روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

winterfeld گفت : " باید فقط پس از اطمینان از اینکه منافع این دارو بر ریسک‌ها تاثیر می‌گذارد و بعد از مشاوره از آن‌ها در مورد استفاده از کنترل موثر تولد تجویز شود، باید برای زنان دوران بارداری تجویز شود . در مواردی که زنان در دوران بارداری pregabalin را از دست داده‌اند ، نظارت بر جنین اضافی می‌تواند تضمین شود ."
الگوریتم‌ها می‌توانند حملات صرعی را پیش‌بینی کنند
مبدا :
Asociacion RUVID
خلاصه :
دانشمندان کامپیوتر و ریاضیدانان یک مدل پیش‌بینی را توسعه داده‌اند که می‌تواند به مبتلایان به صرع در حمله بعدی با توجه به ۲۰ دقیقه هشدار دهد .
دانشمندان کامپیوتر و ریاضیدانان در دانشگاه CEU Cardenal Herrera در والنسیا یک مدل پیش‌بینی ایجاد کرده‌اند که می‌تواند به مبتلایان به صرع نزدیک به ۲۰ دقیقه قبل هشدار دهد .
توانایی پیش‌بینی وقوع یک حمله debilitating، کیفیت زندگی epileptics را به طور قابل‌توجهی بهبود خواهد بخشید . با این هدف ، دانشمندان سراسر جهان در مسابقات پیش‌بینی صرع در جامعه صرع آمریکا در سال ۲۰۱۴ به رقابت پرداختند . تیمی از دانشگاه Universidad Cardenal CEU ( CEU - UCH ) به طور کلی به جایگاه سوم رسید و آن‌ها را دعوت به نشست سالانه Society's در سیاتل کرد . مدل پیش‌بینی آن‌ها اخیرا ً در مقاله crowdsourcing seizure reproducible در مغز انسان و سگ در مغز OUP's چاپ شده‌است .
محققان UCH ، خوان Pardo ، خاویر Munoz ، فرانسیسکو Zamora و Paloma Botella یک الگوریتم را توسعه دادند که قادر به تفسیر داده‌های مرتبط و پیش‌بینی یک حمله تا ۲۰ دقیقه قبل از رخ دادن آن ، دادن زمان بیمار برای گرفتن دارو و نگه داشتن آن در نطفه بود. مدل آن‌ها در خارج از ۵۰۲ مورد ارسالی قرار گرفت .
این ایده این است که یک دستگاه قابل‌حمل مانند یک تلفن همراه یا یک smartwatch پیام ارسالی از یک میکرو تراشه که در مغز patient's کار گذاشته شده را می‌خواند و داده‌ها را براساس الگوریتم برد جایزه محققان تفسیر می‌کند و به بیمار در مورد حمله بعدی هشدار می‌دهد . منافع این مجموعه دو برابر است : نه تنها مبتلایان به صرع نه تنها باید دارو خود را در صورت حمله پیش‌بینی‌شده و نه به طور مداوم در طول روز مصرف کنند ، بلکه از فعالیت‌های پرخطر مانند رانندگی یا شنا کردن تا زمانی که خطر حمله به آن‌ها بگذرد ، اجتناب کنند .
خوان Pardo ، مدیر دپارتمان علوم فیزیکی ، ریاضیات و محاسبات ، گفت : " ما دکتر نیستیم ، اما متخصصان پردازش داده‌های حجیم هستند که امروزه به عنوان " کلان داده " شناخته می‌شوند . این کار نشان می‌دهد که چگونه دانشمندان کامپیوتر و ریاضی دانان در بسیاری از زمینه‌ها نیاز به حل مسائل مبرم دارند .
داده‌ها به عنوان بخشی از رقابت آزاد شدند ، و متشکل از مجموعه داده‌های ثبت‌شده EEG از نوع سگ و مبتلایان به صرع انسان بودند .
سیگنال‌های مغزی بین حملات ممکن است مشکلات حافظه در بیماران مبتلا به صرع را توضیح دهند .
مطالعه نشان می‌دهد که چگونه ابزارهای آینده ممکن است از کمبود شناختی جلوگیری کنند
مبدا :
دانشگاه نیویورک
خلاصه :
سلول‌های مغز در بیماران مبتلا به صرع ، سیگنال‌هایی را می‌فرستند که حافظه خالی را می‌سازند ، شاید توضیح دهند که مشکلات یادگیری با ۴۰ درصد بیماران مواجه هستند .
بین تشنج و پیوسته ، سلول‌های مغزی در بیماران مبتلا به صرع ، سیگنال‌هایی را ارسال می‌کنند که " حافظه خالی " را می‌سازند ، شاید توضیح دهند که مشکلات یادگیری با ۴۰ درصد از بیماران مواجه هستند . این یافته مطالعه در مورد موش‌ها و انسان‌ها است که توسط محققان در مرکز پزشکی Langone دانشگاه نیویورک انجام شده‌است و ۲۵ آوریل در طب طبیعی منتشر شده‌است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: