همان چیزی است که ما با آن روبرو هستیم و یک گروه دوم که می‌تواند با تجربه‌های جدید یاد بگیرد .
نشان‌داده شده‌است که هیپوکامپ در چرخه‌های موزون ، با هزاران سیگنال عصبی که به طور مرتب و در عرض چند میلی‌ثانیه برای یکدیگر ارسال می‌شوند ، وجود دارد . با استفاده از synchrony ، سلول‌های مغز برای دستیابی به سیگنال‌های پیچیده هم‌کاری می‌کنند ، اما تنها در صورتی که این موج ساخته شود ، با سیگنال‌هایی که قدرت مناسب را فراهم می‌کنند و به ترتیب قرار می‌گیرند . متاسفانه ، ماهیت همزمان سیگنال دهی hippocampal خطر ایجاد می‌کند ، چون بدون کنترل مناسب می‌تواند پیام‌های بی‌معنی قدرتمند را به بقیه مغز برساند .
زنان مبتلا به صرع معمولا ً زنان را به عنوان زنان سالم سن باروری مبتلا می‌کنند .
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک / دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک
خلاصه :
در یک مطالعه در آینده ، زنان مبتلا به صرع احتمال قابل‌مقایسه با حاملگی را داشتند ، زمان صرف‌شده برای حامله شدن ، و پیامدهای حاملگی مانند سقط‌جنین ، در مقایسه با گروهی از همسالان سالم . این یافته‌ها در تضاد با باورهای قبلی جامعه پزشکی در ارتباط با باروری زنان با صرع بود .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: