روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نویسندگان می‌گویند که یافته‌های آن‌ها باید توسط مطالعات طولی و ژنتیکی پی‌گیری شود که می‌تواند علت تفاوت‌های ساختاری را روشن کند .
" از مطالعه ما ، ما نمی‌توانیم بگوییم که آیا تفاوت‌های مغزی ساختاری ناشی از تشنج ، یا شاید یک توهین اولیه به مغز ، یا عواقب دیگر of - - و نه ما می‌دانیم که این چگونه ممکن است در طول زمان پیشرفت کند . پروفسور Sisodiya گفت : " اما با شناسایی این الگوها ، ما در حال توسعه یک نقشه تشریح تشریحی عصبی هستیم که نشان می‌دهد معیارهای مغز برای مطالعات بیشتر که می‌تواند درک و درمان ما را بهبود بخشد ، کلیدی هستند ."
آیا علائم CTE در بافت مغزی افراد جوان مبتلا به صرع وجود دارد ؟
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا
خلاصه :
به گفته یک مطالعه اولیه ، بزرگسالان جوان مبتلا به صرع سخت به درمان ممکن است علائم اولیه بیماری ضربه مغزی مزمن را در بافت مغز خود داشته باشند ، اما به نظر می‌رسد غیرمعمول باشد .
طبق مطالعه اولیه و مقدماتی منتشر شده در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۸ ، نشریه پزشکی آکادمی پزشکی مغز و مغز ، بزرگسالان جوان مبتلا به صرع دشوار ممکن است نشانه‌های بیماری ضربه مغزی مزمن را در بافت مغز خود داشته باشند ، اما به نظر می‌رسد غیرمعمول باشد .
بیماری مغزی مزمن ( CTE ) یک بیماری نادر در مغز است که به احتمال زیاد با ضربه مغزی مکرر ایجاد می‌شود . افراد مبتلا به CTE ممکن است علائمی مثل زوال عقل ، اختلالات شخصیت و یا مشکلات رفتاری را ایجاد کنند . افرادی که مبتلا به صرع هستند می‌توانند آسیب‌های سر را تجربه کنند ، زمانی که تصرف کامل بدن و یا مصادره جزئی یا کانونی آن‌ها را که در آن برخی یا همه آگاهی نسبت به محیط خود را از دست می‌دهند ، تجربه کنند .
برای این مطالعه آزمایشی کوچک ، محققان به بخش‌های میکروسکوپی از بافت مغز از ۱۰ نفر که مبتلا به صرع بودند و عمل جراحی را تحت کنترل درآورده بودند ، نگاه کردند که به طور کامل تحت کنترل دارو نبود . عمل جراحی ناحیه مغز را که در آزمایش نشان داده می‌شود ، حذف می‌کند .
نویسنده مطالعه گرگوری دی گفت : " مطالعات پیشین علائم CTE را تا یک چهارم یا حتی یک سوم افراد مبتلا به صرع پیدا کرده‌اند ، بنابراین هدف ما تعیین این بود که آیا چنین نشانه‌هایی می‌تواند در مغز جوانان مبتلا به صرع پیدا شود . " Cascino ، MD ، کلینیک مایو در راچستر ، مینسوتا . تنها یکی از ۱۰ شرکت‌کننده مطالعه ما علائم CTE را نشان دادند ، اما از آنجا که مطالعه ما کوچک بود ، تحقیقات بیشتری باید برای تایید یافته‌های ما انجام شود ."
۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این مطالعه به مدت ۲۴ سال با صرع زندگی کرده بودند و زمانی که به طور متوسط ۳۳ ساله بودند ، جراحی را انجام دادند . هشت نفر سابقه جراحت سر خود را در رابطه با seizures داشتند ، اما هیچ یک از زخمی‌ها به مراقبت‌های پزشکی نیاز نداشتند . در حالی که هیچ یک از شرکت کنندگان فوتبال بازی نکردند ، اطلاعات مربوط به دیگر ورزش‌های برخوردی موجود نبود . یکی از آن‌ها تصرف موضعی با آگاهی ناقص داشت ، دو مورد کشف مواد مخدر بود و هفت مورد از هر دو نوع توقیف داشتند . فرکانس صرع از دوتا سه به سه در هر سال متغیر بود .
یکی از شرکت کنندگان در مطالعه ، ضایعات مغزی پراکنده را داشت که از طریق اتصال پروتیین تاو در بافت مغز ، نشانه‌ای از CTE بود . این فرد به طور متوسط دو تصرف جزئی با میزان آگاهی ناقص در روز داشت ، ۲۸ سال قبل از جراحی ضبط کرده بود و سابقه جراحات سری در رابطه با صرع داشت . در بافت مغز ۹ بیمار دیگر ، محققان هیچ نشانه‌ای از CTE ندیدند . هیچ ویژگی منحصر به فردی برای فرد مبتلا به CTE در مقایسه با ۹ نفر دیگر وجود نداشت .
Cascino گفت : " علی‌رغم سابقه of ، نه تن از ۱۰ بیمار هیچ نشانه‌ای از رشد پروتئین تاو در بافت مغز خود ندارند ، اما به نظر می‌رسد که علائم این بیماری در اغلب مردم قبل از اینکه ۵۰ سال سن داشته باشند ، مشهود نباشد ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: